Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Vierailija kirjoitti:
"Kirjojen lukeminen on tyttöjen juttu". Tämän sanoi joku oletettavasti noin parikymppinen mies YLIOPISTON LUENTOSALISSA.
Ilmeisesti joku persuteini joka tullut ilmaista aku ankkaa lukemaan, ja pahoittanut mielensä kun se ei kuulu yliopiston lukusalin valikoimaan?
Eräs edesmennyt kovanlinjan stallari sanoi usein: Lada on lämmin auto ja lähtee kylmällä käyntiin.
työkaveri ala-asteen opettaja mies sanoi, että "maailma on syntynyt evoluution tuloksena miljardeissa vuosissa"
lol
miten joku voi olla noin tyhmä? tiedän että ala-asteen opettajat eivät ole penaalin terävimpiä kyniä, mutta
että joku tänäänkin uskoo evoluutioon ja miljardien vuosien itsekseen kehitykseen ja sattumaan
voi elämä
Stubbista tulee Suomen presidentti. Naurettavaa ja itkettävää...
Tämä oli eräässä kirjassa. Se alkoi "Alussa jumala loi...". Tosi tyhmä juttu.
"Olet tuollainen, koska olet horoskoopiltasi..."
"Tämä homeopaattinen valmiste auttaa vaivoihisi"
Vierailija kirjoitti:
Eräs edesmennyt kovanlinjan stallari sanoi usein: Lada on lämmin auto ja lähtee kylmällä käyntiin.
Vähän vanhempana (57) oon elänyt sitäkin aikaa, kun TOSI monella oli lada, ihan halpuuden takia, ja molemmat on koettu (siis se lämpimyys kuin myös liikkeelle lähtö)
"ei ole mitään merkittävää sillä onko Suomen presidentti homoseksuaali"
lol
Asun toisessa maassa suurkaupungissa. Minua huvittavat ihmiset, jotka varoittelevat tänne turistimatkalle lähteviä esim. rikollisjengeistä ja huumekaupasta. Jos jollakulla ei ole huumeongelmaa kotimaassaan, miksi hän yhtäkkiä sekaantuisi niihin lomamatkalla? Itsestään ja omaisuudestaan tulee tietenkin pitää reissussa huolta, mutta ei se nyt ihan niin mene, että kävelet kaikessa rauhassa nähtävyyksiä katselemassa, kun joudutkin yhtäkkiä järjestäytyneen rikollisuuden pauloihin. :D
Ollessani noin 18 v., tuolloisen poikaystäväni äiti ei olisi millään halunnut meidän lähtevän risteilylle Tallinnaan, koska pelkäsi Viron mafian vievän hänen poikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minun historianopettajani lukiossa äänsi nimen "Julius Keesar". Häntä (opettajaa) pidettiin kyllä ihan älykkäänä ja aineensa hallitsevana opena. En ole ikinä kuullut kenenkään muunkaan sanovan "Seesar"?
Oon eri kun toi eka mutta se että joku aattelee/on aatellut että se on "Keesar"...hävettää sun ja sun historian opettajan puolesta. Kyllä se lausutaan "seessar".
Se salaatti on "Seessar", mutta Julius on toinen heppu, hänen sukunimensä lausutaan suunnilleen "Keessar".
Latinan kielessä c alussa lausutaan k:si. Canis Lupus ei sanota sanis...
C äännetään k-äänteenä vain vokaalien a, o ja u edellä. Muiden edellä ässänä.
Olin livechatissä (livechat.fi) juttelemassa jonkun helsinkiläisen kanssa, niin se kuvitteli, että kyseinen chat näkyy vain Helsingissä. Oli täysin puulla päähän lyöty, kun kävi ilmi että asun ihan toisella puolella maata, ja että ko. chat näkyy peräti koko maapallolla. Hieman kuplaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte, mutta tuo pitää paikkansa.
Ladahan lähti käyntiin kelillä kuin kelillä ja oli lämmin.
Ajomukavuus.... noo...
On muka onnensa seppä, menestys on säkää - AINA!!!
io
Oulussa ihmeteltiin, että kaktus tärisee ja heti löytyi joku toinenkin, jonka mukaan heilläkin kaktus tärisee.
Aikuinen ihminen sanoi uskovansa jumalaan.
Ihana suomalainen mies kirjoitti:
Serkkuni kirjoitti mun facebook seinälle kaikkien nähtäväksi ettei maailmassa ole olemassa ainuttakaan biljonääriä.
Ihana suomalainen mies kirjoitti:
Serkkuni kirjoitti mun facebook seinälle kaikkien nähtäväksi ettei maailmassa ole olemassa ainuttakaan biljonääriä.
Suomen termistössä ei olekkaan kun jenkkien sana billionaire tarkottaa miljardööriä eikä biljardööriä. Biljoona kun tulee vasta miljardien jälkeen, jenkeissä vastaava olisi trillionaire.
"Minulla on sähköallergia"