40+ miehille kysymys?
Miten pysyisitte vaimonne seurassa ja kotona tai yhteisissä harrastuksissa tms?
Olen huomannut lähipiirissä monen lähteneen etsimään jotain muuta ja kyllästyneen vaimoihinsa tai perhe-elämään ja lapsetkin jo lentäneet pesästä.
Eli voiko teitä mitenkään saada haluamaan tulevaisuutta vaimonne kanssa sen sijaan, että erkanisitte? Jos voi niin miten, jos seksi pelaa ja kotona kaikki muukin?
Kommentit (4)
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut lähipiirissä monen lähteneen etsimään jotain muuta ja kyllästyneen vaimoihinsa tai perhe-elämään ja lapsetkin jo lentäneet pesästä.Eli voiko teitä mitenkään saada haluamaan tulevaisuutta vaimonne kanssa sen sijaan, että erkanisitte? Jos voi niin miten, jos seksi pelaa ja kotona kaikki muukin?
Minulle riittäisi seksi,läheisyys ja sellainen normaali perhe-elämä,mutta akkaa ei saa mennä edes lähelle,kiukuttelee 24/7 aina on naama norsunvitulla,keskustelu on lähinnä huutamista,mikään ei ole ikinä hyvin,ei ikinä.
Ja olisin potkinut akan hevonvittuun jos ei olisi lapsia.
Onneksi sinä olet positiivisuuden perikuva :D.
En ole mies, mutta mieheni, 45 vuotta, viihtyy mainiosti niin minun kuin lapsiemmekin kanssa. Lapset ovat yläkouluikäisiä. Työpäivän jälkeen hän tulee kotiin ja ehkä pari kertaa viikossa lähtee fillaroimaan pariksi tunniksi, mutta muuten on meidän kanssa. Seksiä meillä on 2-3 kertaa viikossa ja yhteisiä tulevaisuuden suunnitelmia on paljon. Lähes kaikissa ystäväperheissä on samalla tapaa, vain pari eronnutta paria löytyy.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut lähipiirissä monen lähteneen etsimään jotain muuta ja kyllästyneen vaimoihinsa tai perhe-elämään ja lapsetkin jo lentäneet pesästä.Eli voiko teitä mitenkään saada haluamaan tulevaisuutta vaimonne kanssa sen sijaan, että erkanisitte? Jos voi niin miten, jos seksi pelaa ja kotona kaikki muukin?
Minulle riittäisi seksi,läheisyys ja sellainen normaali perhe-elämä,mutta akkaa ei saa mennä edes lähelle,kiukuttelee 24/7 aina on naama norsunvitulla,keskustelu on lähinnä huutamista,mikään ei ole ikinä hyvin,ei ikinä.
Hienosti olet valinnut vaimosi ja lastesi äidin! Mikäs teidät aikanaan yhdisti ja miksi tilanne on nyt tuollainen? Miksi pelkäät eroa?