Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikset tervehdi työpaikan siivoojaa?

Vierailija
31.03.2017 |

Edes siinä tapauksessa että hän tervehtii ensin.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin tietysti! Meillä vaan siivoja käy öisin, en ole koskaan törmännyt :(

Vierailija
2/36 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritänkin mutta nolottaa. Oon ihan varma, että siivooja tietää mun olevan varpusparviin syyllinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maine kärsii jos veljeilee "siistijän" kanssa

4/36 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani tervehdin mutta lopetin, kun aina vain tuijotti äkäisen näköisenä eikä tervehtinyt takaisin.

Taitaa olla omissa oloissaan viihtyvä henkilö. Tosi hyvin kyllä työnsä tekee mutta on kaikkea muuta kuin sosiaalinen. Harvemmin ollaan samaan aikaan officella mutta kertaakaan en ole häntä hymyilevänä tai että olisi kenellekään sanonut sanaakaan.

Vierailija
5/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin aina. Kaikki työ on arvokasta!

Vierailija
6/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Aikani tervehdin mutta lopetin, kun aina vain tuijotti äkäisen näköisenä eikä tervehtinyt takaisin.

Taitaa olla omissa oloissaan viihtyvä henkilö. Tosi hyvin kyllä työnsä tekee mutta on kaikkea muuta kuin sosiaalinen. Harvemmin ollaan samaan aikaan officella mutta kertaakaan en ole häntä hymyilevänä tai että olisi kenellekään sanonut sanaakaan.

Miksihän tälle on annettu alapeukkuja? Eikö muiden ihmisten käyttäytymisestä saa tehdä huomioita? Minusta on hyvä kuulla, että siivoojan ei tarvitse olla sosiaalinen.

Olen itse miettynyt ruveta siivoojaksi opiskelujen jälkeen. Siitä en tiedä uskallanko ammattikoulusta hankkia siivoojan tutkintoa. Koulu nimittäin on eri kaupungissa ja sinne pitäisi sitten päivittäin matkustaa bussilla, ja olla vieraassa kaupungissa tunteja. Koulutuksen sisältö on myös sosiaalisuutta painottava, harjoitellaan yhdessä muiden katseiden alla yms. Taidan hakea koulutukseen joka ei vaadi sosiaalista luonnetta. Siivoojaksi voin sitten ryhtyä ilman alan koulutusta. Tuskinpa sitä vaaditaan kun en aio koskaan tehdä kokoaikatyötä.

Vierailija
7/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea tervehtiä ihmistä, joka kääntää katseensa poispäin. Tämä koskee kaikkia, ei vain siivoojia.

Vierailija
8/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on ulkoistettu henkilö eikä kuulu työyhteisöömme.

Vierailija
9/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muuta ammattia, jonka edustaja vaatii muita keskittämään huomion hetkeksi itseensä kesken työpäivää ns. turhan takia? :D "Yhyy kun minä nyt halusin moikata...ei taideta arvostaa siivoojaa täälläkään!!1"

Arvon siivooja: kasvata itsetunto ja tee työsi. Ei tarvitse moikkailla.

Vierailija
10/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tervehtikö siivooja jos hän vaikuttaa vastahakoiselta! Ei tervehtiminen ole mikään velvollisuus tässä tapauksessa. 

Vierailija
11/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Miksihän tälle on annettu alapeukkuja? Eikö muiden ihmisten käyttäytymisestä saa tehdä huomioita? Minusta on hyvä kuulla, että siivoojan ei tarvitse olla sosiaalinen.

Olen itse miettynyt ruveta siivoojaksi opiskelujen jälkeen. Siitä en tiedä uskallanko ammattikoulusta hankkia siivoojan tutkintoa. Koulu nimittäin on eri kaupungissa ja sinne pitäisi sitten päivittäin matkustaa bussilla, ja olla vieraassa kaupungissa tunteja. Koulutuksen sisältö on myös sosiaalisuutta painottava, harjoitellaan yhdessä muiden katseiden alla yms. Taidan hakea koulutukseen joka ei vaadi sosiaalista luonnetta. Siivoojaksi voin sitten ryhtyä ilman alan koulutusta. Tuskinpa sitä vaaditaan kun en aio koskaan tehdä kokoaikatyötä.

Ihmiset, jos olette niin sosiaalisia niin osaatte varmaan puhua myös netissä ja perustella alapeukkunne. Ei palaute mene perille kun ei tiedä mistä tällä kertaa on saanut kritiikkiä. 

Vierailija
12/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tervehdin. Kaunis nainen, joka käy joskus samalla salillakin kuin minä.

Vierailija
13/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa on ainakin ihan paskoja siivoojia! Pöydät on pölysiä ja jos pöydälle jää suklaapatukka, ni kas kummaa se häviää siitä viikonlopun aikana kun toimistossa ole ketään edes töissä.

Vierailija
14/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tervehdin. Lisäksi kiitä kun käy lakaisemassa työpisteeltäni ja pyyhkii pölyt pöydältäni.

Vierailija
15/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tervehdin. On niin kuuma kissa että taputan aina pepulle ja kyselen että miten ois pieni "imurointi" pöydän alla... :D

Vierailija
16/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin tervehdin. Lisäksi kiitä kun käy lakaisemassa työpisteeltäni ja pyyhkii pölyt pöydältäni.

Miksi kiitätkö myös wc-pönttöä huuhtelemisesta.

Vierailija
17/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia siivooja ja tervehdin vain entistä maireammin niitä myttynaamoja, jotka eivät koskaan vastanneet tervehdyksiini. Ehkä joidenkin mielestä siivoojat ovat alempiarvoisia, ja toisaalta joidenkin luonne on vain sellainen etteivät halua tervehtiä ketään.

Vierailija
18/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh mä olen huomannut tämän saman. Tervehdin iloisesti kaikkia muita, osa moikkaa takaisin ja joskus juttelenkin heidän kanssaan, mutta osa sitten taas... Ei moikkaa ikinä. Eikä viitsi edes katsoa muhun, ihankun olisin ilmaa vaan.

Vierailija
19/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tervehdin kaikkia työpaikalla vastaan tulevia ihmisiä, vaikken edes tietäisi ovatko lamppua vaihtamassa vai tulevia työtovereita.

Vierailija
20/36 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiitätkö myös wc-pönttöä huuhtelemisesta.

Jos wc-pönttö olisi ihminen niin kyllä kiittäisin. Itsellä on tapana kiittää ihmisiä, jos tekevät jotain hyväkseni (vaikka se olisi heidän työtään ja saavat siitä palkkaa). Kiitän kauapssa myyjää, jos auttaa minua tai pankissa virkailijaa. Mielestäni ihan normaaleja käytöstapoja.

Olen kyllä huomannut, että monet ihmiset ovat liian hienoja tervehtiäkseen tai kiittäkseen. Meillä muutama johtaja ei tervehdi vaikka heitä tervehtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän