Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain haukut anopiltani poikani kasvatuksesta omassa takka-huoneessani

01.04.2017 |

Anoppi kehtas haukkua minua minun omassa takkahuoneessa. Koska meillä niin kuin monella muullakin on se sääntö että lapsi ei saa puhua pöydässä tai julkisilla paikoilla ellei aikuinen kysy jotain.
Sanoin miehelleni että hänen äitinsä ei ole enää tervettullut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama sääntö lapsista on kasvanut kohtelijaampia kuin muitten lapsista.

Vierailija
2/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis edes haukkunut miehen takkahuoneessa mutta sinun omassa! Saathan kriisiapua? Voinko tuoda sulle jotain? Vaikka makkaraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa sama sääntö, koskee myös vaimoa.

Vierailija
4/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi typerä sääntö.

Vierailija
5/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mekin kasvatetaan sosiaalisesti kyvytöntä idioottia lapsistamme. Anoppi ei ole tervetullut kuin eteiseen ja kodinhoitohuoneeseeni.

Vierailija
6/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei ehkä hauku jos kasvatat poikaasi muuallakin kuin vain omassa takkahuoneessasi.

Vierailija
7/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi ei saa puhua? Onpa outo sääntö...... Ruoan ääressä on hyvä vaihtaa päivän kuulumiset ja tapahtumat. Yhteinen hetki! Ja miksi ei voi keskustella julkisilla paikoilla? Kuluu nopeammin aikakin kun samalla höpötellään eikä olla tuppisuita koko porukka. Tosi outoa..

Vierailija
8/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppi enää tervettullut edes syömään kanssanne hernekkeittoa ja jauhellihaa?

Vierailija
9/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillia!

Vierailija
10/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toiminut erinomaisesti variaatio tästä säännöstä: lapsi saa puhua vain takkahuoneessa. On sopeutunut hyvin eikä muualla enää yritäkään avata suutansa.

Vierailija
11/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi just takka-huoneessa?

Vierailija
12/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama sääntö lapsista on kasvanut kohtelijaampia kuin muitten lapsista.

Ja varmaan utelijaampia myös.

Vierailija
13/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kasvatusalan ammattilaisena voin sanoa että tuosta säännöstä on tuleva haittaa lapsen psyykkeelle ja sosiaalisille taidoille. toivottavasti anoppisi edes kasvattaa lasta ihmisenä eikä jonain rakkina jonka tehtävä on istua hiljaa paikallaan kokoajan

Vierailija
14/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsi ei saa puhua? Onpa outo sääntö...... Ruoan ääressä on hyvä vaihtaa päivän kuulumiset ja tapahtumat. Yhteinen hetki! Ja miksi ei voi keskustella julkisilla paikoilla? Kuluu nopeammin aikakin kun samalla höpötellään eikä olla tuppisuita koko porukka. Tosi outoa..

Teen niin paljon lapsieni eteen että olen ansainnut ruokarauhan. En halua että lapset sanoo jotain tyhmää julkisella paikalla. Myös aikuisten olo huone ja takkahuone on rauhoitettua tilaa jossa ei höpistä anoppi tiesi tämän ennen kuin alkoi minua haukkua.

Vierailija
15/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat sulle.

Minusta kasvoi tuolla säännöllä aikuinen joka ei uskalla eikä osaa puhua seurassa juuri mitään. Ei ainakaan oma-alotteisesti.

Ei se kovin kohteliasta ole 😔

Vierailija
16/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemme kyllä sivistyneesti maailman asioista lasten kanssa mutta aloitamme itse keskustelun ja kyselemme lapsilta heidän mielipiteitään lukemistaan aiheista

Vierailija
17/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pojan kasvatus kodinhoitohuoneessa tai eteisessä olisi enemmän anopin mieleen?

Takkahuoneessa kasvatetut lapset kun ovat keskimäärin hiukan äänekkäämpiä kuin muissa huoneissa kasvatetut, joten ymmärrän kyllä anoppia.

Sitä paitsi, meillä on sääntö, että anoppikaan ei saa puhua pöydässä tai julkisilla paikoilla, jos me olemme mukana. Tosi kiva kaikille kun vain minä ja mies puhutaan :)

Vierailija
18/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtelijaampaa kuin toivottaa anoppi tervettulleeksi takka huoneeseen.

Vierailija
19/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se akka kahtas.

Vierailija
20/31 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelemme kyllä sivistyneesti maailman asioista lasten kanssa mutta aloitamme itse keskustelun ja kyselemme lapsilta heidän mielipiteitään lukemistaan aiheista

Niin. Takkapuu-sanomat, Hiilos ja Takan takaa-kuulumisia ovat sivistyneitä julkaisuja. Suosittelen lämpimästi kaikille. Hiilloksessa myös kuumottavan hauska Hiilospori-sarjakuva jolle lapset osaavat sivistyneesti hihitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi