Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi musta hiusväri on kuitenkin niin suosittu, vaikka ei muka sovi kenellekkään?

Vierailija
30.03.2017 |

Itse käyttävänä olen huomannut, että usein just loppu kaupasta, et kolo vain.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittuus ei ole sama asia sen kanssa, että niillä ko. värin käyttäjillä välttämättä olisi hyvä tyylitaju. Aika huonolta se näyttää tavallisella suomalaisella punakankalpealla iholla varustetulla ihmisellä.

Vierailija
2/60 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska näille kalpeille suomalaisille ei vain mene jakeluun miten karmealta se väri heidän päässään näyttää. Musta sopii luonnostaan mustahiuksisille, ei luonnostaan blondeilla tai vaaleanruskeatukkaisille vaaleaihoisille. Ihon ja hiusten sävy riitelee rumasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti harvoin sopii useimmille, silti tyylitajuttomat lankeavat juuri siihen, mik sillä hetkellä on muotia.

Vierailija
4/60 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meitä kaikkia ei kiinnosta "sopiminen", joka viittaa  yleensä johonkin sovinnaiseen kauneuskäsitykseen. 

Minä värjään tukkaani mustaksi, olen värjännyt 13-vuotiaasta asti. Luonnonväri on kellertävä maantiensävy. Tiedän kyllä että olisin vaikka luonnonvärissä + raidoissa enemmän pehmeän naisellisen kauneusstereotyypin mukainen, eli näyttäisin useimpein silmään paremmalta. Mutta minä en halua näyttää sellaiselta. Minä haluan näyttää kovalta, luonnottomalta ja nukkemaiselta. En ole mikään sovinnainen ja pehmeä ihminen, enkä halua näyttää sellaiselta.

Vierailija
5/60 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No koska näille kalpeille suomalaisille ei vain mene jakeluun miten karmealta se väri heidän päässään näyttää. Musta sopii luonnostaan mustahiuksisille, ei luonnostaan blondeilla tai vaaleanruskeatukkaisille vaaleaihoisille. Ihon ja hiusten sävy riitelee rumasti.

Tämä siis pätee myös mustien vaatteiden kohdalla...

Vierailija
6/60 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän itsestäni mustahiuksisena, muodilla ja tyylitajulla ei ole mitään tekoa tämän asian kanssa.

Kyllä, pidän siitä, että naamani näyttää kalpealta, ja siitä että musta väri korostaa sitä. Miksi se on jonkun ongelma?

Vierailija
7/60 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meitä kaikkia ei kiinnosta "sopiminen", joka viittaa  yleensä johonkin sovinnaiseen kauneuskäsitykseen. 

Minä värjään tukkaani mustaksi, olen värjännyt 13-vuotiaasta asti. Luonnonväri on kellertävä maantiensävy. Tiedän kyllä että olisin vaikka luonnonvärissä + raidoissa enemmän pehmeän naisellisen kauneusstereotyypin mukainen, eli näyttäisin useimpein silmään paremmalta. Mutta minä en halua näyttää sellaiselta. Minä haluan näyttää kovalta, luonnottomalta ja nukkemaiselta. En ole mikään sovinnainen ja pehmeä ihminen, enkä halua näyttää sellaiselta.

Hyvin sanottu! Henkilökohtaisesti minusta olis aivan kamalaa näyttää siltä, että jokin "sopii". Tai jotenkin "hyvän näköiseltä"...

Vierailija
8/60 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kaikille sovi. Vanhemmille naisille, eikä sellaisille joilla on kovat piirteet. Esim iso kotkannokka ym. Tekee noidan näköiseksi ja vanhaksi. Kulmiaan kannattaa tummentaa jos värjää mustalla hiuksensa.

Vierailija
9/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän itsestäni mustahiuksisena, muodilla ja tyylitajulla ei ole mitään tekoa tämän asian kanssa.

Kyllä, pidän siitä, että naamani näyttää kalpealta, ja siitä että musta väri korostaa sitä. Miksi se on jonkun ongelma?

Totta. :) 

Vierailija
11/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnostaan mustahiuksiset eivät tarvitse mustaa hiusväriä koska heillä on mustat hiukset luonnostaan. Sitä valmistetaan ja myydään muun väriset hiukset omaaville.

Vierailija
12/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kauhea ku itse värjätty blondi missä on vielä hitunen kellertävää.

Värinpoisto tekee hiuksesta ihan mattaiset ja se saa kasvot näyttämään vanhalta.

Kumpa jengi kävisi kampaajalla värjäämässä.

Vierailija
13/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei sovi suomalaiseen ihoon, ei vaikka kuinka haluaisi. Kontrasti on kova ja luonnoton, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö väriä silti ostettaisi.

Vierailija
14/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tuollainen goottityttö yli 20 vuotta. Sitten näin kuvia itsestäni. Näytin viisikymppiseltä pubiruusulta ja säikähdin. Musta hiusväri vanhentaa hirveästi enkä ole vielä edes neljääkymmentä.

Siihen loppu se värjäys ja samalla aikuistuminen alkoi.

Vierailija
15/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseen. Mustaa väriä ei osteta tarkoituksella, mutta hiusten värjääminen kotona on kinkkistä. Jos oma väri on tummaa ruskeaa ja ostat about samaa väriä peittämään juurikasvua tai harmaita, värjäystulos on usein se, että juuret saavat samaa/ valeampaa ruskeaa, mutta se osa hiuksista mikä ei tarvitse lisää väriä tummuu samalla astetta tummemmaksi.

Vierailija
16/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset viestittävät ulkonäköön liittyvillä asioilla muita asioita kuin vain kauneutta. Eivät miehetkään pidä risupartaa sen takia, että se näyttäisi paremmalta kuin siisti parta tai ajettu naama. Pilottitakin ideana ei ole, että se olisi paremman näköinen kuin villakangastakki jne. Musta tukka on jonkinlainen statement. Toisilla se liittyy metallimusiikkiin, toisilla solariumelämään ja toisilla vaikka siihen, että halutaan "olla räväkkä". Hyvin harvalla se on se kaunein vaihtoehto.

Vierailija
17/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muoti. Mustaksi värjätty tukka on yhtä WT kuin blondattu tukka, vielä hapsottavat pidennykset ja ylipitkät ripsipidennykset. Eipä kyllä ole minulta pois, näytän sitten entistäkin viehättävämmältä noiden otusten rinnalla ;)

Vierailija
18/60 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muoti. Mustaksi värjätty tukka on yhtä WT kuin blondattu tukka, vielä hapsottavat pidennykset ja ylipitkät ripsipidennykset. Eipä kyllä ole minulta pois, näytän sitten entistäkin viehättävämmältä noiden otusten rinnalla ;)

Yeah right, olmi

Vierailija
19/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä kauhea ku itse värjätty blondi missä on vielä hitunen kellertävää.

Värinpoisto tekee hiuksesta ihan mattaiset ja se saa kasvot näyttämään vanhalta.

Kumpa jengi kävisi kampaajalla värjäämässä.

Kävin, kunnes kampaaja pilas hiukset.

Vierailija
20/60 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mustista hiuksista ja haluan, että ihoni näyttää mahdollisimman kalpealta. Käytän vain mustia vaatteitakin.