Mä en voi sietää kantoliina-,kestovaippa, luomuhörhöjä!Te näytättekin kaikki aivan samanlaisilta!
Tukka sekasin ja jalassa ruskeet vakosamettihousut. Asutte tietysti jossain Käpylässä.
Kommentit (24)
laitas vähän kuvausta nii voi kuitata takas
t. hevimutsi
Mä en myöskään voi sietää noita hörhöjä. Ovat aina niiiin olevinaan maailman fiksuimpia ja ihanimpia ihmisiä.
Mutta NIILLÄ on punainen hennavärjätty tukka, finnejä naamassa (oikein sellaisia valkopäisiä tursaita), kiiltävä iho ja maripaita.
niin kuvailepa, miltä he näyttäisivät?
Ostatko ap meille ihanan ja kalliin puutaloasunnon mielellään kulturelleilla julkkisnaapureilla? Ah, olisi Haikaranpesäkin niin lähellä luomusynnytyksiäni varten, että sinne voisi vain pinkaista raittiissa ulkoilmassa suppareiden vauhdittamana... No ei vais, jos nyt kaikki lopetettais tää yleistäminen ;)
En kyllä kestovaippailuani mitenkään julista, mutta esitelmöin kyllä kysyttäessä ja olen ihan vilpittömän innostunut. Enkä ota paineita satunnaisesta kertistelystäkään. Kantoliinakin on jäänyt talvivauvan kanssa vähälle käytölle, kun julkisilla tulee mentyä vaunujen kanssa - ehkäpä sitten kesällä? Jonkun verran sitä on tullut käytettyä sisällä, mm. joulupöydässä imetin levotonta pikkuvauvaa kantoliinan kehtosidonnassa.
No, ystäväni on lähes kaksimetrinen, tumma ja hoikka virkanaistyyppi ja kestävyysurheilija, luomuhörhö. Minä olen keskimittainen ja pyylevä, luomuhörhö. ...Eikä kumpikaan meistä asu Käpylässä ;DDDD!
Tämmönen rento jakkupukulainen. Huulipunat ja kynsilakat ja kultakoruja. Jä käytän kantoliinaa ja kestovaippoja. Päälle päin ei arvais ;)
Saati sitten omista sammareita. Mutta kolmannen lapsen kohdalla aion ostaa liinan =)
T: Vilpittömän kiinnostunut kuulemaan määritelmän ;D
Kuormittavat lastenlastensa maailmaa kertakäyttövaipoilla ja kaikella mahdollisella epäekologisella, oikein äkistävät tunteakseen itsensä ylempiarvoisiksi koska heillä on nuo Burberryt ja 400e syöttötuolit. Säälittävää :)
Onko imetyskin hörhöilyä kun se on niin luomua?
Vierailija:
Onko imetyskin hörhöilyä kun se on niin luomua?
samantekevää mitä vaippaa käyttää jne.
Luulis niillä olevan varaa laitattaa silikonit myöhemmin...
Vierailija:
samantekevää mitä vaippaa käyttää jne.
Vierailija:
mikään vaippa.
Ympäristöään, jossa lastensa ja lastenlastensa olisi tarkoitus kyetä elämään :/.
t. nykkilainen liinailija, taatusti muut kuin vakosamettihousut jalassa:)
Mitä se muille kuuluu, jos jotkut haluavat kantaa lastaan? Enpä usko, että monellekaan kantoliina on mikään " aate" , tai että monikaan julistaa kantoliinasanomaa kysymättä. Itse toki mainitsen, kantamisen kätevyydestä jos tulee puhetta aiheesta - ja tuleehan sitä, kun ihmiset eivät meinaa käsittää, että ilman vaunujakin voi elää.
Hesassa?? =D
Mulla on kantoliina ja sillä liikkuu hyvin, saa lisää painoa kuntoiluun, pääsee kaupungilla pieniin liikkeisiin joihin ei pääse vaunuilla ilman kirosanoja ja hikipisaroita..
On mulla vaunutkin, tuplavaunutkin löytyy. Näin talvella pääsee vielä pulkallakin niin on jo valinnanvaraa miten liikkua!