Makwanin koira eilisessä ohjelmassa
Millä ilveellä pentu pysyi paikallaan koko haastattelun ajan? Outoa.
Kommentit (33)
Koiraa on kasvatatettu läpsimällä päähän, ei ihme että vetää flegmaattiseksi. Puolustuskoiraksihan Makwan sitä kasvattaa, opettaa hyökkäämään ihmisten päälle. Makwanin Facebook sivulta paljastuu totuus, siellä hän ihan itse kertoo asiasta ja on kuvannutkin pennun läpsimisen. Tämän myötä meni maku koko äijään.
Pentu luotti lauman johtajaansa, ei siinä muuta.
Ihmettelin, että miksi yleisö nauroi välillä. Makukin selvästi ihmetteli yleisön reaktioita.
Eikö teillä ole muuta tekemistä, kuin arvostella pientä koiraa ja sen omistajaa??? Haloo!!
Pennut ovat joo uteliaita ja leikkisiä, mutta väsähtävät myös nopeasti ja silloin ovat sitten uneliaita.
Oli kyllä niin söpö ja luottavaisen oloinen koira. Oliko staffi?
Tyhmä jätkä. Ainoa meriitti yrittää hakata toisia mutta siinäkin epäonnistuu.
Tuollaisella ei saisi olla kärpästä kummempaa lemmikkiä.
Mäkin olisin luullut staffiksi, mutta jossain luki, että on pittbull.
Mä en juurikaan koirista tiedä, mutta kaverilla on koiranpentu ja se nukkuu paljon! Saattaa väsähtää yhtäkkiä kesken leikin.
Minulle tuli mieleen, että pentua on juuri leikitetty paljon, että ei pyöri studiossa.
Sehän torkahti siihen tuoliin ja säpsähti hereille, kun yleisö taputti.
Kun koira kurkisti käsinojan yli niin yleisö naurahti tai tuli sellainen aaawww. Reagtio, sellainen tuli itsellenikin koska pentu oli söpö.
Makwanista en itde pidä. Tai tokikaan en häntä tunne, mutta julkisuuskuvan perusteella on sen oloinen etten sellaisita ihmisitä pidä.
Todella outoa eikä mitään tolkkua että hänen koira ei syönyt häntä. Ei minkäänlaista UFC henkeä. Pitää hänet saada kelaan töihin varmaan kuin häntä ei olla saatu UFC ottelijaksikaan manipuloitua kollektiivisesti. Kyllä kotimainen on kotimainen. Saisi ruotsissa koirat syödä loputkin ihmiset pennuista aloittaen. Mutta näin äidinnussijana en kerro minkälaisia pentuja.
Vuoden päästä se on tappokone. Kaikki eläimet ovat pienenä söpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Pitbull! Samaa rotua kuin briteissä tv-ryhmän edessä isäntänsä kuoliaaksi purrut?
No ei ole saman rotuinen.
Samalla lailla se torkkui Mertarannan haastattelussakin. Ehkä ne studion kuumat lamput ramaisee.
En nähnyt ohjelmaa mutta uskoisin että pentua oli leikitetty ja aktivoitu ennen ohjelmaa ja oli väsynyt.