Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun tämän päivän syömisistä?

Vierailija
30.03.2017 |

Aamupala: kaurapuuro vadelmilla ja raejuustolla, kahvia
Välipala: maustamaton jogurtti ja pähkinöitä kourallinen
Lounas: perunamuusi ja lohi, salaatti
Välipala: rahka ja banaani
Päivällinen: chili con carne, + kasviksia
Iltapala: 2 näkkileipää kinkulla, viili, 2 paistettua munaa, kourallinen kirsikkatomaatteja

Mitäs te olette syöneet?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän ateriat:

- maitokahvi ja berocca

- yksi voileipä

- neljä lasia vettä

Näillä näkymin arvelisin että suunnilleen samaa huomenna... ja ylihuomenna jne.

Vierailija
2/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän ateriat:

- maitokahvi ja berocca

- yksi voileipä

- neljä lasia vettä

Onnea tuleville veriarvoille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän ateriat:

- maitokahvi ja berocca

- yksi voileipä

- neljä lasia vettä

Miksi noin?

Vierailija
4/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sä syöt hyvin terveellisesti ja monipuolisesti. Pisti silmään, että aika paljon maitotuotteita kulutat. Itsellä on ollut tänään laiska päivä, niin ruokaa ei oo pahemmin menny. Toisaalta on vapaapäivä niin koulusta uin töistä, niin en oo pahemmin energiaa tarvinnutkaan.

Aamulla kahvi, tattaripuuroa ja mustikoita, kourallinen pähkinöitä, porkkana, avokado

Päivällä kauraleipää, minkä välissä hummusta, kurkkua ja paprikaa

Äsken söin toisenkin avokadon nälkääni.

Ja nyt on uunissa perunoita, parsakaalia ja valmispakastefalafelia. Joo outo yhdistelmä, mut noita mulla oli kaapissa :D

Vierailija
5/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä ruokien räknääjiä.

Vierailija
6/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: proteiinirahka ja pähkinöitä, kahvia, vettä

Lounas: pinaattikeittoa ja kananmuna 2kpl, 1 kauraleipä levitteellä ja juustolla

Iltapäivällä smoothie

Alkuillasta vähän spagettia ja jauhelihakastiketta+ suklaa proteiinirahka

Myöhemmin söin vielä vähän jotain lasagnen tyyppistä ja suklaamoussea :)

Vierailija
7/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sä syöt hyvin terveellisesti ja monipuolisesti. Pisti silmään, että aika paljon maitotuotteita kulutat. Itsellä on ollut tänään laiska päivä, niin ruokaa ei oo pahemmin menny. Toisaalta on vapaapäivä niin koulusta uin töistä, niin en oo pahemmin energiaa tarvinnutkaan.

Aamulla kahvi, tattaripuuroa ja mustikoita, kourallinen pähkinöitä, porkkana, avokado

Ja nyt on uunissa perunoita, parsakaalia ja valmispakastefalafelia. Joo outo yhdistelmä, mut noita mulla oli kaapissa :D

Yritän varmistaa proteiinin saannin, vaikka liiallisenkin, olen niin hoikkeliini. En ole oikein perehtynyt, millä muulla saisin välipaloilla riittävät protskut kuin munilla, rahkalla jne. Ap

Vierailija
8/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä kiinnostaa? Yhden päivän syömisillä ei ole mitään merkitystä tai minkäänlaista arvoa.

Vierailija
9/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa ortorektikolta.

Vierailija
10/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän ateriat:

- maitokahvi ja berocca

- yksi voileipä

- neljä lasia vettä

Miksi noin?

No, pitää pystyä liikkumaan muuallekin kuin vessaan joten ainoa ratkaisu on olla käytännössä syömättä jos on mentävä jonnekin. Veriarvot on nyt jo mitä sattuu mutta se on ihan tavallista. 

Ai miksi? Pahemman laatuinen haavainen paksusuoli ja arkea sen kanssa :D.

Vierailija
11/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurttia, kahvia, leipää, jauhelihapastaa, suklaata, vissyä

Vierailija
12/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa miettiä.

Vierailija
13/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän varmistaa proteiinin saannin, vaikka liiallisenkin, olen niin hoikkeliini. En ole oikein perehtynyt, millä muulla saisin välipaloilla riittävät protskut kuin munilla, rahkalla jne. Ap

Jos oot hoikka, niin noilla määrillä taitaa tulla liiaksi proteiinia. Ellet sitten harrasta hyvin paljon liikuntaa. 1 g per painokilo on ihan tarpeeksi.

Vierailija
14/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liika proteiini muuttuu elimistössä sokeriksi ja sen myötä varastorasvaksi. Samoin kuin turha hiilarikin. Eli hoikkeliinista tulee ajan saatossa läskiliini. mutta sehän tais olla siis tarkoituskin?

Vierailija
15/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap ortoreksia? Itselläni meinaan oli 5 vuotta sitten ja söin sillon todella kontrolloidusti+ olin kiinnostunut muiden syömisistä, jotta voisin vertailla niitä omiini. Sain ortoreksiasta jälkikäteen lukuisia terveysongelmia ja kuukautiset pois 4 vuoden ajaksi. Koita chillata, se on vakava asia.

Vierailija
16/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liika proteiini muuttuu elimistössä sokeriksi ja sen myötä varastorasvaksi. Samoin kuin turha hiilarikin. Eli hoikkeliinista tulee ajan saatossa läskiliini. mutta sehän tais olla siis tarkoituskin?

Muutama kilo ei haittaa tosiaankaan:) Urheilenkin kyllä 4-5 krt viikossa. Ap

Vierailija
17/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti menee energiaa elämään jos noin paljon kyttää syömisiään :D

18/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu ku ei oo tuet tullu vielä nii ei pysty syömään mitään

aamulla join mustaa kahvia ku ei oo maitoo

päivällä söin puolikkaan voileivän minkä tein eilen

oon kuitenkin koko päivän tissutellu Karjalaa

Vois tölkit viedä huomenna niin saa jotain syötävääki

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
19/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ravitsemusterapeutti nimenomaan sanoi, että jokaisella aterialla tulisi syödä proteiinia.

Ap

Vierailija
20/27 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti siis laittaa "ei Ap", eb ole Ap!

Nro 19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi