Saako teillä mies tanssiravintolassa ollessaan tanssia muiden naisten kanssa, jos on vaikka kavereidensa kanssa siellä?
Kommentit (7)
Niin harvoin tuo mies käy ulkona, että ihan vapasti saa tanssittaa ketä haluaa. Tosin niistä harvoista kerroista käy vain joskus harvoin joraamassa, joten todella harvoin on edes saumaa päästä tanssittämään :o)
Mä en meinaa saada sitä kännäämään edes itseni kanssa, on niin koti-iskää...
Mutta ei tuo ukko tanssi eikä käy tanssipaikoissa. Lähinnä käy (käydään) rock-/metal-baareissa
yhdessä ja erikseen ja kesälavojen puuttuessa myös tanssiravintoloissa. Siellä saa tanssittaa minkä ehtii. Disco-hitaita ei oikein tanssita keskenäänkään, enkä tiedä haluaisiko mieskään niitä tanssia. Minusta ne ovat lähinnä toisessa kiemurtelua eikä tanssia, joten niitä voisin katsoa vähän harmistuneena. Hidas ja tunnelmallinen musiikki ja sen tanssiminen tanssiotteella ja -askelilla on sitten eri asia.
Mä en oo koskaan ymmärtänyt naisia jotka kuvittelee, että heillä on papin aamenen jälkeen oikeus alkaa kontrolloimaan toisen elämää! Aikuiset ihmiset tekevät juuri sitä mitä haluavat ja tekevät niin kuin omatunto sanoo! Myös mieheni ajattelee näin!
Ehkäpä juuri tuosta syystä meillä no todella hyvä ja luottamuksellinen avioliitto ilman mustasukkaisuutta ja epäilyä!
Saa hän tanssi, muttei hitaita. Hitaat kun on niin eroottisia tansseja.
Kivasti muotoiltu kysymys...Ei minulla ole tapana sanella miehelleni, mitä hän saa tai ei saa tehdä :-)
Mutta joo, meillä on sellainen sopimus, että tanssiminen ihan ok silloin kun ollaan ilman sitä omaa kumppania liikkeellä. Jos yhdessä ollaan ulkona, niin sitten se olisi aika loukkaavaa. Enpä silti usko, että meistä kumpikaan lähtisi mitään kovin intiimiä tanssia vetämään kenenkään vieraan kanssa. Emme siis käy missään perinteisissä tanssiravintoloissa, vaan yökerhoissa, joten kyseessä ns. hitaat.
ja silloin harvoin kun on käyt, olen käskenyt sen hakea välillä muitakin (me olemme tanssineet yhdessä jo 20v ;)