Yläkerran yksiössä asuu nuorehko nainen, joka on aina kotona
Ei käy töissä eikä koulussa, hänen luonaan ei käy vieraita. Taitaa olla jokin mt-tapaus? Harmi sinänsä, ihan pantavan näköinen nainen.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurin pariskunnan muija on kans. Se ei käy ikinä yksin missään, vain miehensä kanssa menevät kun mies tulee kotiin töistä. Pihalla kävelee katse tiukasti maahan kohdennettuna, ei siis edes vilkaise naapureitaan jos tulee vastaan
Tämä voisi olla kirjoitettu minusta. Minulla on Asperger ja monta fyysistä sairautta, yksi niistä vakava, jotka vievät voimat täydellisesti. Sekin on saavutus että miehen kanssa lähden ulos. Ei ole yksinkertaisesti voimia keskittyä mihinkään muuhun kuin omaan selviämiseen, joten en pysty edes kiinnittämään huomiota naapureihin. Sinä et tiedä miten asiat naapureillasi ovat. Vihaan ihmisiä, jotka tekevät yksinkertaisia tuomitsevia johtopäätöksiä. Syyt ihmisen käyttäytymisen taustalla ovat hyvin moninaiset etkä sinä niitä pysty ulkopuolelta keksimään, joten älä tuomitse.
Muuta sitten mökkiin keskelle ei mitään jos naapureitasi et voi edes moikata. Ja ainut asia mitä yksin voit tehdä, on se kun viet roskapussit. Helvetin hyvin kyllä kuuluu meille kun mölyävä miehesi tulee kotiin.
Olet onnekas kun et selvästikään ole tietoinen siitä miten vaikeista oireista ihmiset voivat kärsiä, kun et ymmärrä että ne voivat estää sinun näkökulmastasi vaivattoman tervehtimisenkin. Mutta ymmärrän sinua, en minäkään ennen sairastumistani ymmärtänyt että tällaista kärsimyksen syvyyttä voi olla olemassakaan.
Eräs tuttavani (mies tosin) ei ole poistunut kotoaan 3 vuoteen, paitsi kerran kauppaan kun normaalisti kaupassa käyvä kummisetänsä jonka luona asuu oli estynyt ja oli pakko. Ei kuulemma napostele.
Mitä taas tulee tähän AP:n tyttöön niin näitä riittää. Ihme lokerointia. En minäkään poistu minnekään vaan siksi että kukaan ei pitäisi jonain sekopäänä. Poistun kun on tarvetta poistua ja jos joku siitä mielensä pahoittaa niin kiinnostustani mittaava neula ei vielä ihan hirveästi värähdä.
This is how I roll. A natural twenty every time.
Defenssit iski mammoille päälle. :D
Nuorista naisista jo kolmannes on jollain asteella mt-ongelmaisia ja tämä kyllä näkyy katukuvassa...tai ehkä paremminkin ei näy. ;)
Entä jos hän käy sinulta salaa ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Ei käy töissä eikä koulussa, hänen luonaan ei käy vieraita. Taitaa olla jokin mt-tapaus? Harmi sinänsä, ihan pantavan näköinen nainen.
Siis sun täytyy tosiaan olla kotona 24/7, kiikaroimassa ja kuuntelemassa, jos TIEDÄT noin väittää? Tiedän talossa on siis kaksi näitä.....
Oho sopis muhun, 3 krs, Helsinki. Teen väitöskirjaa, en ole mt-tapaus. Kyylät eivät kyllä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen vaikeasti sairas nuori nainen, sori siitä. Nimenomaan fyysisesti sairas enkä kertakaikkiaan kykene poistumaan usein kotoani. Katsos kun kotona paljon oleva voi olla myös fyysisesti sairas, ei kaikki ole mt-ongelmaisia. Sairaus ei näy ulkonäöstäni muuten kuin kalpeutena. Kaikki vakavatkaan sairaudet eivät näy välttämättä ollenkaan ulospäin. "Pantavan näköinen" nainen voi sairastaa kuolemaan johtavaa sairautta ilman että sinä sitä ulospäin näet millään tavalla. Sitäpaitsi ihmisellä on oikeus olla kotonaan niin paljon kuin lystää ja ehtii, vaikka olisi terve kuin pukki.
Ja iso osa ns. mt-ongelmaisista käy ihan normaalisti töissä eikä istu kaiket päivät kotona. Isompia ongelmia tuntuu olevan ihan muilla. Nimimerkiksi tekisi mieli laittaa "Pantavan näköinen töissä käyvä mt-ongelmainen"...
Vierailija kirjoitti:
Mt-tapaus taidat olla sinä itse ap kun noin tarkkaan kyttäät naapuriasi.
Tämä asia tuli ensimmäisenä mieleen. Ap itse ei käy ikinä missään.
meillä on sellainen neuroottinen naapuri, joka tekee kaikki aina samalla kellonlyömällä. menee lenkille tasan tietyllä minuutilla ja viikonlopun viettoon - siis aina tasan samalla minuutilla. siitä voi tarkistaa hyvin ajan eikä tarvi soittaa neiti ajalle.