Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on pahempi, facebook-kaveruus vai puhelinnumero, liittyy siis exään...

Vierailija
30.03.2017 |

Eli kumpi olisi teidän mielestä pahempi asia, jos puolisosi on facebookissa exänsä kaveri vai se että puolisolla on exän puhelinnumero?

Lapsia puolisollasi ja exällä ei ole, eli ei ole tarve olla tekemisissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumero

Vierailija
2/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus. Ei kumpikaan. Mistä edes tietäisin puhelinnumeron olemassaolosta? Ja miksi FB-kaveruus olisi ongelma, sehän vain kertoo, että he pystyvät nykyisin olemaan kavereita eli kummallakaan ei enää ole isoja tunteita. Itse olen ollut FB-kaveri parinkin eksän kanssa, yhden kanssa käytiin aikoinaan syömässä ja juttelemassa ihan kavereina, toista olisin tavannut työmatkani yhteydessä mutta aikataulu oli liian tiukka. En todellakaan kaipaa kumpaakaan takaisin enkä voisi edes ajatella heitä "siinä mielessä". Mutta se onkin juuri se syy, miksi ei ollut ongelmaa pitää heitä ystävinä.

Puhelimeni yhteystietoja ei tiedä kukaan muu kuin minä, enkä itse todellakaan tiedä kumppanini yhteystietoja tai kenen kanssa hän viestittelee.

Kuinka vanha (nuori) mahdat olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. Kai sitä silti menneisyytensä kanssa voi kaverina tekemisissä olla, vaikkei seurustelu jostain syystä toiminutkaan.

Vierailija
4/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kumpi olisi teidän mielestä pahempi asia, jos puolisosi on facebookissa exänsä kaveri vai se että puolisolla on exän puhelinnumero?

Lapsia puolisollasi ja exällä ei ole, eli ei ole tarve olla tekemisissä.

Mulla on molemmat ja samoin on mun miehelläkin exänsä puhelinnumero ja on facessa kaverina. En ymmärrä miks se olis ongelma :D Ite on kyllä ollut tarkoitus puhelinnumero poistaa koska ei tosiaan olla oltu missään tekemisissä melkein viiteen vuoteen. Miehen exä on myös hänen lapsuusajan kaveri joten he pitää välillä (harvoin) yhteyttä.

5/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat niin laimeita, ettei niitä voi laittaa ees järjestykseen

Vierailija
6/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on saita niin facessa puhuminen on ilmaista ja facesta saa toisesta enemmän asioita selville toisesta pitämättä mitään yhteyksiä kuin puhelinnumerolla :D

Vierailija
7/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus. Ei kumpikaan. Mistä edes tietäisin puhelinnumeron olemassaolosta? Ja miksi FB-kaveruus olisi ongelma, sehän vain kertoo, että he pystyvät nykyisin olemaan kavereita eli kummallakaan ei enää ole isoja tunteita. Itse olen ollut FB-kaveri parinkin eksän kanssa, yhden kanssa käytiin aikoinaan syömässä ja juttelemassa ihan kavereina, toista olisin tavannut työmatkani yhteydessä mutta aikataulu oli liian tiukka. En todellakaan kaipaa kumpaakaan takaisin enkä voisi edes ajatella heitä "siinä mielessä". Mutta se onkin juuri se syy, miksi ei ollut ongelmaa pitää heitä ystävinä.

Puhelimeni yhteystietoja ei tiedä kukaan muu kuin minä, enkä itse todellakaan tiedä kumppanini yhteystietoja tai kenen kanssa hän viestittelee.

Ei tämä ole ongelma minulle, vaan exän puolisolle. En voi olla exän kaveri facebookissa vaikka tämä puoliso saa käydä vapaasti puolisonsa facessa.

Minun puhelinnumero exällä kuitenkin saa olla, tiedän koska joskus soittaa jotain..

Vierailija
8/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole ongelma minulle, vaan exän puolisolle. En voi olla exän kaveri facebookissa vaikka tämä puoliso saa käydä vapaasti puolisonsa facessa.

Minun puhelinnumero exällä kuitenkin saa olla, tiedän koska joskus soittaa jotain..

Mikä sinun ongelmasi, johon meiltä halusit apua, siis on?

Vierailija
9/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun ongelmasi, johon meiltä halusit apua, siis on?

Ihan yleisesti ajattelin että kuinka mustasukkaisia naiset oikein on, siis jos pelkkä facekaveruus on mustasukkaisuutta aiheuttava asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä