Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilttimiehen itsetunto taas koetuksella

Vierailija
31.03.2017 |

Kilttimies chattaili mukavan tytön kanssa aika pitkään. Sitten tuli aika vaihtaa kuvat, mutta tyttö ei kirjoittanut enää yhtään mitään en jälkeen. Olisi vaikka keksinyt jonkin hätävalheen, että lähdenkin tästä juuri nyt etsimään itseäni Tiibettiin.

Kuvassa kilttimies näyttää ihan tavalliselta kilttimieheltä. Ei ole kolmea silmää tai vastaavaa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, minäkin olen saanut varmaan kymmenet pakit miehiltä kuvienvaihdon jälkeen mutta en ikinä ole kokenut tarvetta tehdä siitä aloitusta av-palstalle.

-ikisinkkunainen 30v

Vierailija
2/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkuta se kranssi pois. Oikeasti! Ja valmista tyttöä siihen että olet kalju. Mutta tärkeintä o nyt päästä eroon hölmöstä tukasta. Ja mikä muuten oli naisen ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ennenkuin ap aloitat aiheesta minulle ei sovi kalju tai siili, miten tää naisen hankinta on tähän asti sujunut niinku omast mielest? Voiko mennä ainakaan huonommin?

Vierailija
4/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kilttimies tekee siinä kuvassa? Missä se on otettu? Kuka sen on ottanut? Miten kilttimies on pukeutunut? Eli mitä kuvassa näkyy? Peilin kautta otettu vessaselfie, kaverin ottama kuva jostain kivasta tilanteesta jossa kilttimies on hyvällä tuulella, laivan hytissä lonkerotölkki kädessä otettu kuva?

Vierailija
5/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, postas se kuva tänne kasvot blurrattuina niin osataan neuvoa onko asetelmassa jotain vikaa.

Vierailija
6/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti nyt. Miksi sinun itsetuntoon tulee kolhuja arkisista pikkujutuista, joita ei pitäisi miettiä minuuttia kauempaa?? Ei kenenkään itsetunto voi olla jonkun tuntemattoman nettityypin varassa.

Minä olen suosittu nainen (päättelen sen siitä, että treffikutsuja satelee, myös ihan keskellä kirkasta päivää selvänä vaikka bussipysäkillä, moni treffi-tapaus haluaa alkaa seurustelemaan kanssani, moni kehuu kauniiksi jne..), ja silti minulle on monta kertaa käynyt niinkin, että kun lähetän kuvan niin nettimies katoaa sanomatta sanaakaan. Se on se tapa nykyään, kulttuuri. Ei se ole henkilökohtaista.

Vierailija
7/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan tavallista, että toisesta ei kuulukaan enää kuvien vaihdon jälkeen. Ainakin lähes kaikille tuntemilleni nettideitti/kirjeenvaihtoilmoitus - juttuja kokeilleille naisille on tainnut näin käydä ainakin kerran.

Vierailija
8/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti nyt. Miksi sinun itsetuntoon tulee kolhuja arkisista pikkujutuista, joita ei pitäisi miettiä minuuttia kauempaa?? Ei kenenkään itsetunto voi olla jonkun tuntemattoman nettityypin varassa.

Minä olen suosittu nainen (päättelen sen siitä, että treffikutsuja satelee, myös ihan keskellä kirkasta päivää selvänä vaikka bussipysäkillä, moni treffi-tapaus haluaa alkaa seurustelemaan kanssani, moni kehuu kauniiksi jne..), ja silti minulle on monta kertaa käynyt niinkin, että kun lähetän kuvan niin nettimies katoaa sanomatta sanaakaan. Se on se tapa nykyään, kulttuuri. Ei se ole henkilökohtaista.

Miksiköhän ihmiset on niin ilkeitä, että eivät sitten voi edes jotain lopetusviestiä laittaa, vaan reaktio on tuollainen?

Vierailija
9/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän ihmiset on niin ilkeitä, että eivät sitten voi edes jotain lopetusviestiä laittaa, vaan reaktio on tuollainen?

En usko, että se on ilkeyttä, vain välinpitämättömyyttä. Mutta sellaista se oli jo toistakymmentä vuotta sitten, kun itse olin nettideiteillä. Alkuun harmitti mutta eipä siinä voi muuta tehdä kuin hyväksyä, että se on normikäytäntö netissä.

Vierailija
10/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilteille ihmisille ei ole sijaa nykymaailmassa.

Vierailija
11/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Ei ne tarkoita olla ilkeitä, koska toimivat ihan samoin kuin kaikki toimii. Se vain tuntuu sinusta ilkeältä. Minulla oli tapana aiemmin laittaa joku nätti mutta torjuva lopetusviesti, mutta lopetin tuon tavan kun huomasin, että miehet ei ikinä sellaista laita, niin miksi minäkään. KAIKKI vaan toimii nykyään niin. Se on tapa. Ei se ole ilkeyttä, vaikka se tuntuisi sinusta pahalta. 

Vierailija
12/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa välinpitämättömyyttä ilmenee työnhaussa. Ei viitsitä vastata työnhakijoille mitään, vaikka siellä moni työnhakija saattaa joka päivä ihan innoissaan jännittää ja odottaa vastausta puhelimen/sähköpostin äärellä.

Vierailija
13/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa välinpitämättömyyttä ilmenee työnhaussa. Ei viitsitä vastata työnhakijoille mitään, vaikka siellä moni työnhakija saattaa joka päivä ihan innoissaan jännittää ja odottaa vastausta puhelimen/sähköpostin äärellä.

No, kyllä. Työnhaussa on enemmän sääntö kuin poikkeus jäädä ilman mitään viestiä vaikka olisi ollut haastattelussakin. Vain se, joka valitaan, saa viestejä. Se on vain maailman tapa nykyään. Ei se ehkä ole ihan välinpitämättömyyttäkään vaan sitä, että kaiken kiireen keskellä ollaan innostuneita vain siitä parhaasta joka valitaan, ja ne muut ehdokkaat yksinkertaisesti vain unohtuu (vaikka olisivat ihan hyviä nekin). Mutta "informaatiotulva" eli "hakijatulva" on niin runsas, että muistissa ei pysy kuin se yksin paras niiden satojen joukosta vaikka kuinka haluaisi olla kohtelias ihminen.

Vierailija
14/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kävi aika monta kertaa. Sen jälkeen tajusin että isommilta pettymyksiltä välttyy kun laittaa kuvansa heti.

Vierailija
15/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole ulkonäöstä kiinni. Ehkä hän tajusi, että olette vaan ihan eri tyyliset. 

Entä mitä ilmeesi, etenkin silmät ja suu kuvastavat?

Vierailija
16/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules kilttimies. Kun tilanne on se, että niitä kuvan perusteella tehtyjä torjuntoja tulee syistä, mitä et varmaan ole ikinä ajatellut. Moni syy ei liity sen miehen hyvännäköisyyteen tai hyvännäköisyyden puutteeseen millään lailla vaan on enemmän "teknisiä". Tässä syitä miksi olen itse torjunut hyvin alkaneen nettitutustumisen miehen lähettämän kuvan perusteella.

-näyttää että olisi humalassa siinä kuvassa tai kädessä on oluttölkki

-kuvasta on selvästi rajattu pois joku vieressä ollut henkilö (joku toinen nainen tai eksä?)

-päässä on aurinkolasit

-mies on laiha, vaikka deittiprofiilissani kerron että kiinnostun vain vähän skrodemmista miehistä

-pukeutumistyyli on ihan erilainen kuin minulla esim. hippi/puunhalaajamainen, goottimainen tms.

-mies on ilman paitaa kuvassa

-kuva on otettu niin kaukaa, että kasvoista ei saa mitään selvää

-kuva näyttää jotenkin juhlimistilanteelta, ryyppyreissulta tai biletys-etelänlomalta

-miehen sylissä on lapsi, vaikka hän on itse lapseton

jne..

Vierailija
17/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä. Työnhaussa on enemmän sääntö kuin poikkeus jäädä ilman mitään viestiä vaikka olisi ollut haastattelussakin. Vain se, joka valitaan, saa viestejä. Se on vain maailman tapa nykyään. Ei se ehkä ole ihan välinpitämättömyyttäkään vaan sitä, että kaiken kiireen keskellä ollaan innostuneita vain siitä parhaasta joka valitaan, ja ne muut ehdokkaat yksinkertaisesti vain unohtuu (vaikka olisivat ihan hyviä nekin). Mutta "informaatiotulva" eli "hakijatulva" on niin runsas, että muistissa ei pysy kuin se yksin paras niiden satojen joukosta vaikka kuinka haluaisi olla kohtelias ihminen.

Usein niissä haastatteluissa/ilmoituksessa kerrotaan kyllä ettei kaikille vastata tai kuinka pian valinta tehdään, ettei tarvitse turhaan odotella viikkotolkulla jännityksessä... Mielestäni ihan ok tapa. :)

Kilttimies, sinun kannattaisi nyt lopettaa tuo uhriutuminen, katkeroituminen ja muiden syyllistäminen. Se on kaukana kiltistä. Sinusta saa todella vastenmielisen kuvan kirjoitustesi perusteella.

Vierailija
18/37 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein niissä haastatteluissa/ilmoituksessa kerrotaan kyllä ettei kaikille vastata tai kuinka pian valinta tehdään, ettei tarvitse turhaan odotella viikkotolkulla jännityksessä... Mielestäni ihan ok tapa. :)

Vaikka jokaisen naiset deittiprofiilissa ei erikseen lue, että "vastaan vain sille yhdelle, jonka valitsen, jos putoat valinnasta kesken prosessin, niin sinulle ei vastata", niin pitää tietää että tuo on se "sääntö" nettideittikulttuurissa. Sitä ei erikseen mainita, koska se kuuluu tuon "pelin" sääntöihin automaattisesti.

Vierailija
19/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on julmia :(

Vierailija
20/37 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules kilttimies. Kun tilanne on se, että niitä kuvan perusteella tehtyjä torjuntoja tulee syistä, mitä et varmaan ole ikinä ajatellut. Moni syy ei liity sen miehen hyvännäköisyyteen tai hyvännäköisyyden puutteeseen millään lailla vaan on enemmän "teknisiä". Tässä syitä miksi olen itse torjunut hyvin alkaneen nettitutustumisen miehen lähettämän kuvan perusteella.

-näyttää että olisi humalassa siinä kuvassa tai kädessä on oluttölkki

-kuvasta on selvästi rajattu pois joku vieressä ollut henkilö (joku toinen nainen tai eksä?)

-päässä on aurinkolasit

-mies on laiha, vaikka deittiprofiilissani kerron että kiinnostun vain vähän skrodemmista miehistä

-pukeutumistyyli on ihan erilainen kuin minulla esim. hippi/puunhalaajamainen, goottimainen tms.

-mies on ilman paitaa kuvassa

-kuva on otettu niin kaukaa, että kasvoista ei saa mitään selvää

-kuva näyttää jotenkin juhlimistilanteelta, ryyppyreissulta tai biletys-etelänlomalta

-miehen sylissä on lapsi, vaikka hän on itse lapseton

jne..

Voi hyvä luoja näitä naisen selityksiä :D miksi ei vain voi myöntää olevansa pinnallinen ? Ainiin kun silloin ei olisi parempi ihminen kun miehet