Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feministit vihaa miehiä, koska haluavat olla miehiä

Vierailija
30.03.2017 |

Oikeasti feministit vihaa naisia ja haluaisi olla miehiä. Siksihän he leikkaa lyhyen tukan ja halveksii kaikkea naisellisuutta. Feministi on nainen joka vihaa naiseuttaan, mutta projisoi vihansa miehiin. Feministi kokee jollain nurinkurisella tunnelogiikalla, että miehet on syyllisiä siihen, että feministillä on kurjaa olla nainen, vaikka feministi haluaisi olla mies.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi vihaa miehiä, koska miehet eivät syystä tai toisesta lämpene. Kyseessä on siis puhdas kullin kaipuu, joka aiheuttaa kiukuttelua ja miesvihaa. Jos nämä feministit muuttaisivat surkean asenteensa, löytyisi se mies paljon todennäköisemmin. Ei kukaan mies jaksa katsoa naista, jolla on jatkuvasti suupielet alaspäin ja kuutio soraa pimpissä.

Vierailija
2/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa idioottien ikiomaan päätelmäkerhoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa päättelyä, koska feministillähän siis totta kai on aina lyhyt tukka ja lyhyt tukka totta kai on merkki siitä että haluaa mies, ihan niin kuin pitkä tukka miehellä on merkki siitä että haluaa olla nainen. Entä mikä on miesten syy vihata naisia? 

P.S. Miksi tasa-arvo, naisten yhtäläisten oikeuksienpuolustaminen ja lasikattojen murtaminen herättää sinussa noin vahvoja tunteita? Feminism is the radical notion that women are people. 

Vierailija
4/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lyhyt tukka, koska se nyt ei vaan kasva pitkäksi. Ohut liru ei näytä kauniilta. Hameista en tykkää ja korkokengät sattuvat jalkoihin liikaa. Miehiä en vihaa, tietenkään. Idiootteja ääliöitä vihaan, mutta se ei riipu sukupuolesta.

Haluavatko pitkätukkaiset miehet olla naisia?

Vierailija
5/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon tiputus on hyvää harjoittelua taivaalta kuin jumalakin on rasisti mutta suomalainen ei. Tiputetaan piano taivaalta ja tehdään se selväksi hänen sokeudensa lisäksi jotta poliisitkin voisivat olla hiljaa.

Sharia laki puuttuu kuningatar elisabet2 suomenkielestä ja jumala puuttuu queen elisabeth2 englannin kielestä.

Miten se kirjoitetaan?

Elisabeth2 tai elisabet2? Tässä vähän järjettömyyttä teille lisää...

https://matta.hut.fi/matta/isomharj/teht/isom3/salakirmuunnos.html

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Å

Onko ruotsalainen Å 26 tai 27 kirjain?

Miten te selvitätte avain perseenreijässä teidän maailmanlopun ilman ihmiskunnan tuhoa?

Vierailija
6/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Että lyhyet hiukset= miesmäinen nainen= ruma nainen= feministi= miesvihaaja. Kiva kun  rumana naisena mua siis pidetään miesvihaajana. Kiitos vaan tästäkin kunniasta taas kerran.

Vierailija
7/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ovat niin juurtuneet omiin virheisiin että asian pitäisi vain antaa olla. Jos et voi tehdä realistista hyvin kantavaa päätelmää asiasta niin ilmeisesti puhut aitoa latinaa ja saat kultaa peukaloon.

Vierailija
8/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis feminismissä on Jonnen mielestä ensisijaisesti kyse naisten ulkonäöstä ?

Vierailija
9/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni feminismi ei ole tasa-arvon puolesta, vaan haluaa asettaa naiset miehien yläpuolelle. Feminismi oli historiassa tärkeä liike kun oli selvä eriarvoisuus, mutta nyky-yhteiskunnassa täysin turhaa paskaa.

Vierailija
10/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe sitä tuolla tavalla. Minusta feminismi on jotain. Ei tällä tavoin että feministi on tietynlaine. Feminismi on tietynlainen mikö menee hyvin otsikkoon. Harmi kuin feminismi säätelee omia lakeja otsikon ja sisällön kanssa omanruotsalaisen å:n arvojen mukaan eikö tunne sääliä lojaalisuutta kohtaan.

Pianon tiputus on hyvää harjoittelua taivaalta kuin jumalakin on rasisti mutta suomalainen ei. Tiputetaan piano taivaalta ja tehdään se selväksi hänen sokeudensa lisäksi jotta poliisitkin voisivat olla hiljaa.

Sharia laki puuttuu kuningatar elisabet2 suomenkielestä ja jumala puuttuu queen elisabeth2 englannin kielestä.

Miten se kirjoitetaan?

Elisabeth2 tai elisabet2? Tässä vähän järjettömyyttä teille lisää...

https://matta.hut.fi/matta/isomharj/teht/isom3/salakirmuunnos.html

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Å

Onko ruotsalainen Å 26 tai 27 kirjain?

Miten te selvitätte avain perseenreijässä teidän maailmanlopun ilman ihmiskunnan tuhoa?

Vierailija
11/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli feministit haluavat todella ajaa tasa-arvoa niin lähtekööt nyt vaikka siitä, että muuttaisivat tunnuksensa feminismistä joksikin neutraalimmaksi, tasa-arvoisemmaksi. Sekin jäänyt kyllä epäselväksi, että missä asioissa naiset tässä yhteiskunnassa ovat jotenkin heikommassa asemassa? Tilastollisilla mittareilla mitattuna naiset ovat jo käytännössä ohittaneet miehet sosioekonomisilla mittareilla mitattuina. Toki on sitten naisen euro jne.. Itse toivon siihen vilpittömästi muutosta. 

Feministit kyllä löytää syyn jokaiseen ongelmaansa kaikista muista paitsi itsestä. 

Vierailija
12/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei feministit vihaa miehiä, ne vihaa vaan sua. Tollo.

Toisaalta.... 0/5.

Vierailija
13/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderni feminismi ei ole tasa-arvon puolesta, vaan haluaa asettaa naiset miehien yläpuolelle. Feminismi oli historiassa tärkeä liike kun oli selvä eriarvoisuus, mutta nyky-yhteiskunnassa täysin turhaa paskaa.

Kerro  joku konkreettinen esimerkki siitä mitä tuolla kommentillasi tarkoitat.

Vierailija
14/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohikseksi, mutta mulla oli hullu eksä (jota en luonnollisesti heti tajunnut hulluksi, koska osasi peitellä sen kuten luonnehäiriöiset usein osaavat), joka kuvitteli että äitini ja minä ollaan miesvihaajia. Ja tämä johtopäätös siitä, että olin yh-äidin lapsi. Yhtä säkenöivää logiikkaa kuin ap:n aloituksessa. 

Vierailija
15/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tässä asiassa sitä mieltä että supertietokone ottaa hyvin kantaa tähän asiaan kuin kirjoittaa åman arvon ismillä ja pitää itseään huorana eikä uskalla kirjoittaa latinaksi mitä on opiskellut feminismillä latinan kielen tuhoamiseksi ja ihmiskunnan tuhoamiseksi jotta muumit olisivat lampaissa.

Vierailija
16/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohikseksi, mutta mulla oli hullu eksä (jota en luonnollisesti heti tajunnut hulluksi, koska osasi peitellä sen kuten luonnehäiriöiset usein osaavat), joka kuvitteli että äitini ja minä ollaan miesvihaajia. Ja tämä johtopäätös siitä, että olin yh-äidin lapsi. Yhtä säkenöivää logiikkaa kuin ap:n aloituksessa. 

Ehkä sinulla on kamelinpaskaa aivoissasi.

Pari vuotta sitten asiat kyllä oli näin.

Mutta ei suomalainem muista mitään kamelinpaskalla kuin hän haluaa sitä.feministisesti lisää pianoineen.

Vierailija
17/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittävät feminismillä tunkea kamelinpaskaa aivoihisi.

Vierailija
18/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kamppailen joka päivä peniskateuden kanssa. Ihan itku pääsee, kun ohikulkevilla miehillä on hienot penikset ja minulla ei.

Vierailija
19/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjonne kirjoitti:

Tervetuloa idioottien ikiomaan päätelmäkerhoon.

Ei kaikki ole sellaisia äidinnussijoita ketkä päättelisi kaikkia idiootiksi koska sinä olet lojaali äidinnussimisessa idiotismillä.

Vierailija
20/35 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kamppailen joka päivä peniskateuden kanssa. Ihan itku pääsee, kun ohikulkevilla miehillä on hienot penikset ja minulla ei.

En käytä omaa penistäni kuin pissimiseen. Haluatko, saat halvalla omaksesi. Voin lähettää paketissa!

t. jonne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän