Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesukoneista asiaa!!

Vierailija
01.04.2017 |

Jos on kahdeksan kilon pesukone niin pitääkö pesuainetta laittaa enemmän? Pesuaineen ohjeissa kun aina lukee, että 3-5kg sen ja sen verran mutta 6-7kg koneeseen pitää laittaa enemmän. Mikähän jättikone tuo meidän on kun mahtuu 8 kiloa mutta näyttää ihan normaalikokoiselta, en ole pienempiä rumpuja nähnytkään. Eli miten se on? Ihan puhtaaksi (kai) on pessyt vaikka 3-5 kg koneen mukaan pesuainetta laittanut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis minkä kokoisia koneita teillä on ja paljon laitatte pesuainetta? Täällä missä asun on keskikova vesi eli siksikin pitää laittaa enemmän pesuainetta mutta jos vieläkin enemmän pitäisi laittaa niin eihän pyykitkään varmaan huuhtoutuisi. Ap

Vierailija
2/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 8:n ja 7:n kilon koneisiin laittanut suurinpiirtein sen pienimmän koneen verran pesuainetta. Siis alle suositusten laitan ja ainkin vielä on puhdasta tullut. Pesuainettahan yliannostellaan ja ne ohjeetkin ovat usein  ylimitoitettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 8:n ja 7:n kilon koneisiin laittanut suurinpiirtein sen pienimmän koneen verran pesuainetta. Siis alle suositusten laitan ja ainkin vielä on puhdasta tullut. Pesuainettahan yliannostellaan ja ne ohjeetkin ovat usein  ylimitoitettuja.

Niin ja meillä on pehemää tai tosi pehmeää vesi

Vierailija
4/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo kun tuntuu että tuokin määrä on liikaa kun joskus jää vaahtoa koneeseen jopa lisähuuhtelun jälkeen. Joo taidanpa jatkaa entiseen malliin. Ap

Vierailija
5/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdeksan kilon kone. En edes tiedä, paljonko ainetta laitan. Kuopaisen sieltä se hiukan vaille mitallisen.