Mist löytää kapeauumaisia paitoja?
Siis sellaisia, jotka olisivat tyköistuvia kapealla vyötäröllä? Millä merkillä / missä kaupassa voisi olla? Minulla on suhteellisen leveät hartiat ja isot tissit, mutta kapea vyötärö. Joka ikinen paita roikkuu ja römpöttää vyötäröltä. Tulee pahasti paksun näköinen vaikutelma.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta kannattaa käydä katsoo
Teillä miehillä on aina niin hyödyllisiä vinkkejä naisille.
Eikös ookki ;)
Kysymyksen taso huomioiden vastaus samaa tasoa...
Vierailija kirjoitti:
Eikös ookki ;)
Kysymyksen taso huomioiden vastaus samaa tasoa...
Nyt en kyllä ymmärtänyt pointtiasi. Eri naistenvaatemerkit kaavoittavat paitansa erimuotoisille naisille. Jollan merkillä on tyköistuvia paitoja, joku toinen merkki taas kaavoittaa paitansa tasapaksuille naisille. Mitä ihmeellistä on kysyä asiasta tietäviltä ihmisiltä, että mitkä merkit olisivat niitä, joiden vaatteet on kaavoitettu tasapaksujen sijaan isotissisille mutta kapeavyötäröisille.
Vierailija kirjoitti:
Onks ne kui Isot ?
Isommat kuin millaisia sinä koskaan voit päästä koskemaan.
Kietaisupaidat ovat ainoita, jotka toimivat mulla. Rinnanympärys on kokoa 46-48 ja vyötärö 36-38. Harmi kyllä enää on hankala löytää kietaisupaitoja, mutta tanssivaateliikkeissä niitä edelleen on.
Minä olen kysellyt tuota jo aiemmin. Ei niitä nykykaupoissa ole olemassa, tuurilla saattaa jonkun poikkeuksen löytää. Massat ovat tasapaksuja, ja laskosten ompelu maksaa. Siksi 99% vaatteista on tasapaksuja.
No eikö voi mennä suoraa kappahl,lindex,espirit,seppälä jne jne ja kysyä myyjiltä neuvoa.
Käytä vyötä paidan päällä, niin saat uuman esille.
Vierailija kirjoitti:
No eikö voi mennä suoraa kappahl,lindex,espirit,seppälä jne jne ja kysyä myyjiltä neuvoa.
Luuletko etten olisi jo kokeillut tätä??? Ja saanut aina vastaukseksi, että juuri meidän merkillä vaatteissa on huomioitu monen naisen paksumpi vyötärö. Ei-oota myyvät minulle. Ajattelin, että jos joku tietäisi vaikka Helsingistä jokun pikkubutiikin, jossa voisi onnistaa, niin hän voisi ehkä vinkata siitä täällä :) . Ap.
Vierailija kirjoitti:
Käytä vyötä paidan päällä, niin saat uuman esille.
Vyön yläpuolella pussittaa sellainen valtava rypytetty pussi sitten, jonka alla paidan sisällä on ilmaa. Sama vyön alapuolella. Johonkin se ylimääräinen kangas nääs jää kuitenkin.
Miksi et teetä ompelijalla paitoja?
Aika arpapeliä toi on, ainoo on varmaan tilata ulkomaalaisista nettikaupoista missä on eniten valikoimaa. Itse oon muutaman kerran löytänyt jostain perus h&m,gina, bikbok paitoja mitkä ovat olleet sopivan tiukkoja vyötäröltä myös.
Itse oon ratkaissut ton että käyttää suht kireitä ja joustamattomia toppeja/t-paitoja ja valitsee siihen päälle hyvin istuvan bleiserin tai bikertakin jolloin asu on suht peittävä mutta paitaan ei tuu lököttävää tyhjää pussia.
Kaupasta kannattaa käydä katsoo