Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle määrättiin opamoxia, pelottaa ottaa sitä

Vierailija
30.03.2017 |

Ottaisin siis 15mg tabletista puolikkaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lääkärit anna ihmisille enää kunnon pillereitä, diapameja, rivatrilliä, xanoreita, temgesicciä, höökiä? Ei ihme kun on työttömiä, kun kukaan ei jaksa käydä töissä jos ei oo kuuppa vähän jumissa.

Vierailija
22/29 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä kirjoitetaan, ei "määrätä". Potilas ottaa lääkettä omasta halusta, ei pakosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus vetäny noit purkin ja juonu pullon viinaa päälle. Eipä mitää ihmeempii oloja ees saanut muisti vaan lähti.

Vierailija
24/29 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkärit anna ihmisille enää kunnon pillereitä, diapameja, rivatrilliä, xanoreita, temgesicciä, höökiä? Ei ihme kun on työttömiä, kun kukaan ei jaksa käydä töissä jos ei oo kuuppa vähän jumissa.

Mitä höökiä?

Vierailija
25/29 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus vetäny noit purkin ja juonu pullon viinaa päälle. Eipä mitää ihmeempii oloja ees saanut muisti vaan lähti.

Ja varmaan vähän henkikin. 

Tai jos omista kokemuksistasi kerrot, taidatkin olla lääkkeiden suurkuluttaja ellet ihan väärinkäyttäjä, jolla on toleranssi noussut arvoihin arvaamattomiin.

Normaali ihminen olisi varmaan heittänyt henkensä moisesta. 

Vierailija
26/29 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pieni annos, hyvin voit kokeilla. Opamox ei kuitenkaan varsinaisesti ole mikään unilääke vaan rauhoittava joka helpottaa ahdistunutta oloa ja sitä kautta voi myös unentuloa helpottaa. Se ei ole kuitenkaan sopiva säännölliseen pitkäaikaiseen käyttöön koska toleranssi kasvaa jolloin tarvitsee yhä suurempia annoksia toivotun vaikutuksen saamiseksi. Lääke on myös riippuvuutta aiheuttava joten jos on tarve pitkäaikaiseen säännölliseen lääkitykseen esim. ketiapiini sopii usein paremmin. Jos ihan pelkästään nukahtamisvaikeuksiin tarvitsee opamoxia niin kannattaisi ehkä lääkärin kanssa miettiä muita mahdollisia vaihtoehtoja.

Vierailija
27/29 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja varmaan vähän henkikin. 

Tai jos omista kokemuksistasi kerrot, taidatkin olla lääkkeiden suurkuluttaja ellet ihan väärinkäyttäjä, jolla on toleranssi noussut arvoihin arvaamattomiin.

Normaali ihminen olisi varmaan heittänyt henkensä moisesta. 

Joo vittumaista nois ryynikänneis se et ei tiedä mitä vittua tullu sekoiltuu ku lähtee muisti :D

Vierailija
28/29 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain opamoxia kun en saanut nukuttua ahdistavassa/pelottavassa elämäntilanteessa. Otin yhden puolikkaan, nukuin 11h putkeen ja se auttoi niin että sain koottua itseni. Paras ikinä ottamaani lääke! Sen jälkeen ei ole tarvinnut.

Vierailija
29/29 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on ottanut klo 8-12 välillä puolikkaan/yhden opamoxin ja illalla menee viihteelle ja juo n. 4-5 kpl alkoholiannoksia?

Mitä hemmetin järkeä on otta unilääkettä päivällä? Varsinkin kun ei ole illalla nukkumaan menossa vaan viihteelle? 

Siksi, kun se ei ole unilääke vaan rauhoittava lääke. Sitä voi joku ottaa ahdistukseen tai sosiaalisten tilanteiden pelkoon yms.

Niin että uskaltaa mennä baariin? Ja uskaltaa vähän dokata?