Kaverin nyhverö mies ei syö lihaa
Kommentit (15)
Ei minunkaan mies syö. On 188 cm ja 90 kg kääpiö :D
Kaverisi on sentään kumppanikseen osannut ilmeisesti valita Ap:ta fiksumman, vaikka Ap:n avauksen perusteella siihen ei kovin paljoa tarvita.
Niinpä, oikea mieshän tekee lauman mukana niin kuin yhteiskunta olettaa vai. Ihan lihanyöjä olen siis itse, mutta eikö tosimiehisyyteen juuri kuulu sellainen omia polkujaan kulkeminen, eikä sen miettiminen että mitäköhän nyt joku tästäkin ajattelee?
Tämäkin lienee "ongelma" lähinnä muille. Kyllä on kauheeta, ettäs "kehtaakin"😲
Munkaan mies ei syö lihaa, eikä juo, eikä polta, mutta mikään nyhverö hän ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi😲Ehkä hän onkin fiksumpi, kun arvostaa terveyttään ja maailman tilaa ylipäänsä.
Miten maailman tila liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi😲Ehkä hän onkin fiksumpi, kun arvostaa terveyttään ja maailman tilaa ylipäänsä.
Mitä väliä jos ei nouse 200kg ees maasta tai jaksa kyykätä tuplana omaa painoa. Ei soijjaa syömällä kasva lenkin kokonen kyrpä.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mies syö. On 188 cm ja 90 kg kääpiö :D
Käyttää aineita, testo ja trem?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, oikea mieshän tekee lauman mukana niin kuin yhteiskunta olettaa vai. Ihan lihanyöjä olen siis itse, mutta eikö tosimiehisyyteen juuri kuulu sellainen omia polkujaan kulkeminen, eikä sen miettiminen että mitäköhän nyt joku tästäkin ajattelee?
Kyllä, mutta ei silkka typeryys muoti-ilmiöiden perässä.
Nämä luupää veget ovat kyllä niin epämiehekkäitä, että ihan puistattaa. Tarjosin kerran sisäelintä illallisella, niin eikös kaverin vegepoikkis alkanu jotain vänistä eettisyydestä. Noh, aivan täys siimaranne ja nynny koko ukko muutenkin. Se jätkä ei edes suostunu maistaa viiniä, koska viinissä sattui olemaan alkoholia. Limppariako tai jotain luomusoodaa sille olis pitäny ostaa. Hanavesi kyllä lopulta kelpasi, mutta elimet jäi lautaselle. Ei enää se "mies" tähän taloon astu jalallaan.
No jos pitää edes kysyä, miten lihan syönti vaikuttaa mihinkään...
Oma mieheni on vegaani. Käy salilla ja aikamoinen pakkaus, en nyt viitsi hänen instagramia täällä jakaa. ;)
Tyypillinen beta joka yrittää saada naisia mielistelemällä heitä
Tänne se instatili niin voin analysoida miehekkyyden tässä ja nyt ja aivan ilmaiseksi vielä.