Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran yksiössä asuu nuorehko nainen, joka on aina kotona

Vierailija
31.03.2017 |

Ei käy töissä eikä koulussa, hänen luonaan ei käy vieraita. Taitaa olla jokin mt-tapaus? Harmi sinänsä, ihan pantavan näköinen nainen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käy viemässä lappu sen ovesta ja kerro, että olet paljon yksinäsi kun teet gradua ja kysy voisko se tulla sun luokse joskus kahville tai teelle. Tai sit leivot ensin pari pellillistä herkullisia korvapuusteja ja viet lapun, että tuli leivottua liikaa, tuutko auttamaan näiden syömisessä?

Kyllähän tuo on mielessä käynyt. Äkkiäkös sitä korvapuustit pyöräyttää, tiedä vaikka pääsisi pillun päälle illan päätteeksi. Ap

saat kyllä leipoa tosi hyviä pullia sitte :D 

Vierailija
22/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin pariskunnan muija on kans. Se ei käy ikinä yksin missään, vain miehensä kanssa menevät kun mies tulee kotiin töistä. Pihalla kävelee katse tiukasti maahan kohdennettuna, ei siis edes vilkaise naapureitaan jos tulee vastaan

Vois luulla, että puhut musta. Käydään miehen työpäivän jälkeen kaupassa, ellei mies käy kotimatkalla. Välillä käyn kyllä kävelyllä metsässä ja pari kertaa kuussa keskustassa pyörähtämässä. Naapureita yritän moikkailla, mutta huono itsetunto painaa katseen maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tiedät yläkerran naapurin asiat noin tarkkaan?

Ehkä se olen minä. Teen tällä hetkellä satunnaisesti etänä töitä, lisäksi suoritan paria avoimen verkkokurssia, luen yhteen tentiin ja pänttään pääsykokeisiin.

Vieraita ei käy poikaystävän lisäksi muita, koska kämpässä on siivousprojekti ja tyhjentelen vaatekaappeja, koska löysin ilokseni turkiskuoriaisen toukan vaatteiteni joukosta.

Vierailija
24/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija luultavasti. Käy vain kokeissa, koska yliopistolla ei ole tietyissä pääaineissa juurikaan läsnäolopakkoa. Voi myös kirjoittaa gradua tai vastaavaa. Tai sit on sellainen työ että voi tehdä etänä.

On kyllä erikoista jos tiedät naapurisi liikeet noin tarkkaan. Ei ole ihan normaalia.

Vierailija
25/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger

Vierailija
26/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan mutta mun kämppä on kyllä kaksio. Ja opiskelen kotona. Ap on hyvä ja lopettaa toisten kyttäämisen.

Vierailija
27/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naapurin pariskunnan muija on kans. Se ei käy ikinä yksin missään, vain miehensä kanssa menevät kun mies tulee kotiin töistä. Pihalla kävelee katse tiukasti maahan kohdennettuna, ei siis edes vilkaise naapureitaan jos tulee vastaan

Taatusti muslimi käyttääkö huntua vai mörköasua?

Vierailija
28/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan mutta mun kämppä on kyllä kaksio. Ja opiskelen kotona. Ap on hyvä ja lopettaa toisten kyttäämisen.

Mistä tiedät että ap on naapurisi koska minäkin seuraan naapureitani

Vierailija
29/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy töissä eikä koulussa, hänen luonaan ei käy vieraita. Taitaa olla jokin mt-tapaus? Harmi sinänsä, ihan pantavan näköinen nainen.

Ai että mielessä on käynyt "yksinäisen rassukan" hyväksikäyttö? Kuvailemasi nainen voisi melkeinpä olla minä itse, tosin etätyöskentelen kotoa käsin ja luen yliopiston pääsykokeisiin siinä sivussa. Miesystäväni asuu rapakon toisella puolella eli hän ei kovin usein pääse luonani vierailemaan. Ystäviä tapaan mieluiten kahvilassa tai kaupungilla tai leffassa.

Vierailija
30/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaikeasti sairas nuori nainen, sori siitä. Nimenomaan fyysisesti sairas enkä kertakaikkiaan kykene poistumaan usein kotoani. Katsos kun kotona paljon oleva voi olla myös fyysisesti sairas, ei kaikki ole mt-ongelmaisia. Sairaus ei näy ulkonäöstäni muuten kuin kalpeutena. Kaikki vakavatkaan sairaudet eivät näy välttämättä ollenkaan ulospäin. "Pantavan näköinen" nainen voi sairastaa kuolemaan johtavaa sairautta ilman että sinä sitä ulospäin näet millään tavalla. Sitäpaitsi ihmisellä on oikeus olla kotonaan niin paljon kuin lystää ja ehtii, vaikka olisi terve kuin pukki.

Vierailija
31/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla kirjoitettu minusta. Minulla on Asperger ja monta fyysistä sairautta, yksi niistä vakava, jotka vievät voimat täydellisesti. Sekin on saavutus että miehen kanssa lähden ulos. Ei ole yksinkertaisesti voimia keskittyä mihinkään muuhun kuin omaan selviämiseen, joten en pysty edes kiinnittämään huomiota naapureihin. Sinä et tiedä miten asiat naapureillasi ovat. Vihaan ihmisiä, jotka tekevät yksinkertaisia tuomitsevia johtopäätöksiä. Syyt ihmisen käyttäytymisen taustalla ovat hyvin moninaiset etkä sinä niitä pysty ulkopuolelta keksimään, joten älä tuomitse.

Vierailija
32/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa käsin tehdään käännöstöitä - harmittaako alakerran pullapoikaa? Tsori siittä.

Vierailija
33/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy hyvin harvoin vieraita ja useimmiten näen kavereita toisella paikkakunnalla, vaikutan varmaan siltä että mulla ei oo mitään elämää.

Vierailija
34/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minä? Mä vaan vihaan ihmisiä, ei siinä sen kummempaa :)

Vierailija
35/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmasti vaikutan samanlaiselta, itsekin nuori nainen. Ensin tein 6kk gradua kotona, nyt teen työtä, jossa tarvitsen vain läppärini, toimistolle ei ole pakko mennä.

Vierailija
36/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta tulee mieleen yksi naapurini, joka myös harrastaa tuollaista mt-tapaukselta vaikuttavaa kyttäämistä.

Vierailija
37/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla kirjoitettu minusta. Minulla on Asperger ja monta fyysistä sairautta, yksi niistä vakava, jotka vievät voimat täydellisesti. Sekin on saavutus että miehen kanssa lähden ulos. Ei ole yksinkertaisesti voimia keskittyä mihinkään muuhun kuin omaan selviämiseen, joten en pysty edes kiinnittämään huomiota naapureihin. Sinä et tiedä miten asiat naapureillasi ovat. Vihaan ihmisiä, jotka tekevät yksinkertaisia tuomitsevia johtopäätöksiä. Syyt ihmisen käyttäytymisen taustalla ovat hyvin moninaiset etkä sinä niitä pysty ulkopuolelta keksimään, joten älä tuomitse.

Muuta sitten mökkiin keskelle ei mitään jos naapureitasi et voi edes moikata. Ja ainut asia mitä yksin voit tehdä, on se kun viet roskapussit. Helvetin hyvin kyllä kuuluu meille kun mölyävä miehesi tulee kotiin.

Vierailija
38/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan haudassakin kyttäät viereisiä hautoja - että miks tuo ei käy koskaan kummittelemassa missään..

Vierailija
39/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistähän se edellinen tietää, että naapuri kyttää häntä.. lol.. täällähän on monta mt tapaukselta vaikuttavaa kommentoijaa roflMAO

Vierailija
40/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa kukaan ei kyttää. En edes tiedä ketä naapureissa asuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän