Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hormonikierukka - seksi ei tunnu oikein miltään?!

Vierailija
01.04.2017 |

Kaipaisin kokemuksia Mirenasta. Minulle laitettiin hormonikierukka viikko sitten, ja vuorokausi laiton jälkeen harrastimme ensimmäisen kerran seksiä. Tavallisesti olen nauttinut seksistä hyvin paljon, mutta nyt tuntoherkkyyteni tuntuu kadonneen eikä seksiä todellakaan tee entiseen malliin mieli. Ei seksi edelleenkään epämiellyttävää ole, mutta ei se oikein miltään tunnu.

Onko vastaavia kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaati jonkin verran uudelleenopettelua, että se tuntuma löytyi. Aluksi piti niitä halujakin vähän hakea, mutta kyllä ne sieltä löytyivät, kun elimistö tottui niihin kierukan hormoneihin.

Vierailija
2/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pillerit tekivät noin ja veivät vielä rakkaudentunteetkin miestä kohtaan. Lopetin heti, en ymmärrä miksi tuollaiseen paskaan pitäisi edes yrittää tottua kun voi olla ilmankin tai kokeilla kuparikierukkaa (minulle ei sopinut sekään rakenteellisista syistä). Me valittiin vasektomia heti kun ikä riitti, ei enää päätä sotkevaa hormonipaskaa, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sen kierukan laiton jälkeen harrastaa edes heti seksiä? Ts. yhdyntää? Muistaakseni mulle sanottiin että pitäisi ainakin 3 päivää odottaa...

Mutta muuten ei vastaavia kokemuksia, haluihin on tainnut vähän vaikuttaa. Varmaan tuo on yksilöllistä, ja riippuu siitä missä kohtaa kierukka on jne... 

Vierailija
4/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri neuvoi, että vuorokausi olisi hyvä antaa elimistön levätä. Odotettiin siis se reilu vuorokausi.

Mietin myös, palautuuko tuntuma jossain vaiheessa, vai onko odotettavissa ettei palaudu. Kai tälle täytyy aikaa antaa, mutta pakko kyllä sanoa, että esim. puolikin vuotta ilman oikeanlaista tuntumaa seksissä on kyllä pitkä aika :O Ajattelin silti, että vuoden saisi nyt tämä olla ja katsotaan sitten.

Ap.

Vierailija
5/5 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai  ylimääräiset hormonit vaikuttavat haluihin. Itse en vapaaehtoisesti hormoneja söisi joten mulla on kuparikierukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän