Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Vierailija kirjoitti:
No ihan nyt hiljattain luin Alma Tuuvan haastattelua. Harvinaisen tyhjäpäistä puhetta. On kuitenkin jo kolmekymppinen.
Minuakin nauratti tän muikkelin jutut. Luulisi tuollaisen kommunistihöpinän olevan jo menneiden sukupolvien juttuja.
🇺🇦🇮🇱
Etkö luota minuun.(ex esimies)
Äänestän kansallissosialisti Mestari-Jussia !
Vierailija kirjoitti:
Greta Thunberg ja koululaisten ilmastopäivälakkoilu olisi Putinin aikaansaamaa "kaaosta" Euroopasta.
En tiedä kenen aiheuttamaa, mutta helvetin naurettavaa touhua joka tapaukssa.
🇺🇦🇮🇱
Eräs entinen tuttavani oli ostamassa uutta asuntoa. Hän katseli 46-neliöistä kaksiota. Sanoin hänelle, että sehän onkin saman kokoinen kuin minun asuntoni. Hän tokaisi siihen, että eheei tosiaankaan ole, minun on paljon pienempi. Hän valisti minua, että hänen veljensä ystävä oli kiinteistönvälittäjä. Tämä ystävä oli kertonut, että asunnon pinta-alaan ei lasketa kylpyhuonetta ja keittiötä laisinkaan (!).
Tyttöystäväni äiti väitti kivenkovaan, että jos raskaana oleva nainen vaikka kaatuu ja katkaisee kätensä, myös syntyvällä lapsella on käsi poikki.
Ei olut vitsi!
Kun Suomi pysäyttää ilmastonlämpenemisen maapallolla kaikki aurinkokunnan planeetat kiittävät heijastusvaikutuksen myötä. Muut planeetet saavat tasaisemmin lämpöä. Tämä tiedettiin Kallion teekahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväni äiti väitti kivenkovaan, että jos raskaana oleva nainen vaikka kaatuu ja katkaisee kätensä, myös syntyvällä lapsella on käsi poikki.
Ei ollut vitsi!
- - -
Yksi alapeukkukin tuli. Taidat siis uskoa, että asia on niin?
Australiassa paistaa eri aurinko kuin meillä täällä Suomessa.
Hylje ei ole nisäkäs vaan jonkinlainen kalankaltainen "vesieläin". Tätä väitti kolmekymppinen akateemisesti koulutettu nainen.
Yleensäkin kaikki mitä tällä palstalla kirjoitetaan.
Kananmunankuoria ei voi laittaa biojätteeseen, kun ne ei maadu. Ovat niin kovaa materiaalia. Siksi luonnossakin on valtava määrä erilaisia munankuoria.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun historianopettajani lukiossa äänsi nimen "Julius Keesar". Häntä (opettajaa) pidettiin kyllä ihan älykkäänä ja aineensa hallitsevana opena. En ole ikinä kuullut kenenkään muunkaan sanovan "Seesar"?
Oon eri kun toi eka mutta se että joku aattelee/on aatellut että se on "Keesar"...hävettää sun ja sun historian opettajan puolesta. Kyllä se lausutaan "seessar".
Se salaatti on "Seessar", mutta Julius on toinen heppu, hänen sukunimensä lausutaan suunnilleen "Keessar".
Latinan kielessä c alussa lausutaan k:si. Canis Lupus ei sanota sanis...
Yks persu väitti kivenkovaan etteivät he ole rasisteja.
No ihan nyt hiljattain luin Alma Tuuvan haastattelua. Harvinaisen tyhjäpäistä puhetta. On kuitenkin jo kolmekymppinen.