Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas itsekäs äiti pilaamassa muiden ruokahetkiä

Vierailija
30.03.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005148829.html?utm_campaign=tf-IS&utm_t…

"– Jax haluaa syödä nykyään lusikalla itse. Koska itse lusikalla syöminen on todella sottaista puuhaa niin ajattelin, että otan kaksi lusikkaa ja toisella syötän ja toisella hän saa vähän kaapia puolityhjää rasiaa. Tästähän temperamenttinen vauva suuttui ja viskoi oman lusikan maahan ja aloitti itkupotkuraivarit, Nanna kertoo blogissaan."

Ja tuli mieli pahaksi, kun muut ruokailijat eivät pitäneet ruokahetken pilaamisesta.

Mistä näitä itsekkäitä egoisteja oikein sikiää. Normaali-ihminen tekee lusikalla syömään harjoittelut ja paikkojen sotkemiset omassa kodissaan. Siellä voi omaa superlastaan huudattaa ihan vapaasti.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina Inkeri Ankeinen kirjoitti:

Miksi pitää mennä ehdoin tahdoin pilaamaan toisten ruokailuhetkeä? Jos ei kykene pitämään rääpälettä rauhallisena, on äitiys hukassa ja silloin pitää pysyä kotona. Lasten hankkiminen on jokaisen oma valinta. Miksi meidän muiden pitää kärsiä toisten itsekkäistä valinnoista?

Siis mitä? Voi olla etät jonain toisena päivän lapsella ei ole mitään ongelmaa olla ravintolassa. Miksi siis ei menisi? Ole sinä menemättä. Ei lapsi tai äiti ole mikään toisen luokan kansalainen.

Minä en ruokailullani häiritse ketään, enkä pilaa toisten nautintoa. Maksavana asiakkaana myös minulla on oikeus nauttia ruokailusta, ilman häiriötekijöitä.  On olemassa lapsille suunnattuja ravintoloita, joissa lapset saavat rauhassa metelöidä.

Fiksuilla äideillä on pelisilmää ja tilannetajua,  vailtettavasti kaikilla näin ei ole. Kuten sanoin, elämä on valintoja. Tyhmyydestä joutuu kärsimään!

Vierailija
22/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset haluaa syödä hiljaisuudessa. Täytyy sanoa että mölli kansa, vaikka itsekin suomalainen puoliksi olen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina Inkeri Ankeinen kirjoitti:

Miksi pitää mennä ehdoin tahdoin pilaamaan toisten ruokailuhetkeä? Jos ei kykene pitämään rääpälettä rauhallisena, on äitiys hukassa ja silloin pitää pysyä kotona. Lasten hankkiminen on jokaisen oma valinta. Miksi meidän muiden pitää kärsiä toisten itsekkäistä valinnoista?

Siis mitä? Voi olla etät jonain toisena päivän lapsella ei ole mitään ongelmaa olla ravintolassa. Miksi siis ei menisi? Ole sinä menemättä. Ei lapsi tai äiti ole mikään toisen luokan kansalainen.

Ei olekaan mutta molemmilta odotetaan käytöstapoja. Huutaminen ja ruoalla sotkeminen ei kuulu ravintolaan.

Vierailija
24/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxu-haleja vaan kaikille. Niin kiukuttelevien lasten kuin kirjoittajien äideille.

Vierailija
25/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi tapahtunut jossain muualla kuin Suomessa, olisi niin ravintolan henkilökunta kuin muut asiakkaatkin auttaneet äitiä viihdyttämällä poikaa, jotta äiti olisi saanut syötyä ruokansa loppuun.

Olisi täällä kyllä peiliin katsomisen paikka useammalla kuin yhdellä.

Vierailija
26/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika, kyllä suomalaiset on kökköä kansaa. Täällä ei muuta saa kun vihaista mulkoilua. Lapsi ei saa näkyä eikä varsinkaan kuulua. Jos teet lapsen niin linnoittaudu sen kanssa kotiin ettei kukaan vaan pahoita mieltään julkisissa kulkuneuvoissa, ravintoloissa tai kauppakeskuksessa. Missään ei saa enää imettäkkään kun joku tulee sitäkin paheksumaan. Lapset on alennettu kakkosluokan kansalaisiksi tai ehkä heitä ei pidetä ollenkaan ihmisinä. Miten joku vauvan itku voi häiritä niin paljon että on elämä pilalla?! Jos ei kestä pienen lapsen itkua yhtään niin suosittelen menemään psykiatrin vastaanotolle. Aion jatkossakin mennä lasteni kanssa lentokoneeseen ja ravintolaan (silläkin uhalla että siellä tulee joku uhmakohtaus), siinä teille urputtajat. Ja onneksi saan matkustaakin ilmaiseksi rattaiden kanssa. Buaaahhaaa!

Vierailija
27/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi tapahtunut jossain muualla kuin Suomessa, olisi niin ravintolan henkilökunta kuin muut asiakkaatkin auttaneet äitiä viihdyttämällä poikaa, jotta äiti olisi saanut syötyä ruokansa loppuun.

En ihan usko tuota. Kyllä ne olis katsoneet, että urpo äiti kun tuo noin pienen lapsen häiritsemään muiden rentoutumishetkeä. Monessa muussa maassa on paljon tiukempi kuri ja kasvatus kun Suomessa.

Vierailija
28/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon vanhempia, jotka pitävät lapsensa kotona täysi-ikäiseksi asti, etteivät vain lapset sattuisi itkemään/kiljahtelemaan väärässä paikassa ja väärään aikaan.

Miltä tuntuu tulla ulos maailmaan sen jälkeen, kun on viettänyt kotona 18 vuotta, kertoisiko joku näistä mallivanhemmista?

Vierailija
29/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun tehtävä vieraitten ihmisten kakaroita viihdyttää!

Vierailija
30/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun tehtävä vieraitten ihmisten kakaroita viihdyttää!

Niinpä. Pitääkö sitä jo toisten penskoja mennä maksavana asiakkaana ravintolaan paimentamaan?

Yleensäkin on tosi ärsyttävää että ravintolassa, junassa tai lentokoneessa jonkun penska on vailla seuraa eli illistelee penkkien välistä tai tulee seisomaan viereen. Viihdyttäkööt jokainen omansa.

Keski ja Etelä- Euroopassa lapsi ei ole se keskipiste vaan yksi osa seuruetta jonka tulee käyttäytyä.

Vierailija
31/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kusipäätä porukkaa taas.

En mää käsitä mikä vittu teitä riivaa.

Juuri yhdessä ketjussa itseään täynnä oleva TARJOILIJA, siis työntekijä kertoi ettei lapsiperheitä haluta yhteenkään ravintolaan.

Olette te kyllä kamalaa sakkia.

Toivottavasti yksikin vittupää tulisi päin naamaa sanomaan joskus.

Vierailija
32/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässynlässyn!

Mun ystävä lapsineen oli mukana Italiassa mun äidin luona.

Oli ihan ihmeissään jo siitä miten hänet otettiin vastaan mun sukulaisten puolesta, puhumattakaan lapsista.

Ihmetteli myöhemmin kun sai syödä ja illastaa "rauhassa", syystä että jopa mun serkut seurustelivat myös ystäväni lasten kanssa.

Kello ajoista en edes viitsi puhua. Voi mennä muuten monella suomalaisella lopullisesti kuppi nurin.

Vierailija
33/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässynlässyn!

Oli ihan ihmeissään jo siitä miten hänet otettiin vastaan mun sukulaisten puolesta, puhumattakaan lapsista.

Ihmetteli myöhemmin kun sai syödä ja illastaa "rauhassa", syystä että jopa mun serkut seurustelivat myös ystäväni lasten kanssa.

Kello ajoista en edes viitsi puhua. Voi mennä muuten monella suomalaisella lopullisesti kuppi nurin.

Nää naapuripöytien ihmiset ei taineet olla sen sukulaisia.  Miksi heillä ei sinun mielestäsi olisi ollut oikeus syödä rauhassa?

Vierailija
34/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlässyn!

Nää naapuripöytien ihmiset ei taineet olla sen sukulaisia.  Miksi heillä ei sinun mielestäsi olisi ollut oikeus syödä rauhassa?

Jos ei hermot kestä lasten ääniä tai itkua, niin syököön kotona.

En mäkään valita viereisen pöydän äijien äänekkäästä bisneslounaasta tai akkojen kälättämisestä.

Aikuiset ihmiset sentään!

Vierailija
35/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin uutisen ja olisin ollut niiiiin pettynyt jos av:lla ei olis ollut juuri tämänsävyistä ketjua aiheesta. <3

Vierailija
36/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vauva itki ravintolassa. Herranen aika, miten järkyttävää! 

Vierailija
37/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis ajatella minkä ikäistä lasta lähtee viemään oikein ravintolaan syömään.

Monissa hääkutsuissakin kehotetaan pienet lapset jättämään ainakin kirkomenojen ajaksi pois, koska eihän kukaan kuule papin puhetta kun pienet lapset eivät malta olla hiljaa ja paikoillaan. En ainkaan haluaisi omia häitäni pilaamaan ketään itkupotkuraivareilla!

Vierailija
38/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuripöydässä olisi voinut olla äiti, joka oli saanut harvinaisen vapaapäivän kotoaan lasten parista ja olisi halunnut nauttia lounaansa ilman huutoa, jota kuulee tarpeeksi kotonakin.

Jos selkeästi häiritsee muita maksavia asiakkaita, pitää tajuta itse poistua, eikä loukkaantua ja vieläpä kirjoittaa asiasta blogiin.

Vierailija
39/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ymmärtää puhetta ja olla hiljaa jos häiritsee, 1 vuotias taas ei. Kyllä sitä Jaxia pääset vielä vanhempanakin esittelemään, kun ei tainnut olla mieluisa kokomus itsellesikään elikkä ota Nanna opiksi.

Vierailija
40/44 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vielä ymmärtää ja sietää jos kaupassa, bussissa, junassa, terveyskeskuksessa jne. joku vauva itkee tai taapero vetää itkupotkuraivarit mutta ravintolaan pieniä lapsia ei ole mikään pakko viedä. Ravintolat ovat sen verran kalliita paikkoja että silloin kun sellaiseen on varaa mennä niin olisi kiva että saisi syödä ihan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi