Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas itsekäs äiti pilaamassa muiden ruokahetkiä

Vierailija
30.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005148829.html?utm_campaign=tf-IS&utm_t…

"– Jax haluaa syödä nykyään lusikalla itse. Koska itse lusikalla syöminen on todella sottaista puuhaa niin ajattelin, että otan kaksi lusikkaa ja toisella syötän ja toisella hän saa vähän kaapia puolityhjää rasiaa. Tästähän temperamenttinen vauva suuttui ja viskoi oman lusikan maahan ja aloitti itkupotkuraivarit, Nanna kertoo blogissaan."

Ja tuli mieli pahaksi, kun muut ruokailijat eivät pitäneet ruokahetken pilaamisesta.

Mistä näitä itsekkäitä egoisteja oikein sikiää. Normaali-ihminen tekee lusikalla syömään harjoittelut ja paikkojen sotkemiset omassa kodissaan. Siellä voi omaa superlastaan huudattaa ihan vapaasti.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kusipäätä porukkaa taas.

En mää käsitä mikä vittu teitä riivaa.

Juuri yhdessä ketjussa itseään täynnä oleva TARJOILIJA, siis työntekijä kertoi ettei lapsiperheitä haluta yhteenkään ravintolaan.

Olette te kyllä kamalaa sakkia.

Toivottavasti yksikin vittupää tulisi päin naamaa sanomaan joskus.

Ravintola on yritys. Jos pienen lounasravintolan pöytiin pääsy tukitaan jättiläisvaunuilla ja puolella asiakkailla on omat evät mukanaan, niin sellainen ravintola ei kauan kannata.

Vierailija
42/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret äidit voivat olla joskus hyvin itsekeskeisiä ja mukamas etuoikeutettuja. Kyllä Siperia opettaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksutte vauvan ruokailua ja sitten vedätte itse täällä tommoset itkupotkut.

Vierailija
44/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuripöydässä olisi voinut olla äiti, joka oli saanut harvinaisen vapaapäivän kotoaan lasten parista ja olisi halunnut nauttia lounaansa ilman huutoa, jota kuulee tarpeeksi kotonakin.

Jos selkeästi häiritsee muita maksavia asiakkaita, pitää tajuta itse poistua, eikä loukkaantua ja vieläpä kirjoittaa asiasta blogiin.

Jos minä 3 lapsen äiti olen ravintolassa ja viereisessä pöydässä huutaa lapsi niin olen vain ja ainoastaan iloinen että se ei ole minun lapseni. Voin vaikka viihdyttää lasta jos se auttaa. Meidän vauvaa on kanniskelleet Italiassa ihan vieraat ihmiset että saatiin miehen kanssa syödä. Tämä on käsittämätöntä teistä, tiedän kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä