Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, vähentääkö vai kasvattaako kiinnostustasi jos tapailemasi nainen kertoo asuvansa yksin kolmen kissansa kanssa?

Vierailija
01.04.2017 |

Eli siis, plussaa vai miinusta?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähennä, itsellä 2 kissaa.

Vierailija
22/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies hyväksyy naisen sellaisenaan.

Vitun paskat. Kenenkään ei tarvitse hyväksyä mitään, mitä ei halua vaikka kuinka porukka yrittäisi tuollaisilla tosimies-letkauksilla siihen sheimata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanainen on jyrkkä turn-off. Kämpässäkin kauhea kissankusen haju, kissanhiekkaa  ja karvoja ympäri kämppää. Jostain syystä mielenterveysongelmaiset naiset usein hankkivat monta kissaa. Olen tämän työssäni valitettavan monta kertaa nähnyt.

Vierailija
24/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varautua siihen,että kissan karvaa olisi joka puolella ja kämppä haisisi kissan kuselle. Ei jatkoon.

Vierailija
25/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koiria, eikä ole ollut mitään ongelmaa miesten "saamisessa". 

Vierailija
26/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinusta M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs kolme koiraa (kysyn kaverin puolesta :D) ?

Tuo olisi turnoff ainakin mulle, olen mies.

Okei, mulle toisaalta on (luonnollisesti) turn-off jos joku ei tykkää mun koirista, joten siinä mielessä tuo oli aika tyhmä kysymys tarkemmin ajatellen. :D

Naisella jolla on koiria, on miehelle sellainen paikka tarjolla, jossa koirat ovat paljon tärkeämpiä kuin mies. Naiset jolla on koira, kannattaa terveen ja itseään arvostavan miehen kiertää niin kaukaa kuin ikinä pystyy! Se on täysin sietämätön tilanne miehelle, kun oma puoliso viettää huomattavasti enemmän aikaa sen koiransa kanssa kuin oman puolisonsa kanssa. Olen tämän nähnyt niin monta kertaa, eikä yhtään poikkeusta ole tullut koiranomistaja naisissa vastaan. Varokaa näitä miehet ihan oikeasti!!

Ja parhaimmassa tapauksessa joutuu viikonloppuisin kiertämään niiden piskien kanssa ympäri Suomea.

Vierailija
27/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinusta M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mulle toisaalta on (luonnollisesti) turn-off jos joku ei tykkää mun koirista, joten siinä mielessä tuo oli aika tyhmä kysymys tarkemmin ajatellen. :D

Naisella jolla on koiria, on miehelle sellainen paikka tarjolla, jossa koirat ovat paljon tärkeämpiä kuin mies. Naiset jolla on koira, kannattaa terveen ja itseään arvostavan miehen kiertää niin kaukaa kuin ikinä pystyy! Se on täysin sietämätön tilanne miehelle, kun oma puoliso viettää huomattavasti enemmän aikaa sen koiransa kanssa kuin oman puolisonsa kanssa. Olen tämän nähnyt niin monta kertaa, eikä yhtään poikkeusta ole tullut koiranomistaja naisissa vastaan. Varokaa näitä miehet ihan oikeasti!!

Riippuu naisesta. Jos nainen tuo koiransa hyvissä ajoin keskusteluun, niin silloin kannattaa juosta. On nimittäin myös niitä koiranomistajia, joille se koira ei ole olennainen osa elämää ja siten ei tarvitse hankkia uutta koiraa, kun vanha kuolee. 

Vierailija
28/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinusta M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja parhaimmassa tapauksessa joutuu viikonloppuisin kiertämään niiden piskien kanssa ympäri Suomea.

Tämä on kyllä nähty ja koettu ihan omakohtaisesti. Ei enää ikinä. 

Vierailija
29/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin eläimiä ku lapsia.

Mul on pari koiraa enkä raahaa miestäni lenkeille,vaikka olis ihan terveydelle hyväksi lähteä tunnin normaalille kierrokselle. En ole mikään hullu koiraihminen, en harrasta koirien kaa muutaku normaalit kävelylenkit ja sään mukaan menen,huonolla säällä vaan koirien tarpeet eikä muuta. Muutenkin tää on rauhallinen rotu eikä vaadi hullua huomiota 24/7.

Vierailija
30/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin että siellä olisi lapsia, huonompi kuin tyhjä koti, ja huonompi kuin lemmikki josta ei lähde karvaa. Ei naisen lemmikillä nyt paljon painoarvoa ole, suuntaan tai toiseen.

Entä jos lemmikit nukkuu samassa sängyssä, hyi satana.

Hyvä pointti. Tai jos nainen antaa koiran nuolla naamaa ja suuta. Bleh.

Vierailija
31/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinusta M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mitenköhän kestäisit jos saisit lapsia, nekin kun saattaa viedä huomiota siltä puolisolta. Kuulostaa siltä, että haluat olla kaiken keskipiste.

Nehän olisi sitten omia lapsia, joten ne olisi miehelle myös tärkeitä, ehkä tärkeempiä kuin nainen.

Vierailija
32/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hemän vähentää, sillä olen enemmän koiraihmisiä. Ei minulla mitään kissoja vastaan sinänsä ole.

Vierailija
33/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti turn on

-mies29v

Vierailija
34/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen omistajana on se hyvä puoli, etten vahingossakaan päädy kissavihaajan kanssa yhteen. Nykyisellä miehellä on ollut lapsuudenkodissa kissoja ja myös oma kissa joskus. Entisellä poikaystävällä myös kissoja omasta takaa ja toinen entinen poikaystävä oli aina halunnut kissan lapsena, mutta vanhempansa allergisia. Kissat eivät siis rajoita vaan pikemminkin ohjaavat välillisesti löytämään saman arvomaailman omaavan kumppanin. Voisi kuvitella että on sama juttu koiranomistajien kanssa. :)

Vierailija
35/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinusta M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, mitenköhän kestäisit jos saisit lapsia, nekin kun saattaa viedä huomiota siltä puolisolta. Kuulostaa siltä, että haluat olla kaiken keskipiste.

Nehän olisi sitten omia lapsia, joten ne olisi miehelle myös tärkeitä, ehkä tärkeempiä kuin nainen.

Tämä niissä elikkonaisissa myös aika usein on vialla: suhtaudutaan niihin lemmikkeihin niin kuin ne olisivat omaa lihaa ja verta.

Vierailija
36/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissojen omistajana on se hyvä puoli, etten vahingossakaan päädy kissavihaajan kanssa yhteen. Nykyisellä miehellä on ollut lapsuudenkodissa kissoja ja myös oma kissa joskus. Entisellä poikaystävällä myös kissoja omasta takaa ja toinen entinen poikaystävä oli aina halunnut kissan lapsena, mutta vanhempansa allergisia. Kissat eivät siis rajoita vaan pikemminkin ohjaavat välillisesti löytämään saman arvomaailman omaavan kumppanin. Voisi kuvitella että on sama juttu koiranomistajien kanssa. :)

Joo totta, koirat on tavallaan hyvä testi monella tapaa :) Karsii huonot heti pois.

Vierailija
37/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinusta M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta näitäkin miehiä on, jotka on mustasukkaisia jopa sille omalle lapselleen, kun saa niin paljon huomiota naiselta. Tämä ylläoleva kirjoittaja kuulosti just sellaiselta joka ei kestä yhtään, jos joku muu saa enemmän huomiota. Laittaisi ainakin itselläni hälytyskellot soimaan.

Vierailija
38/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kissoja omistavat naiset ovat aikamoisia kissoja itsekin"

-vanha suomalainen kansanviisaus

Vierailija
39/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä paljasti oudon vienon lemahduksesi, kun saavuit paikalle. Kassankusi, anna mun kaikki kestää! Se on Good bye!

Vierailija
40/60 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin että siellä olisi lapsia, huonompi kuin tyhjä koti, ja huonompi kuin lemmikki josta ei lähde karvaa. Ei naisen lemmikillä nyt paljon painoarvoa ole, suuntaan tai toiseen.

Entä jos lemmikit nukkuu samassa sängyssä, hyi satana.

Hyvä pointti. Tai jos nainen antaa koiran nuolla naamaa ja suuta. Bleh.

Pussataanhan sitä räkää valuvaa lastakin.