Se olisi sitten perjantai! Hain puolen litran siiderin alkosta ja sipsejä lähikaupasta
Kommentit (54)
Taidan itsekin tänään hakea sipsukkaa. Kipeänä kun olen niin ei tässä muutakaan voi tehdä, kuin köllötellä kotona.
Shoppailen huutonetissä marimekkoa ja illalla musiikkia kuuntelemaan yhteen baariin :)
Suuremmalla määrällä siideriä ja sipsejä. Lisäksi on suklaata.
Onpa rajut juhlat! 😂
Tänään lämpiää sauna saunakaljojen kera. Huomiseksi on ennustettu vesisadetta, joten täytyy keksiä joku sisähupi, vaikka ostoshelveteissä pyörimistä ja sunnuntaina menemme katsomaan luistelun MM-kisojen loppunäytöstä.
Jätän sipsit kauppaan kun tuli viime viikonloppuna niitä syötyä. Joku hyvä juustosalaatti ja olut sekä leffa tv:stä. Mutta ensin työpvä loppuun.
Menen saunaan ja leikkaan kynnet viikonlopun kunniaksi.
Töissä viikonloppuna ei paljon juhlita. :(((
Kotimatkalla haen pari bissee ja rouvalle sidukkaa. Pikasuihku, vähän ruokaa ja sit baariin.
yleens ollut niin että oon hakneut ruokaa ja vain muutaman oluen eli ehkä 8 pack
sitten oluet on menneet jo pian ja tulee olo että hai haen pari vielä saunaan eli käyn hakemassa muutaman lisää
sitten illalla klo 18 maissa on ne loppu ja ajattelen että no haen sitten vielä korin, että jätän loput myöhemmäksi, vain muutaman otan vielä
aamulla herään ja kori juotu
näin kävi aina vuosi vuodelta
vapaapäivä töistä ja lapsivapaa. Kävin kirjastossa, kaupassa ja Alkossa. tarkoititko muuten ap puolen liran siiderillä sitä Svingin sitruksen makuista ,jota on yhdessä pullossa kahden kaupan siiderin verran? .D Ostin sitä myös.
Ja myöhemmin tämä mamma heittää tukan tötterölle sekä kellomekon niskaan ja lähtee kuuntelemaan bändiä! Mutta nyt ruoka uuniin, ettei kankkusessa tarvitse kokata ja suihkuun.
Että oikein kokonainen puolen litran siideri! :D No ei, hyvä jos yksi riittää. :)
Itse en tiedä vielä mitä teen. Toisaalta Tinderissä houkutteleva 24-vuotias pyysi illalla seuraksi baariin, jos tuo lapsukainen menee kaverilleen yöksi niin voisihan sitä käydä katsastamassa, tiedä sitten mihin ilta päättyy... Tai sitten olen vaan kotona.
N40
Etkö olisi molempia saanut ihan tavan lähikaupasta?
Poden flunssaa peittojen alla, mies toi tölkin Baileyskahvia hakiessaan alkosta juomat kaverinsa synttäreille ja siinäpä onkin minun alkoholin käyttöni tältä viikonlopulta! Kohta tilaan pitsan, ilta meneekin sitten yksin telkkaa katsellessa kun mies menee poikien iltaan ja teini tyttökaverille yöksi.
Teillä ei varmaan ole lapsia kun kerkiätte alkoholia juomaan.
Pullo edullista valkkaria. Riittää vielä huomiseksikin. Hakekaa kätilö jatkuu telkkarissa. Surffailua sohvalla.
Olisipa ruoka kaupasta nyt täällä toisen ihmisen toimeeksi annosta.
Kävin töiden jälkeen ostamassa sipsejä, sidukkaa ja tarpeet lämpimien voileipien tekoon. Nyt alkoi tekemään vähän viinaakin mieli, täytyy lähtee vielä alkossa käymään. Joskus niin toivon että oispa kaupat lähempänä, mutta 20km/suunta matkaa. Mutta kännissä on kiva olla, joten.... :) ---->
Huumeilla