Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
"Mä olen täydellinen arjalainen rotumix joka ei koskaan ole sanonut mitään rasistista tai ketään eautiksi tai fägötiksi ja mul on yli 15cm muna"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi naisen euro on 80 senttiä on ylittämätön huumoripläjäys.
Minusta tässä ei ole mitään huumoria!
Kaikista tyhmimpiä ovat ne miehet jotka yrittävät inttää, että naiset tekevät siivoojan töitä ja miehet johtajan töitä, siksi tämä ero. Tässä tapauksessahan naisen euro olisi 0,5 centtiä!
Kysymys onkin siitä, että SAMASTA TYÖSTÄ naisen euro on 80 centtiä!
Mutta kun eihän tuo pidä paikkaansa. Eri asia olisikin, jos pitäisi.
"Naisten äänioikeus oli parasta sitten emansipaation".
Vierailija kirjoitti:
"Mä olen täydellinen arjalainen rotumix joka ei koskaan ole sanonut mitään rasistista tai ketään eautiksi tai fägötiksi ja mul on yli 15cm muna"
Onko tuo keksitty vai ihan oikeasti kuultu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tyhmimpiä ovat ne miehet jotka yrittävät inttää, että naiset tekevät siivoojan töitä ja miehet johtajan töitä, siksi tämä ero. Tässä tapauksessahan naisen euro olisi 0,5 centtiä!
Jos tämä pitäisi paikkaansa, palkkaisin pelkkiä naisia. Säästäisin palkkakuluissa 20%.
Poikaystäväni sanoi, että jos minulla paljastuisi klamydia (silloin stressasin tätä, ja vielä että olisin saanut sen häneltä..!) niin olisin saanut sen koiraltani......
Auto voi ruostua maahan kiinni.
Kebab pizzerian työntekijä sanoo "ei ole" tai "heko heko kebab ilman käsikarvoja"
Laukkuun on tullut reikä. X avaa sen, kurkistaa sisälle ja huudahtaa: "hei, täällä on reikä sisäpuolellakin!"
Se että olisi useita, lukuisia eri sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitteesi on täysin väärä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri saa pysäköidä auton tavalla, joka olisi muiden niin tehdessä väärin.
Mielestäni saa pysäköidä miten parhaaksi katsoo jos on hätätilanne ja eläin kärsii!
No, ei todellakaan saa. Se ei ole mielipidekysymys. Vaikka marsu olisi kuolemassa, ei se oikeuta rikkomaan liikennesääntöjä ja vaarantamaan muita tienkäyttäjiä tai jalankulkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri saa pysäköidä auton tavalla, joka olisi muiden niin tehdessä väärin.
Mielestäni saa pysäköidä miten parhaaksi katsoo jos on hätätilanne ja eläin kärsii!
No, ei todellakaan saa. Se ei ole mielipidekysymys. Vaikka marsu olisi kuolemassa, ei se oikeuta rikkomaan liikennesääntöjä ja vaarantamaan muita tienkäyttäjiä tai jalankulkijoita.
Maailmanparantaja kirjoitti:
Ei ollut koska jenkit sanoo bilionaire joka on biljonääri
No eihän ole. Bilionaire = miljardööri.
Vierailija kirjoitti:
No eipäs ole. Kyllä jo historiallisesti eri kulttuureissa on ollut käsitteitä, joilla kuvataan useita sukupuolia. Käsitys että on vain kaksi vastakkaista sukupuolta on sekin kulttuurisesti tuotettu ja meko uusi länsimainen tuote.
Esim. tässä kartta (osittain vaillinainen) johon on merkitty kulttuureja, joissa on ollut useita sukupuolia.
Biologinenkin sukupuoli on usein hankala määritellä. Siksihän nytkin tieteen aikakaudella joka vuosi syntyy lapsia, joiden sukupuolta ei lääkäritkään osaa määritellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipäs ole. Kyllä jo historiallisesti eri kulttuureissa on ollut käsitteitä, joilla kuvataan useita sukupuolia. Käsitys että on vain kaksi vastakkaista sukupuolta on sekin kulttuurisesti tuotettu ja meko uusi länsimainen tuote.
Esim. tässä kartta (osittain vaillinainen) johon on merkitty kulttuureja, joissa on ollut useita sukupuolia.
Biologinenkin sukupuoli on usein hankala määritellä. Siksihän nytkin tieteen aikakaudella joka vuosi syntyy lapsia, joiden sukupuolta ei lääkäritkään osaa määritellä.
Ai sori, tässä se kartta
http://www.pbs.org/independentlens/content/two-spirits_map-html/
Jos jonkun sukupuolta ei pystytä määrittelemään, niin sehän tarkoittaa sitä että hän on syntynyt fyysisesti vammaisena silloin. Kyseessä ei siinä mielessä ole mikään "uusi sukupuoli". Samalla tavalla jos lapsella on syntyessään vaikka 7 varvasta jalassa niin ymmärtäähän jokainen että kyseessä on fyysinen vamma silloin.
Luuletsä tosiaan että mä nussisin mun naapurin juoppoo?
Onko väärin vaatia työttömiä hakemaan töitä?
Mitä ne siitä aktiivimallista valittaa ja ulisee, eikö muka jaksa täyttää muutamaa työnhakemusta.