Jos ette jaksa itse hoitaa lapsianne - älkää tehkö niitä - lapsivapaa
Oikein v***ttaa seurata märinää siitä kuinka joka viikonloppu väsyttää ja pitää saada huilata...
Nulikat mummoille ja kummeille riesaksi kun vähäinenkään hankitun vastuun kantaminen ei kiinnosta. Itse maataan sohvalla kun ollaan muka niin väsyneitä. Sitä somea ja facea vähemmän, niin alkaa sitä aikaakin löytymään...
Kommentit (23)
Pakko tehdä lapsia kun vapaaehtoisesta lapsettomuudestakin joku vinkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan moni näistä vittuuntuneista itse joutuu hoitamaan vastentahtoisesti jonkun toisen lapsia? Siinä tapauksessa ymmärtäisin valituksen, mutta en kyllä ymmärrä miten se jotain ulkopuolista haittaa millään lailla, jos jonkun lapsia hoitavat välillä myös kummit ja isovanhemmat. Ihme kyyliä sitä onkaan olemassa, aina jonkun toisen tekemisiä kyttäämässä ja arvostelemassa.
Menikö tunteisiin? En "kyylää" sun tekemisiäs, mutta huolettaa lapsesi jotka meillä käydessään ovat uusioperheen myötä vailla säännöllisiä ruokailuja, kotiintuloaikoja ja vanhempien välittämistä. Vanhemmille tuntuu olevan tärkeämpää uusi perhe ja omat harrastukset.
Minulla on kaksi kummilasta ja hoidan heitä oikein mielelläni, joten älä ap yleistä.