Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamani mies kysyi olenko mustasukkainen

Vierailija
01.03.2024 |

Minusta hieman hassu kysymys, mutta vastasin että en ole.

Sittemmin hän on yhtäkkiä kysynyt mitä teen ja myös erään terveysasian turvin, olenko ollut fyysisessä kontaktissa muiden kanssa. Aivan kuin hän ei luottaisi minuun. Hän on ehkä hieman epävarma. Olen kyllä yrittänyt tuoda esiin miten paljon hänestä pidän.

Kuulostaako siltä että hän olisi se joka on mustasukkainen? Emme ole tunteneet vielä kovin kauan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
2/11 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jotenkin red flag jos heti kysellään oletko mustasukkainen, aivan kuin varmisteltaisiin että on sitten lupa sikailla. Sitten exät ovat mustasukkaisia kun herra on katsellut muita, kohtapa paljastuu että ukko tekee samaa sinunkin kanssasi ja kirjoittelee myös useiden naisten kanssa. Koskaan ei tuolta löydy takaa oikeanlaista, sairaanloista käytöstä ilmentävää mustasukkaisuutta VAAN aina mies on itse provosoinut mustasukkaisuutta ja jopa pettänyt. Tuollaisen kanssa kun olet, niin huomaat hänen myös itse olevan mustasukkainen, vaikka hänellä itsellään on omat säännöt.

Minusta siis kauhistuttaa jos tuollaista kysellään ellei mies osaa kertoa jostain oikeasta sairaanloisesta kyttäys mustasukkaisuus tapauksesta. Muutoinkin ehkä tutustuisin ja katselisin miten toinen käyttäytyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuna juoksisin

Vierailija
4/11 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin naisena kysyn. En nimittäin siedä mustasukkaisuutta, vahtimista, kontrollointia. En petä, en sikaile miehen selän takana.

Tuo fyysinen kontakti asia kuulostaa kyllä vähän oudolta. Minkäkainen konteksti? Voiko mies pelätä neuroottisesti jotakin tautia?

Katselisin kuitenkin vielä, turha tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä. Joskus ihminen sanoittaa huonosti omat ajatuksensa ja kyselee ns. tyhmiä.

Vierailija
5/11 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin naisena kysyn. En nimittäin siedä mustasukkaisuutta, vahtimista, kontrollointia. En petä, en sikaile miehen selän takana.

Tuo fyysinen kontakti asia kuulostaa kyllä vähän oudolta. Minkäkainen konteksti? Voiko mies pelätä neuroottisesti jotakin tautia?

Katselisin kuitenkin vielä, turha tehdä liian hätäisiä johtopäätöksiä. Joskus ihminen sanoittaa huonosti omat ajatuksensa ja kyselee ns. tyhmiä.

Aivan totta, tämäkin voi ola mahdollista että hän oikeasti pelkäsi. Ajattelin katsella vielä, koska hänestä on muuten tullut niin hyvä tunne.

Vierailija
6/11 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin että mitä hän mustasukkaisuudella oikein tarkoittaa. Juuri esim. tuli tuollaiseen aiemmin mainittuun sikailijaan törmättyä, ja on kyllä varmaan mun fiksukin ottaa tietyt asiat esille heti, koska enää en katsele tiettyjä asioita. Jos se jonkun mielestä on rajoittamista, niin hyvä ettei homma etene yhtään enempää.

Vierailija
7/11 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on jotenkin red flag jos heti kysellään oletko mustasukkainen, aivan kuin varmisteltaisiin että on sitten lupa sikailla. Sitten exät ovat mustasukkaisia kun herra on katsellut muita, kohtapa paljastuu että ukko tekee samaa sinunkin kanssasi ja kirjoittelee myös useiden naisten kanssa. Koskaan ei tuolta löydy takaa oikeanlaista, sairaanloista käytöstä ilmentävää mustasukkaisuutta VAAN aina mies on itse provosoinut mustasukkaisuutta ja jopa pettänyt. Tuollaisen kanssa kun olet, niin huomaat hänen myös itse olevan mustasukkainen, vaikka hänellä itsellään on omat säännöt.

Minusta siis kauhistuttaa jos tuollaista kysellään ellei mies osaa kertoa jostain oikeasta sairaanloisesta kyttäys mustasukkaisuus tapauksesta. Muutoinkin ehkä tutustuisin ja katselisin miten toinen käyttäytyy. 

Mä kysyn tuon aikalailla heti koska en halua tuhlata aikaa ihmiseen jonka kanssa suhde ei voisi onnistua.

Vierailija
8/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut mustasukkainen kunnes näin puolison puhelimessa Tinderin , nyt en oikein osaa enää luottaa . 

Vierailija
9/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen hullun kanssa seurustelleena voisin hyvinkin kysyä samoin. En nimittäin siedä enää mitään kontrollointia ja määräilyä.

Vierailija
10/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaiset naiset ovat lähes aina myös narsisteja ja kontrollifriikkejä. M29

Vierailija
11/11 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että mitä hän tarkoittaa mustasukkaisuudella tarkalleen, ja miksi kysyy asiaa. Ei ole meinaan ollut tarpeellinen keskustelunaihe yhdessäkään mun suhteessa, kun kumpikaan ei ole yhdessäkään suhteessa ollut mustasukkainen tai antanut siihen toisaalta aihetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi