Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Eilen linja-autossa kuultu keskustelu:
- Mitä sulle kuuluu?
- Emmä tiiä.
Burana on paras ibuprofeiini.
Vierailija kirjoitti:
Aspergerit harrastaa normaalia enemmän stalkkausta.
Ei sinällään liity Aspergeriin, mutta jos Aspergerin ohessa on kehitysvammaisuutta tai jokin psyykkinen trauma huolenpitoa vaille jäämisestä niin lapsenomaisesti voi ripustautua johonkin etsien samaa turvaa kuin lapsi. Tosin tuota tekee muutkin kuin Aspergerit. Ei ole erityisesti Asperger-oire vaan ennemminkin mielisairauteen viittaava.
yks mummo jupisi prismassa kaverilleen et ostaa aina kotimaisia appelsiineja
Ketjun luettuani ihmettelen yhtä asiaa. Miksi täällä tartutaan ns. lillukanvarsiin ja koetetaan perustella jonkin mielestä typerää kommenttia? En nyt tarkoita näitä ilmiselviä provoja, vaan esimerkiksi oispa aina perjantai-kommenttia ja muita vastaavia kommentoidaan tyylillä "se on vaan sellainen sanonta" tai "kommentin sanoja vitsaili, et vain ymmärrä hänen huumoriaan". Minä ymmärsin, että tähän ketjuun saa kertoa mielestään typeriä asioita, joita joku on sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun luettuani ihmettelen yhtä asiaa. Miksi täällä tartutaan ns. lillukanvarsiin ja koetetaan perustella jonkin mielestä typerää kommenttia? En nyt tarkoita näitä ilmiselviä provoja, vaan esimerkiksi oispa aina perjantai-kommenttia ja muita vastaavia kommentoidaan tyylillä "se on vaan sellainen sanonta" tai "kommentin sanoja vitsaili, et vain ymmärrä hänen huumoriaan". Minä ymmärsin, että tähän ketjuun saa kertoa mielestään typeriä asioita, joita joku on sanonut.
Ja siis tyyppiesimerkkinä vastaus mihin tahansa juttuun: "Ehkä henkilö on asperger."
Sairastuin 1. Tyypin diebetekseen 2014 ollessani 15-vuotias.
Pappani (nyt 87-vuotias) sanoi, että jos vanhempani olisivat vieneet minut sairaalaan aiemmin, en olisi sairastunut.
Mummini sensijaan sanoi, että olen syönyt liikaa sokeria ja sen takia sain db1:sen.
(Osittain on kyllä oikeassa, aikuistuminen db puhkeaa elämäntapojen vuoksi, kuten ruokavalion, mutta ykköstyypin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä)
Samainen mummi sanoi, ettei silloin 1-vuotiaan kummipoikani hiuksia sovi leikata koska hän ei opi puhumaan. Anteeksi, mutta MITÄ?!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi naisen euro on 80 senttiä on ylittämätön huumoripläjäys.
onhan se
Soitin lankapuhelimeen vanhemmilleni joskus 2000-luvun alussa ja kysyin äidiltä, onko se kotona: 🙄
Tuttava sanoi menevänsä tuiskun konserttiin...
Lesboista sanottua: Sei ei ole saanut koskaan kunnon m-naa, sillä se asettuisi
Jokaisen nuorukaisen täytyy käydä armeija. Jos ei käy pitää, se on sotaveteraanien häpäisyä.
Ns.vanhatpiiat eivät ole koskaan SAANEET miestä itselleen. Oikeammin: Eivät ole halunneet, kokeneet tarpeelliseksi.
Jos ei pidä jostain musiikista, bändistä, laulajasta , se johtuu vain siitä, ettei ole kuunnellut sitä tarpeeksi.
Musliminainen sanoi ettei ole antanut poikiensa ottaa influenssarokotetta, koska rokote muuttaa hormoneita niin että pojista tulee homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei AINA voi olla perjantai?
Taisi olla tympääntynyt työntekoon.
Ei kun kelatkaa - jos AINA olisi perjantai, ei olisi koskaan lauantaita tai sunnuntaita.
Siis olisi parempi sanoa; Miksei aina voi olla lauantai? Jos on kerran kypsynyt työntekoon...
Monella on töitä viikonloppuisin, mutta se perjantai on silti perjantai ja baaripäivä.
Tyttömätkin ja opiskelijatkin tuumivat miksei aina voi olla perjantai, koska se on yleinen huvittelupäivä. Lause ei siis mitenkään liity johonkin työntekoonNo minä olin silloin työyhteisössä, jossa ei viikonloppuna tehty töitä ja eräs silloinen työtoverini rallatteli tämän toivomuksen riemuissaan perjantaina.
Kumpikaan ylläolevista kirjoittajista ei tiedä tuon lauseen alkuperää.
Sehän oli legendaarisen Lepakossa toimineen Radio Cityn joka perjantainen rallattelu! Voi vieläkin on ikävä kanavan meininkiä!
N 64 v
Entinen kaveri kysyi mäkkärin kassalla tosissaan paljonko maksaa euron juusto. Myötähäpeä..hän oli tuohon aikaan 24......myyjä piti pokkansa juuri ja juuri....pisti sitten sen piikkiin että oli juonut yhden lonkeron...juu... alkoholin syytähän se tyhmyys on.
Tytt18 kirjoitti:
Sairastuin 1. Tyypin diebetekseen 2014 ollessani 15-vuotias.
Pappani (nyt 87-vuotias) sanoi, että jos vanhempani olisivat vieneet minut sairaalaan aiemmin, en olisi sairastunut.
Mummini sensijaan sanoi, että olen syönyt liikaa sokeria ja sen takia sain db1:sen.(Osittain on kyllä oikeassa, aikuistuminen db puhkeaa elämäntapojen vuoksi, kuten ruokavalion, mutta ykköstyypin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä)
Samainen mummi sanoi, ettei silloin 1-vuotiaan kummipoikani hiuksia sovi leikata koska hän ei opi puhumaan. Anteeksi, mutta MITÄ?!!
Tuo on jokin vanha uskomus. Anoppini kertoi äitinsä sanoneen, että hiuksia ei saa leikata lapselta ennen kuin se oppii puhumaan, koska muuten se ei opi puhumaan. Leikkasin kyllä etuhiuksia ennen sitä. Sitten kun lapseni oppi puhumaan, pää olisi pitänyt ajaa kaljuksi, että tulee tuuheat hiukset. Minulla on vielä tyttöjä, niin jäi tekemättä.
Toinen uskomus oli, että vauvalle ei saa näyttää peiliä. Anoppi sanoi myös, että äidin pitää lyhentää vauvan kynnet puremalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tyyppiesimerkkinä vastaus mihin tahansa juttuun: "Ehkä henkilö on asperger."
Se varmaan ainakin oli jolta kysyttiin, että mitä päässäsi liikkuu.
Ravitsemusterapeutti sanoi, ettei sokeririippuvuutta ole olemassa.
Holokaustia ei tapahtunut, maa on litteä, Suomi aloitti talvisodan, lentokoneet laskee cia:n mielenhallintakaasuja, Fortum tekee Suur-Suomea, Mannerheim oli juutalainen homo...onhan näitä.
Teini: mää tartten nyt sen paidan.
Mää: nyt ei oikein käy, kun laskut ensin
Teini: ei siihen rahaa tartte, lähimaksu on nopee ja helppo