Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Talon omistaja kävi arvioimassa vanhan talonsa korjaustarpeita, piippuun piti laittaa piipunhattu. Hänellä oli mukanaan teknisenä tukena tilannetta tutkimassa työn tekijäksi palkattu henkilö joka kysyi "jätetäänkö piipunhatun ja piipun väliin rako?"
Vierailija kirjoitti:
Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?
Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.
Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?
Minä: ???
Hissikammoisen kysymys. Joskus rappukäytävissä ovet menevätkin lukkoon ja niitä et enää käytävän puolelta saakkaan auki. Ei tyhmää ollenkaan
Eräs jo vanhempi nainen luuli että Osama bin Laden oli USA:n presidentti. Sotki Barak Obamaan ja Joe Bideniin sen jotenkin. Oikaisin että se oli kyllä terroristi eikä USA:n pressa.
Montako senttiä on metrissä ja samalla pitää metrin viivoitinta kädessä, jonka toisessa päässä lukee 100 cm...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi naisen euro on 80 senttiä on ylittämätön huumoripläjäys.
Varmaan sinulle. Ei tosin monelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Talon omistaja kävi arvioimassa vanhan talonsa korjaustarpeita, piippuun piti laittaa piipunhattu. Hänellä oli mukanaan teknisenä tukena tilannetta tutkimassa työn tekijäksi palkattu henkilö joka kysyi "jätetäänkö piipunhatun ja piipun väliin rako?"
Naakka alueella täytyy nämä kesämökkien, ja talojenkin piiput tukkia kesäksi, jos ei ole tuli joka päivä pesässä, ja avataan kun tarvii tulisijaa, eli erilaisin toteutuksin estetty pesänteko, olettikohan apumies, että onko kyseessä tavallinen, vai naakka suojaus?
"Armeijassa tulee pojista miehiä" sekä "sai sydänkohtauksen kun ei ollut syönyt salaattia". Molemmat niin facepalm -tason tyhmyyttä ettei mitään rajaa.
"maalla on mukavaa" Kun ei ole ! Jatkuvasti trakrorit kolisee nurkan takana ja odoellaan myrkkuyruiskujen saapumista.
Kyllä se siinä menee turkki päällä, aina tuulee koska ahneet tukijussit kaataneet PUUT -
Rasvan saa palamaan vyötäröltä hulavanteella ja lapsellaan alkoi long covid 2 vko ennen koronaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Infossa: Miten pääsen kerrosta ylöspäin?
Minä: Voi mennä noita rappusia, tai hissillä.
Asiakas: Mutta pääseekö niitä rappusia sitten myös alas?
Minä: ???
Hissikammoisen kysymys. Joskus rappukäytävissä ovet menevätkin lukkoon ja niitä et enää käytävän puolelta saakkaan auki. Ei tyhmää ollenkaan
Kerran 90-luvulla kävi niin että eräällä kotipalvelukeikalla oli remontissa oleva kerrostalo, ulko-ovi oli teipattu umpeen rappukäytävässä, johon olisi pitänyt mennä. Menin sitten viereisen rapun ovesta taloon sisälle ja alakerran käytävän kautta siihen rappukäytävään johon olin menossa, mutta takaisinpa ei enää päässytkään kun se alakerran käytävän ovi meni lukkoon. Ei ollut vielä kännykkää mulla siihen aikaan, enkä voinut jäädä odottelemaan että joku tulisi ja päästäisi pois, joten jouduin murtautumaan remontissa olevan rapun ulko-oven teippauksen läpi päästäkseni talosta pois. Raksamies ei siitä tietenkään hyvää tykännyt, mutta eipä ollut muutakaan vaihtoehtoa. Ei olisi varmaan kannattanut mennä ollenkaan siihen kohteeseen, mutta sitten työnantaja olisi varmasti moittinut tekemättä jätetystä työstä ja mistäpä tällaisia ongelmia osasi etukäteen arvata.
Maalaamaan taitava henkilö maalasi muovisen hitsauskypärän näyttämään harmaantuneelta puulta. 50-vuotislahjaksi annettu kypärä oli laitettu esille lahjapöytään. Naisvieras: Mistä tää on tehty... 😂
cumulu kirjoitti:
Billion on englanninkielessä Miljardi. Miljardöörejä maailmassa on paljon eli englanninkielellä billionaire.
Mitä tyhmää tässä oli?
Miesten ja poikien ei kuulu pissata istualtaan.
Vierailija kirjoitti:
työkaveri ala-asteen opettaja mies sanoi, että "maailma on syntynyt evoluution tuloksena miljardeissa vuosissa"
lol
miten joku voi olla noin tyhmä? tiedän että ala-asteen opettajat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä, mutta
että joku tänäänkin uskoo evoluutioon ja miljardien vuosien itsekseen kehitykseen ja sattumaan
voi elämä
Voi elämä itelles. Evoluutio on ihan tieteellinen fakta. Samoin toki miljardien vuosien menneisyys. Tyhmää tässä nyt oli se, että maailma ei tietenkään ole syntynyt evoluution tuloksena. Maapallon moninainen elämä toki on kehittynyt evoluution kautta, mutta se on ihan eri asia. Itse maailman synnyn kanssa evoluutiolla ei ole yhtään mitään tekemistä.
Se, että tytön sukuelimiä sanotaan etupyllyksi on kyllä yksi typerimpiä mitä olen kuullut.
Maitoa pitää juoda joka päivä
(Niin sanoivat peruskoulun opettajat vielä reilut 10 vuotta sitten. Siis nimenomaan juoda, ei ymmärrä että muullakin tavoin voi saada kalsiumia)
Andrew Tate liittyy USA:ssa perustettavaan hallitukseen.
Kolmannella luokalla opettajani väitti, että on ok syödä kilo karkkia joka päivä aterioiden lisäksi eikä se lihota. Mutta heti jos syö grammankin yli kilon niin paisuu kuin pullataikina.
Miksi tällä palstalla halutaan keskittyä tällaiseen negatiiviseen paskaan eikä kukaan kysele esim. mikä on viisain ja fiksuin juttu minkä olette kuulleet?