Mä en voi sietää kantoliina-,kestovaippa, luomuhörhöjä!Te näytättekin kaikki aivan samanlaisilta!
Tukka sekasin ja jalassa ruskeet vakosamettihousut. Asutte tietysti jossain Käpylässä.
Kommentit (24)
sairaan lapsen myötä. Kantoliina ja perhepeti ovat oikeasti aika ehdottomia silloin, kun hoidettavana on ympärivuorokautisesti valvova ja itkevä sairas vastasyntynyt. Ilman niitä en varmaan olisi selvinnyt.
Syy on että hänelle tuli niistä kauheat ihottumat. Kokeiltiin kyllä mutta ei sopinut hänelle. Kantoliinakin löytyy mutta ei olla paljoa sitä käytetty, ei viihtynyt siellä vaan paremmin baby-björnissä.
Imetin (ei ihan täys) 6kk asti jolloin vauva itse lopetti tissuttelun.
Mutta tunnen kyllä yhden tällaisen hörhön jonka sitten on pakko käydä toisille koko ajan tuuppaamassa ja " pakottamassa" omia aatoksiaan.
Jokainen voi tehdä tavallaan mutta onko aina pakko yrittää " aivopestä" toisia???
just. mä toivon että olisinkin vähän hörhömpi kuin mitä olen. kestovaipat on käytössä joo. mä en osaa edes roskia lajitella, harmi sinänsä. säästyispä luontoa hiukan ap:n kakaroillekin.
minullakaan ole vakosamettihousuja Marimekon paitaa, hennattua tukkaa tai finnejä. Kantoliinaa en omista mutta käytämme kestovaippoja (ja itse kuukautiskuppia) ekologisista syistä. En ymmärrä mitä ärsyttävää siinä on. Muutenkin lajittelemme jätteet huolella, miksi emme niin tekisi? Järkyttävää miten välinpitämätöntä porukkaa on esim ystäväpiirissäni. Yksi ystäväni heittää tyynesti tyhjät pilttipurkitkin (joita heillä kertyy...) sekajätteeseen, myös biojäte ja jopa paperi lentää sekajätteisiin. Ei mitään alkeellistakaan kierrätystä heillä.