Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Köyhillä on velvollisuus säästää ja hankkia omaisuutta, jotta pärjäävät sitten eläkkeellään.
"Avioliiitto on vain naisen ja miehen välinen"
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran eräältä henkilöltä, että mitkä ovat suomen kielen yleisimmät kirjaimet. Hän vastasi, että eihän sitä voi sanoa, vaan sehän riippuu siitä, mitä kirjoitetaan. Vastaaja oli vielä erityisopettaja.
Anteeksi vaan jos loukkaan, mutta mun mielestä tuo kysymys ei ole yhtään sen terävämpi kuin vastauskaan.
Vierailija kirjoitti:
"Avioliiitto on vain naisen ja miehen välinen"
Mutta niinhän se onkin! Sitä ei kerta kaikkiaan vain voi hyväksyä, että 2 naista tai 2 miestä menisivät naimisiin keskenään ja jokainen joka on eri mieltä joutuu armotta Helvettiin!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Sotaveteraaneja SYNTYY aina lisää.
Itseasiassa ulkomailla on sotia ja uusia sotaveteraaneja. Toivottavasti suomessa ei enää koskaan tarvitse käydä sotaa ja synny uusia sotaveteraaneja.
Joku rupesi väittämään, että olen juuri tajunnut, että sanassa barbaari on baari suomeksi ja englanniksi, kun kysyin, että missä suomen kielen sanassa on samaa tarkoittava sana suomeksi ja englanniksi ja lisävihjeenä että liittyy Salattuihin elämiin. Siis että kaikki muut Salattujen elämien fanit ovat tajunneet tuon jo vuonna 1999 eli silloin kun sarja alkoi mutta minä vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
"Mää en niin ymmärrä miten sää voit syödä jotain myslipatukoita kun niissä on niin paljon kaikkia lisäaineita", totesi kaveri minulle kun tupakkaansa sytytteli.
Sä et varmaan ole riippuvainen niihin patukoihin? Se tupakan poltto on joskus nuorena ja tyhmänä tehty valinta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointivaltiossa valtaosan väestöstä tulisi voida hyvin.
Maailmassa ei ole ainoatakaan tällaista valtiota. En siis ole kuullut jonkun sanoneen näin, vaan tämä pitää paikkansa.
Kyllä varmasti kääpiövaltioissa valtaosa väestöstä voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin kerran eräältä henkilöltä, että mitkä ovat suomen kielen yleisimmät kirjaimet. Hän vastasi, että eihän sitä voi sanoa, vaan sehän riippuu siitä, mitä kirjoitetaan. Vastaaja oli vielä erityisopettaja.
Anteeksi vaan jos loukkaan, mutta mun mielestä tuo kysymys ei ole yhtään sen terävämpi kuin vastauskaan.
Miten niin ei ole? :D
Vierailija kirjoitti:
"Pakkasella ei voi sataa lunta" ja "meri ei voi jäätyä". Terkkuja saksalaiselta, lähes kolmekymppiseltä mieheltä :D
Ymmärrettävää, jos on saksalainen.
Radion aamujuontaja kertoi rehkineensä niin, että on todella loman tarpeessa
Naapurin kansankynttilä luuli vaaleissa voivan äänestää ennakkoon postiäänillä toisen vaalipiirin ehdokasta. Ja lisäksi luuli, että Kuolleessa meressä ei ole elämää.
Toys ´r us meni konkurssiin USAssa, koska siellä kaikki luuli sen olevan venäläinen ketju Toy RUS
Mä oon niin kuin tota keskimääräistä parempi niin ku joka asiassa...sanoi 15 vee tyttöoppilas taannoin. nyökkäsin vaan ja ajattelinettä kyllä maailma opettaa...
Noin kolmekymppinen nainen soitti työpaikalleni (2000-luvun alussa) ja pyysi tarkistamaan onko yhden toimipisteemme faksista muste lopussa. Hän epäili tätä siksi, koska heidän faksistaan tulee tyhjiä papereita, jotka on lähetetty meiltä. Piti ihan varmistaa kahteen kertaan, että oli tosissaan, ja oli. Laitoin sitten viestiä eteenpäin toimipisteeseen, että xx firmasta y pyysi kysymään.
Tosi hyvä kyllä, ettei nykyisin faksia enää juuri käytetä, koska niiden musteputkien vetäminen firmojen välille oli aika työlästä :———)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivukorva kirjoitti:
"Ostan vain Suomalaisia appelsiineja" - Mummo prismassa v. 2009
Seurasin joskus kaupan heviosastolla vierestä, kun keski-ikäinen naishenkilö alkoi valittaa myyjälle siitä, ettei heillä ole myynnissä kotimaisia banaaneja. Myyjällä jäi suu auki ja hän vilkaisi välillä minuunkin hämmentyneen oloisena, itse yritin naisen selän takana pidätellä naurua. Nainen vain jatkoi paasaamistaan, kuinka hän EI TAHDO mitään Reilua kauppaa, vaan KOTIMAISTA ja kyllä tämä on p*ska kauppa, ei teillä ole koskaan mitään, hän menee Sokokselle, siellä varmasti on...
Veikkaan, ettei Sokokseltakaan löytynyt.
Mikset valistanut tätä idioottia? Inhoan tuollaisia sivustaseuraajia.
Mitä minun olisi pitänyt mielestäsi tehdä? Jättää ostokseni, juosta ko. naishenkilön perään, kun hän lähti vauhdilla harppoen kohti kassoja ja huudella, että anteeksi rouva, ei niitä kaipaamianne banaaneja taida toisaaltakaan löytyä? Vielä kun ajattelee, kuinka hyvin tällaiset mielestään oikeassa olevat henkilöt suostuvat minkäänlaista "valistusta" kuuntelemaan...
T. Se inhoamasi sivusta seurannut
lupautui siis hoitamaan vauvaa jotta saat levitä, ei vaan auennut sulle.