Kokemuksia Floryday-verkkokaupasta
Olen ekaa kertaa tilaamassa. Löysin kaksi ihanaa takkia. Postimaksut on ilmaiset, jos tuotteet maksavat yli 110€. Palautus ei ole ilmainen. Vähän mietityttää...
Kommentit (100)
Tilasin taidan jättää postista hakematta palautuu automaattisesti. Nämä kokemukset riittää. Klarna lasku en ole vielä maksanut mitään. Nettikaupassa ei mitään tulisi maksaa ennenkuin tuote on saapunut. Miten palautus voi olla ensin soitettava ja saa palautusohjeet.
En suosittele tilaamaan mitään. Kuvat on hienoja, mutta laatu on aivan surkea!
Klarna varmistaa ei anna tilausta suorittaa jos toimittaja epämääräinen. Ei kannata maksaa ennenkuin tuote on saapunut.
Klarna varmistaa ei anna tilausta suorittaa jos toimittaja epämääräinen. Ei kannata maksaa ennenkuin tuote on saapunut.
Tilatkaa ja maksakaa Klarna laskun kautta. Klarna tarkistaa onko lähettäjä turvallinen. Näette tilauksen ennen maksamista. Tein koetilauksen Klarna kautta katson jos jotain häikkää.
Tilatkaa ja maksakaa Klarna laskun kautta. Klarna tarkistaa onko lähettäjä turvallinen. Näette tilauksen ennen maksamista. Tein koetilauksen Klarna kautta katson jos jotain häikkää.
Ostin yhden tuotteen koemielessä. Tilaus Klarna lasku tulee myöhemmin kun tilaus. Klarna tarkistaa aina onko lähettäjä turvallinen. Tarkistin netistä on turvallinen. En tiedä miten hankalaa on palautus. Laskua ei tarvi maksaa jos on palautus kuitti.
Älkää tuhlatko rahojanne Florydayn tilauksiin. Tilasin tuotteen toukokuussa, enkä ole vieläkään sitä saanut. Lupailevat lähettää mutta mitään ei tapahdu. Selvää huijausta tai epäammattimaista toimintaa.
Tilasin tuotteen ja tilaus saapui luvattuna toimitusaikana. Laatu on ihan mainio varsinkin hintaan nähden, jopa ylitti odotukset :) Koko oli kokotaulukon mukainen ja yllätyin tosi positiivisesti koko jutusta :D Maksun hoidan Klarna-laskulla sovitusti. Ei ensimmäistäkään syytä jättää tilaamatta toistekin :D
Tilasin Florydaysta pitkän mekon, 5xl-kokoisen. Mekossa on tavallaan kaksi osaa: Pitkä mekko, jonka päällä lisäksi tunikamainen yläosa. Mekossa on myös taskut.
Hintaa tuli postituskuluineen alle neljäkymmppiä.
Mekon sain tänään ja olen tyytyväinen. Mahtuu päälle vaikka olen sairaalloisen ylipainoinen. Väri, kangas ja ompelujälki on ihan ok.
Hirvitti kun tilaukseni jälkeen luin kokemuksia Florydaysta että menikö rahat ja/ tai mekko olisi liian pieni tms. Ilmeisesti minulla kävi hyvä tuuri.
Kuinka joku on niin sokea, että tilaa kuvastosta, jossa on tällaisia kuvia! Tässähän on vain väritetty jollakin ohjelmalla tuon naisen päälle muka joku pusero ja kirjoitettu sen päälle tekstiä, tuosta näkee, että teksti el todellakaan ole missään puserossa.
https://www.floryday.com/fi/Xl-Koko-Aakkoset-V-Kaula-Aukko-Rento-A-Linj…
Voi ei, ihastuin niin Florydayn vaatteisiin, kun niitä mainoksia tuli joka tuutista (mm. HayDay-pelin "trailereissa" jatkuvasti) ja firma vaikutti ok:lta ja verkkokauppa toimivalta. Ihmettelin kun tilausta ei kuulu, vaikka maksoin ekstraa nopeasta toimituksesta... Ja nyt luin nämä kokemukset. Ei apua. Tästä lähtien täytyy googlata kokemukset ENNEN tilausta...
Tilasin aika monta vaatetta. Puolet oli hyviä. Yksi täysin fiasko. En alkanut palauttaa mitään.
Mulle tuli paketti postiin ilman mitään lisä kuluja. Tilasin 2 mekkoa,farkkuhaalarit ja pari paitaa.Koot olivat ihan sopivia m/l ja ompelu jälki oli ihan hyvää. Olen tyytyväinen tilaukseeni!
Tilasin suurehkon paketin, mm neljä pellavamekkoa, uikkarit ja farkut. Pellavamekot oli kaikki ihan järkyttävän paskaa ohuttua keinokuitua, bikinit ja farkut olis luultavasti sopineet noin 200-kiloiselle. koko paketissa ei ole mitään käyttökelpoista. Tullia maksoin lähes satasen ja postikuluja yli 30 euroa. Nyt mulla on ilo maksaa toiset postimaksut Belgiaan ja alkaa jännittää, saanko mitään maksuja ikinä takaisin. Vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ihastuin niin Florydayn vaatteisiin, kun niitä mainoksia tuli joka tuutista (mm. HayDay-pelin "trailereissa" jatkuvasti) ja firma vaikutti ok:lta ja verkkokauppa toimivalta. Ihmettelin kun tilausta ei kuulu, vaikka maksoin ekstraa nopeasta toimituksesta... Ja nyt luin nämä kokemukset. Ei apua. Tästä lähtien täytyy googlata kokemukset ENNEN tilausta...
Tilaukseni tuli! "Nopea" toimitus, josta maksoin lisämaksun, teki matkaa kolme viikkoa. Tuotteet ovat halpistuotteiksi ihan jees, mutta eivät niin laadukkaita että kehtaisin pitää niitä ihmisten ilmoilla eli jäävät mökki-ja kotilökövaatekäyttöön. Isoja, pussimaisia vaatteita. Eivät mikään megapettymys kuitenkaan.
En aio lähteä kokeilemaan, miten palautus onnistuisi, mutta paketissa oli selkeä suomenkielinen palautusohje, mikä oli kiva yllätys, kun odotin jotain epämääräisempää.
Lasku tuli Klarnan kautta jo ennen tuotteita eikä siinä ollut mitään epäselvää. Eräpäivä oli aika kaukana eli ilmeisesti Klarna osaa ennakoida Florydayn pitkät odotusajat.
En todennäköisesti tilaa enää Florydaysta tämän kokemuksen perusteella. Esim. Zalandosta saa samalla hintatasolla laadukkaampia tuotteita nopeasti. Kolme viikkoa on mulle liikaa.
Floryday!
Älkää missään nimessä tilatko florydayltä..
Tilasin kaksi mekkoa, jotka eivät vastanneet odotuksiani PALAUTUKSESTA maksoin n. 30e ja
Sitten vielä vähennettiin postikulut 19e!
Eli maksoin tyhjästä 49e!!
Mä löysin samoja vaatteita Aliexpressistä. Maksoivat paljon vähemmän kuin Florydayssä. Postikulutkin olivat Alissa ilmaiset. Vaatteiden laatu ei todellakaan päätä huimaa, mutta kokotaulukot edes pitivät siellä paikkansa. Vaatteet eivät olleet nähneetkään pellavaa tai puuvillaa!
Kyseessä tosiaan on kiinalainen firma jolla houkuttelevan näköisiä vaatteita kohtuullisin hinnoin mutta!!Lähetys tulee Kiinasta (lähettäjä Jack Li)ja postimaksut on jo suht kalliit. Tilasin 4 mekkoa, postimaksu oli n 30€. Paketin ollessa matkalla sain kysymyksen haluanko DHL kuljetuspalvelun hoitavan tullauksen vai teenkö itse. Annoin suostumuksen että DHL saa hoitaa asian. Maksoin sitten yli 50€ tulli ja veromaksuja.
Mekot saapuivat ja vain yksi miellytti minua. Tosin sekin on hieman liian suuri.. Päätin palauttaa 3 kpl. Löysin Florydayn nettisivuilta palautusohjeet. Sieltä aukeni tilausnumerollani sivu jossa on tilatuista tuotteista kuvat ja jokaisesta tuotteesta pitää antaa kommentteja miksi ei halua sitä. Tässä vaiheessa ei näy missään palautusosoitetta. Ensin pitääkin lähettää tämä nettilomake ja odottaa vastausta. Pyysin palautusosoitetta. Sain vastauksen jossa esitettiin vaihtoehtoja. Tuotteet voisi saada puoleen hintaan jos kuitenkin ottaa ne! En halunnut,vaan valitsin palauttaa 3 tuotetta. Tähän sitten sain vastauksen ja palautusosoitteen Belgiaan. Maksoin seurattavasta postipaketista 29,90€. Kyllä tuli kalliiksi vaate.. n 140€ alunperin 33€. En tilaa tuolta enää koskaan!! Hyvä juttu oli se että tilasin Klarna laskulla ja pystyin tiedottamaan palautuksesta sinne jolloin he laittoivat maksun jäihin odottamaan. Koko palautusprosessi kesti kauan
Zalandossahan on tosi paljon eri merkkejä. Kyllä mä ostan ja löydän sieltä Ihania, hyvälaatuisia vaatteita. Myös Loungen puolelta onnistaa joskus.
Ja tämän ketjun perusteella henkkamaukka Ja gina on luksusmerkkejä tähän teidän ihanaan kesämekkofirmaan verrattuna 😂😂😂 Tulee mitä sattuu, jos tulee. Muovirättejä, joiden kerrotaan olevan jotain muuta.. Asiakaspalvelua ei oo ja hintakin kasvaa matkalla...
Juu. Kivoja on kesämekot. 👗