Miksi monet kasvis.syöjät vetävät kaksinkäsin pullaa, jäätelöä, makeutettuja jogurtteja ja karkkeja?
Kuitenkin moni vetoaa terveys.syihin, kun kysyn, miksi ovat kasvis.syöjiä.
Kommentit (33)
Niissä ei ole lihaa, sehän se on terveyden vihollinen :)
Koska pelkät kasvikset eivät täytä, ellei niitä ole höystetty kermalla, voilla tai juustolla.
Eihän kasvisyöjät tiedä, mitä on terveellinen ruoka. Paitsi omissa mielkuvituksissaan.
Miksi monet sekasyöjät vetävät kaksin käsin pullaa, jäätelöä, karkkia ja sipsejä?
Mikä kasvis.syöjä? Onko nyt joku uusi kieli.oppi.sääntö, jonka mukaan yhdys.sanojen väliin laitetaan piste?
No tuskinpa ne jotka sanovat syövänsä kasvisruokaa terveyssyistä ovat niitä jotka mättävät kaksin käsin herkkuja.
Mäpä en ole irl törmännyt kasvissyöjään, joka perustelee valionsa terveellisyydellä. Vaan eläintenoikeuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Koska pelkät kasvikset eivät täytä, ellei niitä ole höystetty kermalla, voilla tai juustolla.
Ei ap näitä maininnut. Tosin kasvikset pitäisikin syödä rasvan kanssa saadakseen niistä ravinnollisen hyödyn ja myöskin kylläisyyden.
Jos nämä ko.henkilöt ovat ns.herkuttelijoita kuten mun mies.Hän on sekasyöjä,minä en.
En minä kyllä ikinä syö jugurttia ja jäätelöä olen syönyt ehkä puoli vuotta sitten.Pullaa en syö koskaan,hyi,vanhojen juttu.
Karkeista vain suklaata jos mies ostaa.Ostaa ehkä 2xkuussa esim.kinderin.Olen pyytänyt,että.ei toisi minulle.Leipoi eilen keksejä,söin yhden.
Tiedän monta sekasyöjää ja kasvissyöjää.Ei ole mitään kaavaa,että ruokavalionsa johtaa herkutteluun.
Vierailija kirjoitti:
Monissa karkeissa on sian nahasta tehtyä gelatiinia. Vähäsokerisen kotipullan syömisessä en näe mitään pahaa jos se on tehty kuitupitoisista jauhoista ja ja rasvana on käytetty rypsiöljyä. Jogurtinkin saa sokerittomana kun ostaa maustamatonta jogurttia ja sekoittaa siihen sokeritonta Bonne-sosetta.
Itse olen ollut kasvissyöjä 15 vuotta ja mieliherkkuani on maustamaton pähkinäsekoitus.
He ovat varmaan sellaisia laihduttajakasvissyöjiä. Haluavat päteä kasvissyönnillään, ikään kuin täten olisivat sporttisia, hyväkuntoisia ja terveitä. Eivät ole siis oikeita kasvissyöjiä, jotka oikeasti nauttivat kasvisruokavaliosta ja osaavat syödä oikein.
Yksikään mun tuntema kasvissyöjä ei tee noin... Eivät myöskään ole kasvissyöjiä siksi että olisi terveellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet sekasyöjät vetävät kaksin käsin pullaa, jäätelöä, karkkia ja sipsejä?
Siksi kun he ovat huonoja ihmisiä, kasvissyöjien vastaava mättäminen on jotenkin parempaa roskaruoan syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa karkeissa on sian nahasta tehtyä gelatiinia. Vähäsokerisen kotipullan syömisessä en näe mitään pahaa jos se on tehty kuitupitoisista jauhoista ja ja rasvana on käytetty rypsiöljyä. Jogurtinkin saa sokerittomana kun ostaa maustamatonta jogurttia ja sekoittaa siihen sokeritonta Bonne-sosetta.
Itse olen ollut kasvissyöjä 15 vuotta ja mieliherkkuani on maustamaton pähkinäsekoitus.
Siinä sen näkee kasvissyöjän teveystieto: kuitupitoinen jauho ja rypsiöljy :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä ko.henkilöt ovat ns.herkuttelijoita kuten mun mies.Hän on sekasyöjä,minä en.
En minä kyllä ikinä syö jugurttia ja jäätelöä olen syönyt ehkä puoli vuotta sitten.Pullaa en syö koskaan,hyi,vanhojen juttu.
Karkeista vain suklaata jos mies ostaa.Ostaa ehkä 2xkuussa esim.kinderin.Olen pyytänyt,että.ei toisi minulle.Leipoi eilen keksejä,söin yhden.
Tiedän monta sekasyöjää ja kasvissyöjää.Ei ole mitään kaavaa,että ruokavalionsa johtaa herkutteluun.
Muuten hyvä kommentti pilattu sillä, ettet osaa käyttää välilyöntiä pisteen ja pilkun jälkeen :(
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettava pointti. Kuitu täyttää ja pitää kylläisenä. Luonnonkansat saavat keskimäärin sata grammaa vuorokaudessa kuitua ravinnostaan ja sekin pitää heitä hoikkina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on Bonne -sose?? Meillä laitetaan marjoja tai hedelmiä. Vähän hunajaa niille jotka sitä haluaa.
Olen ihmetellyt ihan samaa.