Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Vierailija kirjoitti:
Liian älykäs seuraanne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Selvin päin en olisi humalassa auton rattiin lähtenyt.” Sirpa Pietikäinen vuonna 2003 jäätyään kiinni törkeästä rattijuopumuksesta.
No mutta lausehan sisältää totuuden siemenen. Moni tuomittavaksi tuomittu teko jäisi selvinpäin tekemättä.
Ei ole typerämpää ihmistä kuin hän joka jeesustelee humalaisen käytöksestä, ikään kuin humalaisilta aivoilta voisi olettaa normaalia toimintaa.
Minkähän takia mä olen aina humalassa tiennyt mitä teen?
Ovatko kaikki sitä mieltä, että olet tiennyt?
Kaikki mitä yks työkaverini sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä yks työkaverini sanoo.
Kuten esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kukaan ei harrasta liikuntaa mistään muusta syystä kuin laihtuakseen/pysyäkseen hoikkana. Jos joku väittää jotain muuta, hän yksinkertaisesti valehtelee!
Niinpä, joillain on oikesti sellainen työ, jossa on pakko olla fyysisesti hyvässä kunnossa.
Ja luultavasti useimpien mielestä se on myös hauskaa, eli eivät tee sitä vain siksi, että muuten kunto huononee.
"Jokainen, joka puhuu suomea, osaa opettaa sitä". Tämän viisauden lausui tietenkin teknisen alan ihminen suomen kielen opettajalle.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä sä oikein teit kun sun miehen piti lyödä sua ja vielä monta kertaa? Mun mies ei ikinä voisi lyödä mua koska mä olen niin hyvä vaimo."
On onhan tämä tyhmää. Tuttavani kertoi, joutui muuttamaan karkuun miehestään. Selvisi oli vuosikausia hakannut.
Mies oli vielä korkeassa virassa ja perui lopulta lausunnot, koska ne olisi haitanneet miehen uraa. Piti muutaman ihmisen ja lopulta pari ammattilaista puhua järkeä, ennen kuin tajusi. Ilman syytettä ex voi vaatia lapsia itselleen, nyt lapset tapaa isänsä valvotusti, paitsi eivät enää tapaa, kun ex ei ole kiinnostunut.
Lapset ovat kuitenkin tärkeimmät.
Jos olet niin tyhmä, että jäät suhteeseen , missä mies lyö, on oma asiasi.
Jos mies lyö lasten nähden, mies ei ole päästään terve.
Hoitaja: "Miehillä kun on ne munasolut."
"Sinä varmaan uskot siihenkin, että ihminen on käynyt kuussa." Tyyppi tuli Suomen rauta- ja pronssikautta esittevään vierailukeskukseen muttei uskonut, että Suomen alueella on koskaan ollut viikinkejä tai että viikinkiaika olisi koskettanut Suomea. Naureskeli minulle, hyväuskoiselle.
Miksi tämä ketju pysyy etusivulla? Edellinen viesti tullut 9.35
"Nelikymppisenä tajuaa, että elämä oli tässä."
"Abortti pitäisi kieltää lailla, niin saataisi sellainen yleisesti sallittu murhaaminen loppumaan!"
Nä tyhmyysjutut on jännä juttu...
Koskaanhan ei itse sano mitään tyhmää edes leikillä, mutta kun joku toinen vakavalla naamalla leikillään jotain sanoo, niin tietty se sanoi sen tosissaan.
minkä kokoinen on yksi neliömetri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä sä oikein teit kun sun miehen piti lyödä sua ja vielä monta kertaa? Mun mies ei ikinä voisi lyödä mua koska mä olen niin hyvä vaimo."
On onhan tämä tyhmää. Tuttavani kertoi, joutui muuttamaan karkuun miehestään. Selvisi oli vuosikausia hakannut.
Mies oli vielä korkeassa virassa ja perui lopulta lausunnot, koska ne olisi haitanneet miehen uraa. Piti muutaman ihmisen ja lopulta pari ammattilaista puhua järkeä, ennen kuin tajusi. Ilman syytettä ex voi vaatia lapsia itselleen, nyt lapset tapaa isänsä valvotusti, paitsi eivät enää tapaa, kun ex ei ole kiinnostunut.
Lapset ovat kuitenkin tärkeimmät.
Jos olet niin tyhmä, että jäät suhteeseen , missä mies lyö, on oma asiasi.
Jos mies lyö lasten nähden, mies ei ole päästään terve.
Huoh... En edes jäänyt suhteeseen. Tuon kysymyksen sain kun olin kertonut erostani ja kertonut eron syyn eli miehen lyöneen mua monta kertaa, tälle tuttavalle joka kyseli asioistani. Ja tietenkin, olisi pitänyt lähteä jo ekan lyönnin jälkeen. Se on selvää järjellä ajateltuna. Mutta silloin kun olin siinä suhteessa se ei ollut mulle niin selvää. Kun se oli "vain" läppäisy, sitten kovempi, ja sitten kovempi. Niinkuin usein näissä suhteissa menee. Onneksi kuitenkin lähdin siinä vaiheessa kun ne oli "vain" lyöntejä. Mutta tuo kysyjä paheksui mua, mitä MÄ olin mennyt tekemään että miehen PITI lyödä. Se on kammottavin kysymys mitä multa on ikinä kysytty tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ketju pysyy etusivulla? Edellinen viesti tullut 9.35
Ylläpitäjät manipuloi.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen, joka puhuu suomea, osaa opettaa sitä". Tämän viisauden lausui tietenkin teknisen alan ihminen suomen kielen opettajalle.
Me taidetaan olla työkavereita. Toivottavasti ainakin. Jos ei olla, niin sitten tämä taitaa olla yleinenkin käsitys.
"Tarvitaanhan me tulevaisuudessa työvoimaa!" Harmi, kun puhe oli ihmisistä, jotka ei meidän työmarkkinoille edes halua.
Nainen voi saada sekä klitorisorgasmin, että vaginaorgasmin, jonka saa yhdynnässä.
Näin on kuulkaa poijaat!
Ja mies saa orgasmin keski- ja etusormellaan naista räplätessä,
tai ei ole normaali mies.
Minkähän takia mä olen aina humalassa tiennyt mitä teen?