Perheellinen mies kaipailee kipeästi neuvoja hankalassa elämänvaiheessa
Olen 35-vuotias, naimisissa ja perheellinen (2v ja 2kk ikäiset tyttäret). Mitä nyt kirjoitan, en todellakaan ole ylpeä itsestäni ja teoistani. :( Minulla oli lyhyt syrjähyppy ja petin vaimoani. Alun alkujaankaan ei ollut tarkoitus pettää, en ole tyypillistä pettäjätyyppiä, mutta rakkaus muutti mieleni ylös alaisin. Tyttäreni ovat minulle kaikki kaikessa ja olen valmis tekemään mitä vaan että he saavat turvallisen ja tasapainoisen elämän. En haluaisi rikkoa perhettä mutta se tässä on nyt tapahtumassa eikä vaimo tiedä mitään. En tiedä kuinka kertoa, että minusta on tulossa isä, lapsen äiti on nainen, jonka kanssa syrjähyppy tapahtui ja olemme nyt parisuhteessa ja niin rakastuneita. Olemme toisillemme ne oikeat ja elämä tuntuu kerrassaan mahtavalta. Minulla on kevyitä tunteita vaimoani kohtaan, mutta en halua häntä enää millään tavalla. Arvostan häntä tyttärieni äitinä mutta hän ei sitten ollutkaan se elämäni rakkaus, vaikka niin luulin kun sanoin tahdon. Jos jään avioliittoon, niin en tule olemaan hyvä mies enkä isä. Ainoa ratkaisu, mikä on kaikkien parhaaksi on erota.
Kommentit (61)
Ok. Niin mitä/mihin neuvoja kaipaat? Vaikuttaa siltä, että olet jo valintasi tehnyt.
Sinuun varmaan sopii sanonta p×llun perässä juoksija.
Tunteisiin vetoava, pisteitä siitä, mutta eikö tarina ole hieman liian tavallinen? Jokin yllättävä juonenkäänne olisi piristänyt sitä. Ei huono silti.
Voi luoja, onneksi en ole vaimosi saappaissa.
Nainen esiintyy taas kerran miehenä. 0/5.
En oikein ymmärtänyt tätä: "lapsen äiti on nainen, jonka kanssa syrjähyppy tapahtui ja olemme nyt parisuhteessa ja niin rakastuneita". Siis olette parisuhteessa, sitoutuneet yhteiseen tulevaisuuteen, tutustuneet toistenne sukulaisiin ja ystäviin, elätte arkea yhdessä... eikä vaimosi ole vielä huomannut yhtään mitään?
Vai oliko tämä joku teinix-juttu tyyliin "hei aletaanks oleen"?
Neuvoja mihin? Eroilmon täyttöön?? Kaavake netistä vaan ja siitä täyttelet.
Joo ja tulit tietenkin avautumaan tästä juuri av-palstalle.:D Minusta on typerää provoilla tuollaisella aiheella.
Rakastuminen ei vaadi mitään, mutta rakastaminen vaatii lujaa tahtoa. Siihen ei heikkotahtoisista ole.
No, tehty mikä tehty. Paluuta ei ole. Onnea valitsemallasi tiellä. Luuletko tosiaan että tuollaista tapahtuu kenellekään noin vaan? Ehei, sellaisiin tilanteisiin hakeudutaan. Vastuu on sinun. Mitä ihmeen neuvoja oikein kaipaat? Vaimosi on ansainnut rehellisen selvityksen tilanteesta. Älä hylkää lapsiasi.
Ei se auta muu kuin kertoa ja lähteä.
Kyllä se nykyisesikin löytää vielä itselleen paremman miehen, sen tosi rakkauden.
Jotenkin ei nyt mene läpi tämä aloitus. Sori vaan.
Aloittaja on joko heikkolahjainen tai sitten tekstin on kirjoittanut pari teiniä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja tulit tietenkin avautumaan tästä juuri av-palstalle.:D Minusta on typerää provoilla tuollaisella aiheella.
Tällä palstalla on kuule provoiltu vaikka millä, esim. vakavilla sairauksilla. Muistaako kukaan sitä provoa, kun nainen kertoi, että miehensä riehuu ja hän oli vauvan kanssa piilossa vessassa tms. Jotkut palstan naisista olivat oikeasti lähdössä auttamaan. Hienoa heiltä, mutta käsittämättömän sairas provo.
Kannattaa erota nyt, kun lapset on vielä pieniä. Mitä isommiksi kasvavat, sitä vaikeampaa heille on se tehdä.
Itse kituutan nyt huonossa liitossa, kun en halua tuottaa lapsille pettymystä. Pienempinä eivät olisi vielä samalla tavalla ymmärtäneet ja välittäneet.
Vaikka tuskinpa siellä porvoossa kovin lapsia edes ajatellaan.
Jorma Uotisen sanoin; nyt oli huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on kuule provoiltu vaikka millä, esim. vakavilla sairauksilla. Muistaako kukaan sitä provoa, kun nainen kertoi, että miehensä riehuu ja hän oli vauvan kanssa piilossa vessassa tms. Jotkut palstan naisista olivat oikeasti lähdössä auttamaan. Hienoa heiltä, mutta käsittämättömän sairas provo.
Joo, tiedän. Mautonta provoilla vakavilla aiheilla. En ymmärrä, miksi ihmiset lähtevät niihin mukaan.
Sitten kun sinulla on kolmas lapsi, löydät taas uuden mahtavan naisen. Pysyisin siis siinä ensimmäisessä naisessa ja lapsissa.