Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Messenger viestit ei mene perille

Noubadi
02.04.2017 |

Tietääkö kukaan kun oon ihastunu yhteen poikaan ja lähetin sille eilen facen messengerillä salatun viestin. No siinä viestissä on perässä valkoinen ympyrä jonka sisällä sellanen väkänen ja kun painan viestiä siinä lukee lähetetty. Onko se siis mennyt ollenkaan perille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis eikös siihen pitäis tulla musta pallo, jos se on toimitettu? Salaamattomassa ketjussa sininen.

Vierailija
2/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon parille ei-kaverille laittanu viime viikolla viestin, ja ne näkyy vaan valkosina palloina, niinkuin että ei ole luettu, vaikka lisäsin molemmat henkilöt messengeriini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon parille ei-kaverille laittanu viime viikolla viestin, ja ne näkyy vaan valkosina palloina, niinkuin että ei ole luettu, vaikka lisäsin molemmat henkilöt messengeriini

Mulle tuo poika ei edes ole vieras, vaan se on kaverina facessa ja ollaan ennenkin juteltu messengerissä. Silloinkin oli salainen ketju.

Vierailija
4/6 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Minulla myös joskus käynyt niin, että ihan kesken keskustelunkin joku viesti on jäänyt lähetetty-tilaan eikä ilmeisesti ole koskaan mennyt perille, kun kaveri on jättänyt ne huomiotta.

Joskus on käynyt niinkin, että sama viesti onkin yhtäkkiä mennyt perille päiviä myöhässä, vaikka ollaan kirjoiteltu välissä jo ihan muuta. Välillä keskustelut aivan sekaisin, kun vanhoja viestejä hyppelee väliin.

Aivan sekaisin koko salattu viestiketju-toiminto.

Vierailija
5/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin ei-fb kaverille viestin puhelimen mesessä. Tuon viestin perässä on pallo, valkoinen sisältö ja harmaa väkänen. Mitä tarkoittaa?

Vierailija
6/6 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin ei-fb kaverille viestin puhelimen mesessä. Tuon viestin perässä on pallo, valkoinen sisältö ja harmaa väkänen. Mitä tarkoittaa?

Hep! Tämä kiinnostaa mua myös!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi