Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Floryday-verkkokaupasta

Vierailija
02.04.2017 |

Olen ekaa kertaa tilaamassa. Löysin kaksi ihanaa takkia. Postimaksut on ilmaiset, jos tuotteet maksavat yli 110€. Palautus ei ole ilmainen. Vähän mietityttää...

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Moni tietää pysyvänsä kaukana, minä muun muassa.

Vierailija
22/100 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Florydayltä paidan, jonka piti olla puuvillaa. Materiaali on kiiltävää keinokuitua ja koko aivan outo.  Palautusosoitetta ei ole, vaan pitää ensin ottaa yhteyttä sähköpostilla. Sähköposteihin ei vastata. En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja maksoin n 150 e tuotteista.  En halua maksaa tullimaksua joten tuotteet ovat palautettu.

Nyt taistelen saadakseni rahani takaisin.  Sähköpostiviesteihini vastataan ; " Rakas ....jne höpön löpön, ei puhettakaan rahani palauttamisesta!  Täysin huijausfirma tämä FLODYDEY!

Vierailija
24/100 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, melkein ehdin tilata, mutta sitten alkoivat kellot päässä kilkattaa ja älysin peruuttaa. Onneksi olen nyt lukenut näitä kommentteja. Mutta oli nin hyvän NÄKÖISIÄ ,että meinasin...... että kiitos...

Vierailija
25/100 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen sama kokemus minulla FLORYDAY-nimisestä firmasta. ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO, se on täysi huijausfirma. Tässä jo neljättä kuukautta odottelen tuotetta, joka piti tulla 3-6 päivässä ja maksoin tuotteen lisäksi vielä kaksinkertaisen postimaksun, että se tulee 3-6 päivässä. Siinä meni 130 euroa "vessan pönttöön"

Vierailija
26/100 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan Florydaysta, 2 paria kenkiä ja 2 mekkoa, ainoastaa yhdet kengistä olivat ok, muut aivan ala-arvoista, hinnaksi näille tuotteille tuli 130€, lisäksi tullausmaksu 25,60€, sekä vero päälle, eli maksua yhteenä 187€ ja jos palutan osan tuotteista, tuo Floryday on ilmoittanut että ei korvaa tullaus eikä veroja, joten pidän tuotteet ja nielen kiukkuni ja vaikka palauttaisin tuotteita, en viitsi noiden rahojen perään enää ruikuttaa, tuskin niitä ikinä saan, oppia ikä kaikki, 

EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN, 

Vierailija
27/100 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa Floryteiltä mitään. Hintoihin lisätään alvit ja tullit ja siitä tulee huomattavan arvokasta lähtöhintaan verrattuna.

Vierailija
28/100 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Florydayn sivuilla lukee, että nettitavaratalo olisi rekisteröity Lontooseen. Tavara tulee kuitenkin Kiinasta ja vielä DHL:n riistotullaukset päälle. Ikävä yllätys. En tilaa enää koskaan mitään.

Vierailija
29/100 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi luin nämä kommentit täältä. Olin juuri tilaamassa. Säästyinpä pahalta mieleltä ja todennäköiseltä

rahanmenetykseltä.

Kiitos kaikille kertomuksistanne! ☺

Vierailija
30/100 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floryday - en voi suositella missään tapauksessa. Tilasin sieltä mekon, joka oli liian pieni ja se piti vaihtaa isompaan. Jo tämä palautus piti maksaa itse. Kun isompi mekko tuli, se piti itse tullata! Hintaa 32 euroa tilaukselle lisää tuosta noin vain! Tuskin täyttää EU:n postimyyntilainsäädäntöä. Kaiken lisäksi uusi mekko oli todella suuri kuin säkki, vaikka piti olla vain pykälää suurempi. Kun kirjoitin heille ja ihmettelin tullausasiaa, kukaan ei edes vaivautunut vastaamaan.

Surkeaa palvelua, ei voi suositella.

Vierailija
31/100 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mihin someen kannattaisi laittaa tieto, mutta EN MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSITTELE TILAAMISTA FLORYDAY'stä.

Tilasin tuotteita, joiden materiaalit olivat puuvilla ja pellava. Molemmat olivat kuitenkin keinokuitua. Koot olivat erittäin erikoisella mitoituksella.

Kun ilmoitin, että haluan palauttaa, tuli vastaus (kiitettävän nopeasti tosin) google translater-suomella, että voin palauttaa, mutta joudun maksamaan palautuskustannukset.

Ihmettelin heille, miksi, sillä tuote ei vastaa heidän kuvaustaan.

Tähän en koskaan saanut vastausta.

Päätin, etten enää koskaan tilaa sieltä mitään enkä suosittele firmaa kenellekään.

Vierailija
32/100 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 4 puseroa tästä floryday-firmasta eka kertaa. Vasta tilaukseni lähetettyä törmäsin näihin keskusteluihin ja pienellä kauhulla odottelin ja odottelin... meni viikko, toinen ja kolmas menossa. Otin yhteyttä keskusteluosion kautta ja siellä kaveri hoonolla somella sai tulopäivän selville; se olisi 21.7.mutta paketti tuli 27.7. ja kokonaisaikaa tilauksesta oli kulunut kuukausi!!! Lunastaessani paketin jännitin, peritäänkö joitain maksuja. Ei peritty mitään. Puserot oli kaikki OK. Huokasin helpotuksesta. MUTTA, enää en tilaa ko. firmasta!

Yleensä en palauttele firmoista tilaamiani vaatteita. Lähipiirissäni on sen verran monta, lyhyttä ja pitkää, hoikkaa ja vähän vantterampaa ladya, että aina löytyy joku, jolle voin antaa yllärilahjan.

Vierailija
33/100 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, sanon minä. Mekko jää tilaamatta tämän ketjun ansiosta. Harmittaa siinä mielessä, että mekko oli aivan ihana, mutta en ota riskiä, enkä myöskään ole valmis maksamaan ylimääräisiä tullaus-ym. maksuja. Kiitos kirjoittajille!

Vierailija
34/100 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin bikinit jotka näytti kuvassa todella hienoilta. Paketti tuli perille 5 viikon päästä , Kiinasta kirjattuna kirjeenä 😂 25 € arvoiset biksut.

Aivan hirveät kotisaumurilla ommellut lörppänät jossa kolmion mallisessa yläosassa on sisällä pyöreät pehmikkeet jotka kuleksii pitkin poikin sisällä. Lähinnä huvittaa😂, onneksi ei ollut kalliimmat. Ihan kuzetusta koko firma.

Vierailija
35/100 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin vastikään 2 puseroa. Erittäin edulliset ja vastasivat enemmän kuin pelkäsin. En ollut aiemmin tilannut sieltä. Koska olin tyytyväinen, tilasin jo uuden tuotteen. Vastaavat hintalaatusuhdetta.

Vierailija
36/100 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin paidan, joka on kyllä yleisväriltään sininen niin kuin mainoskuvissa, mutta ihan eri kangasta :-D

Laatukin ihan ala-arvoista. Mutta ei taida rahoja tulla takaisin vaikka reklamoisikin.

Vierailija
37/100 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittu sähköpostiosoite floryday.com on väärä. Miten saan yhteyden kun pakettia ei oo tullu.

Vierailija
38/100 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Florydayltä kaksi mekkoa. Tulivat "pikapaketilla", josta maksoin extraa. Sain lähetyksen tänään, kolme viikkoa tilauksesta. Mekot haisivat, joten ne menivät heti pesuun. Koko oli mitä oli. Toisesta saa poppanakuteita, kun on puuvillaa. Ihan roskaa. Ei voi suositella!

Vierailija
39/100 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin tänne kommenttini kirjoittaa; löysin Florydaysta ihanat kengät n. 40 €. Luin kaikkia kokemuksia ko. nettifirmasta, mutta päätin siitä huolimatta tehdä tilauksen n. kuukausi sitten huolimatta DHL:n kalliista kuljetuksesta 20 €. Viikon päästä tuli vahvistus, että kengät on pakattu ja lähdössä matkaan. Lähetystä pystyi seuraamaan; Kiina-Hongkong-Singapore-Saksa...

Reilu viikko sitten tuli tullilta kirje, jossa pyydettiin tullaamaan lähetys, lisähintaa vielä n, 15€.

Eilen sitten sain vihdoin postilta pakettilapun ja pystyin noutamaan kengät. Ja ne oli täysin kuvia/kuvausta vastaavat, aivan ihanat ja koko oli ihan kuin suomalaiset. Aikaa meni ja hintaa tuli, mutta olen todella tyytyväinen kun täältä ei moisia edes tuolla hinnalla lähellekään saa.

Vierailija
40/100 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin Floridayn asiakkaaksi kun sivuston vaatteet NÄYTTIVÄT upeilta.Tilasin 98e ja maksoin tullin 43e.Paketti tuli kuukaudessa.Vaatteiden laatu huono,erityisesti materiaali.Istuvuus malleissa tiukka,erityisesti rintojen ja hartian seudulta.Olin todella PETTYNYT.Kokemus tuli kalliiksi.En palauta,koska rahojen takaisin saanti kestää kuukausia.Otan opikseni.Ostan vain suomalaisista kaupoista ja netistä.

Halpa tulikin KALLIIKSI!ÄLÄ OSTA/tilaa täältä,tuotteet ovat varmasti pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi