Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, kertokaapas, millaisia kokemuksia teillä on tuoksullisista pyykkietikoista?

Vierailija
02.04.2017 |

Olen aikeissa ostaa pyykin huuhteluaineeksi etikkaa, jossa on tuoksu mukana, mutta niitä on niin paljon erilaisia, ja en millään pysty päättäämään, että mikä niistä tuoksuista on parhain?
Verkkokaupasta tilatessa kun ei voi nuuhkia niitä erilaisia tuoksuja, mutta silti haluan tilata nettikaupasta, koska en jaksa uskoa, että asuinpaikkakuntani kaupoissa on vielä edes niitä myynnissäkään. Enkä jaksa kylläkään lähteä edes kiertelemään ja etsimäänkään pyykkietikkaa ns. kivijalkakaupoista täällä, missä asun.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikeissa ostaa pyykin huuhteluaineeksi etikkaa, jossa on tuoksu mukana, mutta niitä on niin paljon erilaisia, ja en millään pysty päättäämään, että mikä niistä tuoksuista on parhain?

Verkkokaupasta tilatessa kun ei voi nuuhkia niitä erilaisia tuoksuja, mutta silti haluan tilata nettikaupasta, koska en jaksa uskoa, että asuinpaikkakuntani kaupoissa on vielä edes niitä myynnissäkään. Enkä jaksa kylläkään lähteä edes kiertelemään ja etsimäänkään pyykkietikkaa ns. kivijalkakaupoista täällä, missä asun.

Kertokaapas, nyt pyykkietikan käyttäjät, mikä olisi paras tuoksuisin pyykkietikka?

AP: Kysyyyyyyyyyyyyy..................................

Vierailija
2/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei , kertokaapas nyt pyykkietikan käyttäjät, mikä parhaimman tuoksuinen?

Please! Vastatkaa nyt edes joku, joka pyykkietikkaa käyttää palstalaisista.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sellaista yleensä tarvitsisi käyttää?

Vierailija
4/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kun en edes tiennyt sellaisen olemassaolosta. Googlasin ja kiinnostuin! Ajattelin kokeilla appelsiininkukan tuoksua. Laitoin tilaukseen.. Kiitos vinkistä, toivotaan että joku joka on jo käyttänyt osaa vastata sinulle!

Vierailija
5/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sellaista yleensä tarvitsisi käyttää?

Huuhteluaineena pyykille ja se kuulema poistaa ikäviä hajuja, joita saattaa puhtaaseen pyykkiinkiin tarttua.

Vierailija
6/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta kun en edes tiennyt sellaisen olemassaolosta. Googlasin ja kiinnostuin! Ajattelin kokeilla appelsiininkukan tuoksua. Laitoin tilaukseen.. Kiitos vinkistä, toivotaan että joku joka on jo käyttänyt osaa vastata sinulle!

Itsekkin mietin tuota appelsiininkukan tuoksuista etikkaa pyykkiin huuhteluaineen tilalle.

Mutta jospa joku tulisi kertomaan, että mikä  muu tuoksu olisi myös hyvä?

AP.

Vierailija
7/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin ihan just sitä teenlehtien(? vai mikä se oli) tuoksuista. Ihan ok, ei paha. Paljonhan sitä oli kehuttu :)

Vierailija
8/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

--xx kirjoitti:

Mä tilasin ihan just sitä teenlehtien(? vai mikä se oli) tuoksuista. Ihan ok, ei paha. Paljonhan sitä oli kehuttu :)

Juu, itsekkin huomasin, että tee on hyvän tuoksuista joidenkin jo pyykkietikkaa käyttävien blogeissa.  Sitten oli jokin Ambran tuoksukin mukamas hyväksi lakanoille jne., itämainen tuoksu.

AP.

Vierailija
9/61 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ollut vitsi, niin suosittelisin ihan etikanhajuista etikkaa. Sitä saa lähikaupasta 50snt/pullo eikä kuormita vesistöjä vahingollisilla kemikaaleilla. Etikkahan on miellyttävän hajuista itsessään niin, että sitä käytetään mausteena ruokiin. Itse laitan kyllä pesukoneeseenkin säännöllisesti.

Vierailija
10/61 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina käyttänyt tavallista huuhteluainetta MUTTA tässä pariviikkoa sitten oli eräässä Facebook ryhmässä tästä Le pere pelletier pyykkietikasta puhetta ja siellä oli joku kysynyt, että mitä huuhteluainetta käytätte kun pesette pyykkiä niin siellä monet mainitsivat juuri tuon kyseisen pyykkietikan ja olin käynyt netissä tutustumassa tuotteisiin niin päätin sitten pistää tilaukseen yhden purkin pyykkietikkaa puuterin tuoksuisena. Tänään sitten pääsin testaamaan tuotetta ja ai että mikä ihanan miellyttävä tuoksu (ei liian voimakas) mutta niin raikkaan tuoksuiset pyykit! Ennen pyykit haisivat hiukan ummehtuneilta, mutta tämäkin ongelma hävisi jo yhdellä pesukerralla! Tästä tuli nyt minun suosikkituotteeni enkä enään palaa tavalliseen kaupan huuhteluaineeseen. Jopa minun mieheni ihastui tähän tuoksuun joka leijaillee parvekkeelta sisätiloihin :) Suosittelen lämpimästi tätä tuotetta ja toivottavasti tästä viestistä oli jollekin ihmiselle tästä apua. Mukavia pyykkihetkiä!

Vierailija
11/61 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei ollut vitsi, niin suosittelisin ihan etikanhajuista etikkaa. Sitä saa lähikaupasta 50snt/pullo eikä kuormita vesistöjä vahingollisilla kemikaaleilla. Etikkahan on miellyttävän hajuista itsessään niin, että sitä käytetään mausteena ruokiin. Itse laitan kyllä pesukoneeseenkin säännöllisesti.

Lisäksi jotkut syövät homejuustoja koska ne haisevat hyvälle.

Vierailija
12/61 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Via Paulan verkkokauppaan tulossa ensi viikolla:)

Vierailija
13/61 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kauppa mainostella itse.

Vierailija
14/61 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen ihan itse. Helppoa ja paljon edullisempaa. En voi uskoa, että joku ostaa noin helppotekoista tuotetta valmiina - 1 osa vettä, 4 osaa etikkaa ja valitsemasi osa tuoksua. Joka kerta saa oman tuoksun tai sekoituksen, minulla on aina pari pullollista eri tuoksuja.

Vierailija
15/61 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas pyykki kirjoitti:

Jopa minun mieheni ihastui tähän tuoksuun joka leijaillee parvekkeelta sisätiloihin :)

En mitenkään pysty ymmärtämään, miksi puhtaan pyykin pitäisi haista jollekin, puhumattakaan että haju vielä "leijailee parvekkeelta sisätiloihin". Puhtaan pyykin kuuluu mielestäni olla täysin raikkaan hajutonta.

Vierailija
16/61 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas pyykki ei todellakaan tarvitse mitään hajusteita. Kyseiset hajusteet vain kuormittavat luontoa ja lisäävät hajuallergioita. Itse pesen pyykin hajusteettomalla pesuaineella ja kuivatan aina ulkona kun se vain on mahdollista. Koskaan ei ole puhdas pyykkini tuoksunut tunkkaiselta. Ulkona kuivattaminen todella hyvä keino.

Vierailija
17/61 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas pyykki kirjoitti:

Itse olen aina käyttänyt tavallista huuhteluainetta MUTTA tässä pariviikkoa sitten oli eräässä Facebook ryhmässä tästä Le pere pelletier pyykkietikasta puhetta ja siellä oli joku kysynyt, että mitä huuhteluainetta käytätte kun pesette pyykkiä niin siellä monet mainitsivat juuri tuon kyseisen pyykkietikan ja olin käynyt netissä tutustumassa tuotteisiin niin päätin sitten pistää tilaukseen yhden purkin pyykkietikkaa puuterin tuoksuisena. Tänään sitten pääsin testaamaan tuotetta ja ai että mikä ihanan miellyttävä tuoksu (ei liian voimakas) mutta niin raikkaan tuoksuiset pyykit! Ennen pyykit haisivat hiukan ummehtuneilta, mutta tämäkin ongelma hävisi jo yhdellä pesukerralla! Tästä tuli nyt minun suosikkituotteeni enkä enään palaa tavalliseen kaupan huuhteluaineeseen. Jopa minun mieheni ihastui tähän tuoksuun joka leijaillee parvekkeelta sisätiloihin :) Suosittelen lämpimästi tätä tuotetta ja toivottavasti tästä viestistä oli jollekin ihmiselle tästä apua. Mukavia pyykkihetkiä!

Miten paljon sitä ainetta laitat, että se haju tulee ulkoa sisälle asti?

Vierailija
18/61 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkietikasta omat lempituoksut, Tea, Amber ja ehdoton ykkönen Cocoon.  Amber sopii liinavaatteille ja pyyhkeille. Tee tuoksua käytän miesten vaatteille ja Cocoon naisten.  Vuodevaatteisiin ja pyyhkeisiin kätän teen tuoksuista pyykkietikkaa, mutta silitysvetenä tuo Amber. Voi mikä ihana tuoksuyhdistelmä!

Cotton-puuvillankukka... ihan ok, ei kärkikolmoseen kyllä mahdu. Fleur du soleil eli auringonkukka on aika ihastuttava jos käyttää kuivausrumpua pyykeille.. Tuoksu makeahko mutta raikas.

Vierailija
19/61 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan 4 korkillista per kone normipyykkiin. jos haluan oikein kunnon tuoksut, niin noin 20 ml per koneellinen.

Vierailija
20/61 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkietikka on aivan loistava huuhteluaine lakanoille, pyyhkeille ja T-paidoille..

Käytän Le Pere Pelletier -sarjan coton, cocoon ja puuterituoksuja .

En luopuisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi