Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?

Haluan nauraa ev
01.04.2017 |

?

Kommentit (2294)

Vierailija
621/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FEMINISTI: Sukupuolia on tieteen mukaan ainakin 48. Kenenkään ulkonäöstä ei voi päätellä sukupuolta.

IHMINEN: Okei, what ever....

FEMINISTI: Miksi jalankulkian liikennemerkissä on MIES? Patriarkaalisuutta taas kerran!!

IHMINEN: Et kai vain olettanut housuissa kulkevaa hahmoa mieheksi?

FEMINISTI: ............

Toisaalta kyseessä on selkeä mieshahmo, ei pelkästään housujen takia. Ongelmaksi tulisi kyllä miten naishahmo esitettäisiin niin, ettei kriittisinkään feministi löytäisi siitä vikaa. Jos hame, ei hyvä. Jos pitkät hiukset, ei hyvä. Jos isot rinnat, seksiobjekti, ei hyvä.

Vierailija
622/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ai en tiennytkään, että metro kulkee jo Rastilaan asti". Sanoi Vantaalla asuva nainen vuonna 2017.

En nyt tiedä onko tuo erityisen tyhmää. Jos ei itse käytä itämetroa ei pysäkkeihin välttämättä kiinnitä mitään huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma kukaan ei harrasta liikuntaa mistään muusta syystä kuin laihtuakseen/pysyäkseen hoikkana. Jos joku väittää jotain muuta, hän yksinkertaisesti valehtelee!

Niinpä, joillain on oikesti sellainen työ, jossa on pakko olla fyysisesti hyvässä kunnossa.

Vierailija
624/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pähkinäallergikko ei voi syödä kookosta, kun se kerran on kookospähkinä.

Tuli taas hyvät naurut kun muistin tän.

Vierailija
625/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisille tulee yhtäkkiä kauhean suuret lihakset jos treenaa isoilla painoilla :D

Vierailija
626/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olisin halunnut panna sua jo kun olit teini" :D..tää tuli ihan plastiikkakirurgi firman omistajan suusta. (PSC)

Vierailija
627/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs neropatti näyttelijä sanoi lehtihaastattelussa kannattavansa luonnonsuojelua ja ilmastonmuutoksen ehkäisyä. Seuraavassa lauseessa kertoi rakastavansa matkustelua ja lähtevänsä extempore matkalle aina kun mahdollista. Lentomatkustaminen on saastuttavin tapa matkustaa, mutta mitä siitä kun on niin ihanaa olla wannabe-luonnonsuojelija mut on myös ihqua nähdä maailmaa. Aargh! 

Vierailija
628/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen aiheuttanut äidilleni persoonallisuushäiriön!"

Vierailija
629/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen aiheuttanut äidilleni persoonallisuushäiriön!"

Eli siis lapsi on omalla käytöksellään aiheuttanut äidillensä persoonallisuushäiriön. Sanoja oli aikuinen.

Vierailija
630/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kuinka kauan kukin elää, on kohtalon ennalta määräämä asia.

Itse en tuota niin tyhmaksi vaittaisi, mikapa muukaan sita maarittelee?

Vierailija
631/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi väkivaltaisten äitien vaikeasti vaurioittamien lasten kohtalolle ei siis voi mitään?

Jos äiti vaurioittaa lapsensa esim. alkoholin käytöllä raskausaikana, niin pahimmillaan lapsen vaurioita ei voida korjata, mutta eikö siis väkivaltaisille äideille ole mitään tehtävissä?

Väkivaltaiset äidit tässä vain yhtenä esimerkkinä.

Vierailija
632/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Feminismi pyrkii sukupuolten väliseen tasa-arvoon." Kuitenkaan tämä henkilö ei nähnyt mitään ongelmaa siinä, että yleinen asevelvollisuus koskee vain toista sukupuolta.

Vierailija
633/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun älykkyysosamäärä on kymppi!"

Vierailija
634/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-tyttöystävä tosissaan väitti että kännyköiden aiheuttama säteily aiheuttaa voimien hupenemista, esim. jos normaalisti nostat penkistä 80kg niin kännykkä taskussa nostat vain 50kg... lähteenä taisi olla joku äitinsä tuttu joka on "tutkinut asiaa".

Vierailija
635/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs neropatti näyttelijä sanoi lehtihaastattelussa kannattavansa luonnonsuojelua ja ilmastonmuutoksen ehkäisyä. Seuraavassa lauseessa kertoi rakastavansa matkustelua ja lähtevänsä extempore matkalle aina kun mahdollista. Lentomatkustaminen on saastuttavin tapa matkustaa, mutta mitä siitä kun on niin ihanaa olla wannabe-luonnonsuojelija mut on myös ihqua nähdä maailmaa. Aargh! 

Kyllä minäkin kannatan homoliittoja, mutta haluan silti vaan heterosuhteen.

Vierailija
636/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissikset ei syö perunaa mutta ranskalaiset on poikkeus.

Vierailija
637/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ai en tiennytkään, että metro kulkee jo Rastilaan asti". Sanoi Vantaalla asuva nainen vuonna 2017.

En nyt tiedä onko tuo erityisen tyhmää. Jos ei itse käytä itämetroa ei pysäkkeihin välttämättä kiinnitä mitään huomiota.

Toisaalta muutama vuosi sitten koko ikänsä Helsingissä asunut nainen hämmästeli, että eikö Pasilassa ole metroasemaa. Hän kuului erääseen etniseen vähemmistöön, mutta eiväthän he nyt täysin yhteiskunnan ulkopuolella elä.

Vierailija
638/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Selvin päin en olisi humalassa auton rattiin lähtenyt.” Sirpa Pietikäinen vuonna 2003 jäätyään kiinni törkeästä rattijuopumuksesta.

No mutta lausehan sisältää totuuden siemenen. Moni tuomittavaksi tuomittu teko jäisi selvinpäin tekemättä.

Ei ole typerämpää ihmistä kuin hän joka jeesustelee humalaisen käytöksestä, ikään kuin humalaisilta aivoilta voisi olettaa normaalia toimintaa.

Vierailija
639/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskeeko se mielestäsi vain ihmisen elinaikaa vai ihan kaikkien elävien olentojen?

Vierailija
640/2294 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaimoni ei tarvitse kivunlievitystä synnytyksessä, koska annamme synnytyksen Pyhän Hengen hoidettavaksi." -kiihkouskova helluntailainen isä, jonka vaimo lopulta synnytti keisarinleikkauksella. 

Sama mies raskausaikana: "Kyllä vaimoni voi juoda ja syödä mitä vain, kun vain siunaa ruuan ja juoman ensin, silloin Pyhä Henki suojelee." Tämä oli reaktio ihmettelyyni, kun vaimonsa joi koko ajan light-limuja.

Lapsi on sitten kehtiysvammainen :(