Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Floryday-verkkokaupasta

Vierailija
02.04.2017 |

Olen ekaa kertaa tilaamassa. Löysin kaksi ihanaa takkia. Postimaksut on ilmaiset, jos tuotteet maksavat yli 110€. Palautus ei ole ilmainen. Vähän mietityttää...

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein samat tavarat löytyvät halvemmalla esim. aliexpressistä tai rosewholesalelta.

Vierailija
2/100 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vaan toi Floryday laadukkaammalta. Tosin just bongasin yhden pitsitunikan, joka maksoi aliexpressissä varmaan kympin ja tuolla Floryssa 37€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä tilaa Floryday-verkkokaupasta! Itse tilasin, pakettia en koskaan saanut ja rahoja ei palauteta. Joten 66€ tuli ilmeisesti menetettyä... Sain uuden vapaa-ajan harrastuksen, kun olen takonut lähes joka päivä sähköpostia Florydaylle. Olen ollut yhteydessä kuluttajaoikeusneuvojaan ja luottokuntaan. Tilaa ihmeessä muualta!

Vierailija
4/100 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Olin tilaamassa mutta epäilytti hintojen ym. jatkuva muuttuminen ja etenkin se, ettei firman kotipaikkaa mainita missään, kun mahdollisia tulleja varten yritin sitä etsiä.

Jää siis nätti mekko tilaamatta.

Vierailija
5/100 |
08.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floryday toimii ymmärtääkseni Lontoossa. Kun tilaat tuotteita, joista maksat toimitusmaksun Florydaylle, DHL lähettää sinulle silti viestin, jossa vaaditaan maksettavaksi vielä tulli, arvonlisävero ja palvelumaksu, joka on vähintään 24,80 € tai itsetullauksesta 20 €. (Todellisuudessa itsetullaaminen ei maksa mitään). Näin hinta nousee huimasti. 30 € mekko + toimitusmaksu noin 18 € + kannettava tulli + arvonlisävero + palvelumaksu 24,80€.  

Päätin, että en maksa DHL perimiä palvelumaksuja, paketti palautui Florydaylle. tässä vastaus: " We are sorry the order was returned to us. We hope you could understand that the return with DHL will be at a high risk of being charged extra customs fee, and if that happens, we can only abandon the parcel in our local customs office. According to our policy, we can only give you 50% of the product value back to you . Or we can offer you a coupon valued at 70% of the product value which is valid within one year, and you can use it for your next order." Siis vaikka olet maksanut kuljetuksesta noin 18 € ja mekosta 30 €, sinulle hyvitetään ( jos rahat koskaan tilille tulee ) 15 € tai saat alekupongin, ihan kuin joskus vielä haluaisit tilata kyseisestä puljusta mitään. 

Vierailija
6/100 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja sain kaiken tilaamani ja postin kulkua pystyi helposti dhl:n kautta. Tuotteet olivat kuten olin tilannut. Luin nämä edeltävät kommentit tilaukseni jälkeen ja olin varma että menetin maksamani rahat. No en sitten kuitenkasn👍

Vierailija
7/100 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaatte, niin tilatkaa aina netissä luottokortilla. Jos tulee huijatuksi, eikä tavaraa palauteta, luottofirma karhuaa rahat. Kukaan järkevä ihminen ei tilaa muulla tavalla netissä firmalta, jonka toimintaa ei tunne.

Vierailija
8/100 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 3 mekkoa. Kahden piti olla 100 % puuvillaa, kolmannen pellavaa. Tulivat kolmen viikon kuluttua kirjattuna kirjeenä.

Ensinnäkin: puuvillamekoissa 35 % materiaalista on polyesteria.

Toiseksi: laatu on aivan järkyttävän huono, ihan totaalista paskaa. Sekä kankaan laatu että ompelujälki.

KOlmanneksi: nämä ovat jollain kiinalaisella mitoituksella, ei pienintäkään mahdollisuutta, että ne mahtuisivat päälle. Lähetin juuri meilin heidän asiakaspalveluun palauttaakseni mekot (yleensähän palautusohjeet on suoraan paketissa, tässä ei ollut mitään). Lisäksi luin vasta nyt, että jos mekot eivät istu, se ei ole syy palauttamiseen.

Jännäänkin nyt, vastataanko minulle koskaan asiakaspalvelusta ja jos vastataan, millainen ja miten kallis palautusrumba on ja saanko koskaan edes osaa rahoistani takaisin. Maksoin kuitenkin 120 €.

Tässä vaiheessa jo varoitan vakavasti kaikkia - laatu on aivan uskomatonta kuraa!!!

Vierailija
9/100 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinytkin onko noi näitä kiinavaatteita. Oon ostanut ebaysta sellasilta isommilta (kiina)myyjiltä muutamien dollarien takkeja, tunikoita ym. joitain kappaleita. Tuotteet on kyllä aina tulleet perille mutta herraisä niitä kokoja. Tilaat L niin se nuolee vartaloa. Tilaat XL niin se on Timo Soinillekin iso. Muutamia totaalihuteja tullut, muutamia onnistumisia. Parin dollarin tähden ei haittaa jos menee huti mutta toisaalta en halua roskaa kotiini joten en ole enää tilannut.

Harmi vaan ku Floryday mainostaa koko ajan tosi kivan näköisiä pellavatunikoita. Mutta jos laatu ja koot on ihan mitä sattuu niin en jaksa ryhtyä.

Vierailija
10/100 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin maaliskuussa 460 eurolla. Tuotteet tulivat huhtikuun puolella ja piti maksaa tulleja 140 euroa. Kaikki vaatteet olivat ihan hirveitä. Sain vaivalla palautusohjeet. Palautus maksoi 40 euroa. Toukokuussa tuli ilmoitus, että hyvittävät koko summan. Vieläkään kuukautta myöhemmin en ole rahoja saanut enkä vastausta, missä rahat viipyy. Seuraavaksi pitää vaatia luottokunnalta rahat ja tullilta hyvitys. Kun nyt saisi edes ne, tuo 40 euroa on jo menetetty. Älkää tilatko!!!

Vierailija
11/100 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Florydaystä mekon joka oli kokoa XXL mutta todellisuudessa korkeintaan L. Ei siis mennyt edes päälle. Olen useamman viikon ajan lähettänyt viestejä lähes päivittäin jotta saisin palautusosoitteen. Vastauksissa (jos niitä tulee) aina paloitellaan kovasti ja luvataan ottaa sähköpostilla yhteyttä. Lähetin myös kuvat tuotteesta kun niitä pyydettiin, mutta edelleenkään ole saanut mitään ohjeita tuotteen palauttamiseksi tai palautusosoitetta. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan sieltä mitään ja varoitan kaikkia tuttujakin tuosta firmasta myös Facebookissa. Enpä ole näin huonoon asiakaspalveluun ennen törmännyt.

Vierailija
12/100 |
29.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 2 kk sitten 2 mekkoa vahingossa jenkkien kautta. Tuli aivan mahtavat mekot, mutta tullimaksua myös. Nyt tilasin 2 vk sitten uudet mekot ja huomasin, että voi  tilata suoraan euroina ei mee jenkkien kautta. Ja tämä oli virhe. TUli sovitut tuotteet ( 4 mekkoa), mutta ihan TÄYSPASKAA matskua!!! tilasin 2 pellavamekkoa ja 2 viskoosia ja SAIN 100% POLYESTERIA eli ihan hirveetä kuraa. Laitoin viestiä, mutta tuskin tästä tulee mitään muuta kuin 84 e vahinko... Taitaa olla eri sivusto kuin tuo ekan tilauksen. Se mitä teen, on tämä viestittäminen monen putken kautta; ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN!!!!

Vierailija
13/100 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne EI ole pellavaa, ei edes puuvillaa. Polyesteria ja jotain akryylia, ihan hirveetä paskaa!!

Vierailija
14/100 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain pakettini, kotia asti, toki, maksettuani myöd tullimaksut ensin. Palvelussa ei mitään vikaa, mutta minä en huomannut ostaessani, että verot tulee päälle.

Ostin sitten reilumman kokoiset puserot että on kivan väljät; toinen 4xL ja 3xL. Vastasivat meidän L ja S kokoa (jälkimmäinen max M).

Oppi ja ikä kaikki, ei kiitos enää.

Vierailija
15/100 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin alkuviikosta (maanantaina) kolme mekkoa ja kävin vasta sen jälkeen lukemassa täältä kokemukset Florydaysta. Säikähdin kovasti kielteisiä  kommentteja ja olin jo varautunut siihen, että rahat meni ja paskaa tulee, jos yleensä edes tulee.

Eilen illalla (perjantaina) ovelle tuli DHL:n mies ja toi aivan täydelliset mekot. Kokotaulukon mitat pitivät paikkansa ja mekot istuivat hienosti. Työn jälki oli niin hyvää, kuin voi edullisilta vaatteilta vaatia. Ei mitään ylimääräisiä maksuja tms., joista täällä peloteltiin. 

Olen erittäin tyytyväinen ja aion tilata vaatteita vastakin. 

Vierailija
16/100 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin tilata pari vaatetta ennen kuin luin muiden kokemuksia.  Yllätyksenä tuli, että lähettäjä oli lopulta Jack Li ja lähetys piti RAHTItullata ja päälle tuli myös alv 24% myös kuljetuksen hinnasta. Vaatteet olivat onneksi oikeaa kokoa, mutta laatu oli tavanomaista nuorisokaupoista löytyvää, joissa lankoja roikkui ja ompeleet huiskittu.  2 viikkoa tilauksen jälkeen sitten alkoi puhelimeeni tulla soittoja numerosta 4470....

Koska koskaan ennen ei tällaisista numeroista ollut puheluita tullut, niin epäilen tämän firman välittävän numerotietoja eteenpäin. Tilauksen yhteydessähän piti antaa osoitetiedot ja puhelinnumero, joita tietoja tavaran kuljettaja DHL tarvitsikin.  

Vierailija
17/100 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tuohon omaa kokemustani kyseisestä Floryday-nimisen verkkokaupan toiminnasta. Tilasin itse kaksi mekkoa lokakuun viimeisenä päivänä. Olin tietoinen lähetysajan pituudesta ja odottelin rauhassa lähetystä. Lähetysseurannasta kurkistelin paketin kulkua. Joulukuun alkupuolella paketti oli sitten jo tulossa Suomeen, kunnes lähetysseurantaan ilmestyi teksti "Undeliverable-returned to sender". Lähetys oli siis ilmeisesti jossain vaiheessa mennyt rikki tai muuten tuhoutunut lähetyskelvottomaksi. Otin yhteyden Florydayn asiakaspalveluun sähköpostilla. Pyysin heitä lähettämään maksamani rahat takaisin, koska paketti ei koskaan kerinnytkään minulle asti. Suhteellisen pikaisesti, parin päivän kuluttua sain vastauksen jossa tarjottiin minulle tuotteiden hintaa takaisin maksettavaksi. Vastasin viestiin, että olen toki oikeutettu myös maksamiini lähetyskuluihin, paketti kun ei ollut minulle asti edes tullut. Muutaman päivän kuluttua asiaan kommentoi jonkinasteinen bossi, joka tarjosi myös vain maksamieni mekkojen hintaa. Tänä aamuna kirjoitin tuolle "bossille" että nyt juttu on sellainen, että työ maksatte koko summan, tai olen pakotettu ryhtymään muihin toimenpiteisiin rahojeni takaisin saamiseksi. Saapas nähdä mitä sieltä kuuluu. Eikös juttu ole kuitenkin niin, että luottokortilla maksettuani luottoyhtiö voi periä maksamaani summaa, jos se ei muuten ala sieltä kuulua?

Vierailija
18/100 |
08.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida minunkin tätä F:stä tilaamista. Otin ja tilasin helmikuussa mekon, joka oli 35% alennuksessa. Kuvassa todella kaunis harmaa-₩ kukallinen sifonkimekko. En tiennyt ao. firmasta etukäteen mitään, en ollut lukenut arvosteluja ym. Jälkikäteen ajatellen olisi tietysti pitänyt...

Maksoin mekon + postikulut luottokortilla ja sain mekon parissa viikossa. Pettymys oli melkoinen, kun todellisuus ja kuva eivät kohdanneetkaan. Ryppyinen polyesteritekele, jossa ei ollut minkäänlaista hoito-ohjetta sisäsaumassa. Uskaltaisiko sitä edes silittää?Koko oli sentään oikea, ainut positiivinen asia.... Ihmeekseni palautusohjeita ei paketissa ollut, mutta firman nettisivuiltahan ne löytyivät... Otin myös yhteyttä firmaan sähköpostitse ja sain huonosti käännetyllä suomen kielellä ohjeet, miten toimia. Englanniksi ohjeet olivat toimivammat, ymmärrettävästi. Eli joko palautan omalla kustannuksella paketin (käytössä olisi myös heidän 10e palautusmaksunsa, joka vähennettäisiin palautussummasta); ottaisin heiltä jonkun 37% alennuksen seuraavaan tuotteen ostoon tai pitäisin mekon, ja saisin mekon hinnasta puolet takaisin.

Vasta tämän jälkeen hoksasin nämä arvostelut!! Olin jo palauttamassa mekkoa, mutta luettuani huonot kokemuksenne, päätinkin pitää mekon ja o(do)ttaa puolet mekon hinnasta takaisin. Lähetin sähköpostia firmalle (englanniksi) ja kerroin pettymyksestäni, huonoista arvosteluista ja ihmettelin, kuinka he voivat toimia näin. Lisäsin vielä kohteliaan surullisesti, kuinka olin ajatellut käyttää mekkoa perhejuhlissa, mutta mekon halpa laatu esti sen ja häpeä... Kerroin myös, ettei minulla työttömänä ole varaa tällaiseen, mutta kaikesta huolimatta minun ehkä kannattaa pitää mekko, odottaa puolta hinnasta takaisin, vaikken siihen uskokaan.. Sillä jos palautan mekon, maksaisin taas postikulut, en ehkä saa rahojakaan takaisin ja mekkokin olisi mennyt...

Ja kas kummaa, palautusprosessi lähti käyntiin pian ja sain noin viikossa eli tänään puolet mekon hinnasta takaisin ! Uskalsin jopa silittää mekon ;). Hinta ja laatu ovat nyt lähes kohdillaan, ehkäpä saatan käyttää mekkoa jossain tilanteessa. Mutta opiksi on otettu, EI KOSKAAN ENÄÄ!!

Mutta mietin vielä, mikä palautukseen, vieläpä nopeaan sellaiseen vaikutti? Asenne sähköpostissa, tunteisiin vetoaminen.. mutta ilmeisesti kannatti! Ja hyvätkin kokemukset kannattaa kertoa - jos niitä on. Hyvää Naistenpäivää kaikille!

19/100 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin menossa Florydayn sivuille tilaamaan, kun luin tämän. Siis olihan tässä muutama onnistunut ostos. Voi voi, kun en tiedä, mitä tehdä. Nyt siellä on ale ja ostaisin vain kolme ihanaa juttua. Enkä tiedä dollarin kurssiakaan. Onko joku ostanut sieltä esim rannekelloa tai koruja ? Jos noi vaatteet on surkeita, niin onko siellä muut kamat ok ?

Vierailija
20/100 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset tilatko Floryday verkkokaupasta. Vaatteiden koot pielessä, laatu huono, palautus kallista ja vielä tullimaksukin joka täytyy maksaa ennenkuin vaatteet tulevat sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi