Huonoin elokuva ja miksi?
Kommentit (31)
Niitä huonoja on niin paljon, lähes kaikki, eihän paska-altaastakaan pysty sanomaan, että mikä kohta on hyvä hypätä! Illan joutuisi miettimään, jos edes yhden hyvän meinaisi tähän keksiä. Sittenkin joutuisi tekemään komromisseja aika lailla...
2001:Avaruusseikkailu
Yliarvostettu, mukataiteellinen, outo, tylsä ja pitkä kuin nälkävuosi.
Badding Somerjoesta kertova elokuva...Rauli rusakko...myötähäpeäääää....
Amelie, naurettavaa tekotaiteellista paskaa.
Vicky Cristine Barcelona. Lopetin noin puolen tunnin jälkeen, kun elokuvassa ei ollut mitäön pointtia
En osaa mainita mitään tiettyä, mutta minusta huono elokuva on mm. sellainen, joka on vain reaalielämän toisinto, esim. itku- ja tilitysdraamat. Näistä huonoista elokuvista puuttuu syvällinen taso, oivallukset, symboliikka. Ne vain kertovat jostain tapahtumasta, esim. avioerosta, ja kuvaavat eri osapuolia itkemässä ja tilittämässä aiheesta :)
Äärimmäisenä esimerkkinä tästä ovat elokuvat, joissa maksimoidaan kurjuutta, esim. Lilja 4-ever. En ole koskaan nähnyt kyseistä elokuvaa, mutta olen kuullut siitä niin paljon, ettei minulla ole suurta halua nähdäkään sitä.
Uuno Turhapuro This is my life tai joku sellainen. Ihan järkyttävää kuraa!
Titanic. Sen rinnalla Visa Mäkisenkin (kvg) tekeleet ovat Oscarin arvoisia.
Moulin Rouge. Hirveää scheissea, typerä ja epälooginen juoni, huonosti näytelty ja monitasoista myötähäpeää aiheuttava. Ne musiikkiesitykset olivat tylsiä.
Tämä ketju ei ollut yliarvostetuimmasta leffasta, vaan huonoimmasta leffasta. On aivan selvää, että Titanic, Amelie ja muut eivät ole huonoimpia tehtyjä elokuvia. Huonompaa tuskin olen edes nähnyt, mutta joku Ponterosa pääsee aika lähelle.
Luokkakokous.
Pitääkö perustella?
Vierailija kirjoitti:
Luokkakokous.
Pitääkö perustella?
Pitää, koska tuo ei ole millään mittarilla huonoin suomalainen elokuva saati huonoin elokuva.
Kotimaiset "massa"elokuvat. Kiroilua, ryyppäämistä, tappelua yms."Näyttelijöinä" esim. Jaajot sun muut...
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ei ollut yliarvostetuimmasta leffasta, vaan huonoimmasta leffasta. On aivan selvää, että Titanic, Amelie ja muut eivät ole huonoimpia tehtyjä elokuvia. Huonompaa tuskin olen edes nähnyt, mutta joku Ponterosa pääsee aika lähelle.
Ponterosa on niin huono että se on jo hyvä! Suorastaan nerokas...
Vasta Foxilla pyörinyt Jäätikön uhka, Age of Ice, on huonoin. Käsittämätön juoni (jääkausi alkoi tuntien sisällä), onnettomat näyttelijät, puvustuksesta tai maskeerauksesta yms ei voi puhuakaan, tehosteet suoraan kuin ensimmäisestä pleikkkapelistä.
The Mexican, ei pelastanut Brad Pitt ja Julia Robert, oli niin huono että teki mieli kävellä ulos elokuvateatterista.
Zoolander. Periaatteessa pidän Ben Stilleristä, mutta tässä hän oli aivan liian tyhjäpäinen. Puvustus särki silmiä ja näyttelijöiden eleet oli niin ylivietyä kummelitasoa, että alkoi vaan ärsyttää katsoessa. Juonesta en osaa sanoa, en saattanut katsoa niin pitkälle, että olisi päässyt kärryille.
Toinen huono oli Stuck on you (tms, siamilaiset kaksoset ideana kuitenkin). Ainoa leffa, jonka aikana olen nukahtanut.
Kolmantena voisin sanoa Brunon, jota katsoessa tuli epämukava olo. Huomasin, etten pidä siitä kun aihetta hierotaan naamaan enkä nauti niiden haastateltavien vaivaantuneisuuden katselemisesta.
Ulvilan murhamysteeri
Ei tarvitse edes perustella
Pekko aikamiespoika oli ihan hirveetä kuraa.
Joku Twilight leffoista, en muista nimeä. Oon katsonut melkoisen paskojakin rainoja, mutta tuota en jaksanut loppuun asti. Onneksi oli telkkarissa niin ei mennyt hukkaan leffalippurahoja tms. ja pääsin vaan kanavan vaihdolla.