Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa tykätä 60-70 luvun musiikista

Vierailija
02.04.2017 |

Onko teidän mielestä noloa tykätä 60-70 luvun musiikista esim: beatles, rolling stones, the hollies jne... olen 14 vuotias poika ja en tykkää nykynusiikista melkein yhtään

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Jokaisen pop-/rockmusiikista kiinnostuneen ihmisen ylessivistykseen suorastaan kuuluu tuntea esim. beatles ja rolling stones.

Olin itse nuori 80-luvulla mutta kuuntelin lähes pelkästään 60-luvun musiikkia. Ja kuuntelen myös nykyisin paljon.

Keräilen myös nykyisin nimenomaan rolling stonesia ja vaikka itse sanonkin niin kokoelma on varmaan ainakin Suomen kattavimpia. Tuotanto on niin valtava (eri maat huomioon ottaen vielä) että keräilemistä todellakin riittää.

Vierailija
22/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. 70-luvulla tehtiin kaikkein paras musiikki ja muutenkin 70-luku oli paras vuosikymmen. Elän jo kuudetta vuosikymmentä joten ihan kokemuksesta puhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulajatki oli ennen paljon karismaattisempia kuin nykyään.

Vierailija
24/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin entinen kasarinuori ja sydän sykkii 60-70-luvun bändeille. Rollareitten Hesan ysärikeikat olen nähnyt ja nyt houkuttaisi Praha :)...

Vierailija
25/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella ole. Itsekkin kuuntelen suurimmilta osin musiikkia aina 50-luvulta sinne ysäriin.

Kuuntelen toki nykymusaakin.

Suomi on niin pieni maa että esim varmaan missään ei ole yökerhoa joka pääsääntöisesti soittaa vanhenpaa musiikkia, Euroopan suurimissa kaupungeissa toki löytyy.

Vierailija
26/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4030 kirjoitti:

Beatles ainakin on aina yleissivistystä, eikä muussakaan 60-luvun musiikissa mitään vikaa ole. Sitä halveksivat vain ne, joilla ei ole populaarikulttuurin historiasta mitään käsitystä.

Voi olla yleissivistystä joo, mutta useimmat Beatlesien kappaleet ovat typerää renkutusta. Moni muu yhtye samalta aikakaudelta ajaa ohi ja kirkkaasti. Beatlesin suosio ei perustunut hyvään musiikkiin vaan ihan johonkin muuhun.

Vierailija
27/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4030 kirjoitti:

Beatles ainakin on aina yleissivistystä, eikä muussakaan 60-luvun musiikissa mitään vikaa ole. Sitä halveksivat vain ne, joilla ei ole populaarikulttuurin historiasta mitään käsitystä.

Voi olla yleissivistystä joo, mutta useimmat Beatlesien kappaleet ovat typerää renkutusta. Moni muu yhtye samalta aikakaudelta ajaa ohi ja kirkkaasti. Beatlesin suosio ei perustunut hyvään musiikkiin vaan ihan johonkin muuhun.

Niin ja ap:n kysymykseen: ei ole noloa tykätä mistään tietystä musiikista. Joku tykkää jatsista, joku klassisesta, joku jostain muusta. Jos musiikista tulee hyvä fiilis, se on tarpeeksi hyvä peruste.

Vierailija
28/39 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, meillä murrosikäinen nuori esimerkiksi kuuntelee johnny cash:a ja rakastaa itse akustisella kitaralla soittamista. Kun taas itse oen kuunnellut Britney Spears:a, Shakiraa, Madonnaa ja Pink:a. Jokaisella on omat musiikki tottumukset ja makunsa.

Vierailija
29/39 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 12 ihan kohta 13 ja ihan samoista tykkään ja soitan haitarilla vanhaa pelimannimusiikkia. Ei oo mun mielestä noloa. Se on vaan hyvä, ettei kule massan mukana

Vierailija
30/39 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slade!

Vierailija
31/39 |
25.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autenttisesti analogisesti tuotettua "esirautalankaa"

https://mikseri.net/artists/?id=159572

Vierailija
32/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään noloa! Minä oon 11v tyttö ja rakastan ylikaiken vanhaa musiikkia. Se on parempaa ku nykyajan musiikki. 

Vierailija
33/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa.

- n68v -

Vierailija
34/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on harvinaisen fiksu. Nykymusiikki on paskaa. Voidaanko edes puhua musiikista.

Vierailija
35/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vaan... Valitettavasti nykyään tehdään "musiikkia", jossa ei tarvitse edes mitään instrumenttia osata soittaa. Ei toki kaikki, mutta 95% eli nämä hip-hopit, suomiräpit jne.

Rap yms. on roskaa. Viidakon eläinten ääntelyä.

Vierailija
36/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä4030 kirjoitti:

Eli et tiedä musiikista mitään.

Vierailija
37/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa XDDDDDD

Vierailija
38/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Slade!

Joskus leikkasin itselleni fiskarsseilla otsatukan. Tuloksen voitte kuvitella, kun sen jälkeen mua kutsuttiin Noddy Holderiksi.

- n68v -

Vierailija
39/39 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, meillä murrosikäinen nuori esimerkiksi kuuntelee johnny cash:a ja rakastaa itse akustisella kitaralla soittamista. Kun taas itse oen kuunnellut Britney Spears:a, Shakiraa, Madonnaa ja Pink:a. Jokaisella on omat musiikki tottumukset ja makunsa.

Miten voi kirjoittaa noin paskasti?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän