Kokemuksia Floryday-verkkokaupasta
Olen ekaa kertaa tilaamassa. Löysin kaksi ihanaa takkia. Postimaksut on ilmaiset, jos tuotteet maksavat yli 110€. Palautus ei ole ilmainen. Vähän mietityttää...
Kommentit (100)
Olen samaa mieltä! ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO FLORYDAYSTA, PALAUTIN VAATTEET, MAKSOIN PALAUTUSMAKSUA YLI 30,- JA VAATIVAT KOKO SUMMAA MINULTA NYT MAKSETTAVAKSI!!!
AIVAN KAMALA FIRMA, EI SUOMEN KIELISTÄ PALVELUA, KETÄÄN EI SAA VASTAAMAAN.
OSTAKAA MUUALTA!
Floryday oli ilmoittanut palauttamistani tuotteiden hinnasta Klarnalle ilm vain osan, koska Klarna karhuaa minulta vielä muutamaa kymppiä??!!
Aivan kamala fiasko koko Floryday, ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO SIELTÄ MITÄÄN!
KLARNALLAKIN OVAT IHMEISSÄÄN...
Juuri näin, tilasin tunikan ja mekon nopealla toimituksella, kun juhlat oli tulossa. Tunikaa ei varastossa ollutkaan, eli pelkkä mekko siis... postimaksu parikymppiä ja saapui pari viikkoa juhlien jälkeen. Kesti melkein kuukauden tulla ja pikatoimituslisä! Ja koko ja malli jotain ihan muuta kuin kuvassa. Itse olisi pitänyt maksaa palautus, joten suostuin sitten puoleenhintaan pitämään tuotteen jolle ei ole käyttöä. Kyllä on niin kusetettu olo...
Osaako kukaan sanoa, miten palautukset Florydayhin tehdään. Itse en nimittäin osaa, vaikka kuinka olen yrittänyt? Eli löydän tilauksen netistä ja sen jälkeen pitäisi täyttää lomake tiedoillani, mutta kun löydän tyhjän lomakkeen ja täytän sen, ei hyväksy sitä, pitäisi olla lomake, jossa on jo valmiit tiedot tilausnumeroineen jne. Eli en pysty lähettämään tuota lomaketta. Voisiko joku auttaa, joka on palauttanut?
Kiitos!
En myöskään suosittele ostamaan ko. firmasta. Noin kymmenen sähköpostin jälkeen joku sieltä vastasi ja ilmoitti palautusosoitteen, tuotteet palautin omalla kustannuksella, mutta edelleen klarnalle jotakin maksettavaa.
Minäkin menin tähän vipuun. Tilasin mekon Floridaysta ja se oli, haalistuneen värinen teltta. Kalliiksi tuli tilata ja palautus maksoi vielä 13,50€! Nyt sain Klarnalta laskun, että pitäisi vielä maksaa yli 10 egee! En vaan tiedä mistä? V*tuttaa, että koskaan eksyin koko Floridayn sivuille! Varoitan muitakin, paska mikä paska.
Tein eilen tilausta ja sitten tuli mieleen lukea muiden kokemuksia ko firmasta. Onneksi luin niin en tilannut. Rahat olisin menettänyt.
Älkää missään nimessä tilaatko tuolta puljulta! Vaate ei oo se mikä kuvassa myydään ei lähelläkään, laatu uskomatonta kuraa koosta puhumattakaan, kuvat valehtelee! Älkää tilaatko, koko pulju poikottiin!
Kokemuksia Floryday - http://tonzes.com/flory.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
Tilasin Florydayltä villapuseron ja takin. Villapusero muuttui matkalla halvasta materiaalista tehdyksi "yöpuvun" mallittomaksi säkiksi. Takin paksut villaneulehihat ja kaulus vaihtuivat ohuesta materiaalista valmistetuiksi lököiksi. Tilauksien saapumista odotin kuukausia.
Tilasin puuvillamekon, sain aivan toisenlaisen polysteriteltan. Viestintä onnistuu vain sähköpostilla - ei oman tilin kautta. Eivät vaihda mekkoa puuvillamekkoon, ilmeisesti Florydaylla ei edes ole puuvillamekkoa. Tilin lopetus ei onnistu. Ei jatkoon.
Tänään tuli jouluna tilaamani housut. Lahkeiden käänteet ompelematta ja aivan liian lyhyet (mitat oli netissä tilatessani!) WTF? En palauta koska tulis maksamaan varmasti enemmän kuin itse housut. Tilasin kahdet mutta onneksi pystyivät toimittamaan vain yhdet. Ihan p*skaa myyvät en enää ikinä heiltä tilaa.
Tilasin 4 paitaa ja kolme tuli. Me oli aivan järkyttävän isoja ja nyt oon yrittäny saada jotenki yhteyttä ko. Florydauhin.. Eipä onnistu millään kun mullakin herjaa että tilausnumeroa ei löydy... Klarnassa laittoivat laskun katkolle siksi aikaa kun saan palautus osoitteen. Materiaalit oli aivan paskaa ja koot ihan vääriä. Järkky lafka en suosittele. Koko päivä on mennyt yhteystietojen selvittämiseen eikä saa lähetetyä edes sähköpostia. Huijaus lafka
Tyypillistä kiinahuijauspaskaa on Floridayn tuotteet.
SheInside, Floryday... monellako nimellä tätä samanlaista kiinavaatetta on kaupattu, ja aina porukka haksahtaa halpoihin hintoihin ja photoshop kuviin.
Olen tilannut Floridaylta kaksi kertaa.Sain tilaamani vaatteet juuri sellaisena kuten halusin.Maksoin Klarnan kautta,ei ongelmaa.Ainut miinus oli suurehko postimaksu lisättynä loppulaskuun.
Floryday tuotteet oli sinänsä yllättävän ok näkösii, muttei sopineet itselle. Palautus prosessi vaikea. Niinpä en voi suositella firmaa.
Rahoja odotellessa takas. Liekkö tulee, kun muilla huonoja kokemuksii. Huoh.
Minkälaiset palautusohjeet tarkalleen sait? Olen töissä verkkokaupassa ja meille on tullut joitain tämän firman palautuksia. Ihmettelemme miksi palautukset saapuu meille ja miksi ohjeissa annetaan väärät tiedot asiakkaille.
Minulla hyviä kokemuksia. Tuotteet tulivat ja olivat sopivia.
Vastaavat yhteydenottoon ainakin kesällä 2020 osoitteessa service@floryday.com
Suosittelen tutkimaan huolellisesti ko firman nettisivun jos on ongelmia. Kyllä sieltä löytyy kaikki tarvittava tieto. Kalliiksi tuli tilaukseni joka tuli Kiinasta, verot ja tullit postimaksujen päälle.