Käytätkö sidettä jos olet koko päivän yksin kotona eikä kukaan näe/haista sinua?
Kommentit (24)
Mitähän tää avaus nyt taas tarkoittaa...!
Ne ovat epämukavia joten en todellakaan.
Pidätkö siis rättiä perseessäsi vaikka ei ole menkkoja? Mitä tää tarkoittaa?
Minä en käytä mitään siteitä ikinä hyvä itsetunto en häpeä kuukautisiani.
Ap
Ei pitäisi koskaan tulla tälle palstalle, edes silloin kun on tylsää.
Pidän aina sidettä, koska tamponin laittamiseen tarvitsen liukkaria tai odottaa, että vuotoa tulee tarpeeksi paljon. En usein ehdi tai halua tehdä kumpaakaan.
Kyllä mä käytän yksinänikin kuukautissuojaa kuukautisten aikana... itsehän mä pyykkini pesen joten en teetä itselleni turhaa työtä?
Tottakai menkkojen aikana käytän. En pidä muutenkaan siteitä sen takia, ettei kukaan haistaisi minua, vaan siksi, ettei verisotkua tule joka puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on hyvä juttu! Häpeätkö sitä, ettet osaa kirjoittaa?
Itse pidän yleensä yöllä vain taiteltua paperipalaa häppäreiden välissä koska en uskalla/halua pitää tamponia 24/7. Mutta mulla onkin aika niukka vuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSe on hyvä juttu! Häpeätkö sitä, ettet osaa kirjoittaa?
En häpeä sitäkään.
Ap
Aloittaja taitaa tarkoittaa pikkuhousunsuojia?
Kyllä, käytän pikkuhousunsuojaa lähes aina koska valkovuotoa tulee paljon. Ilman sitä kosteus menee pahimmassa tapauksessa farkkujen läpi saakka. Raikkaampi olo näin.
Yöksi en suojaa laita, hyvä tuulettaa välillä :D
Ja ihan totta naiset, pesuista ja hygieniasta huolimatta teidän jalkovälinne tuoksahtaa, varsinkin ovulaation aikaan. Tämän huomaa pukuhuoneissa ja yleisissä vessoissa, ihan selvä p***u lemahtaa vaikka kuinka hajusteita käytätte. Joo suoraa puhetta, vedetään yhdessä herneet nekkuun :DDD
Vierailija kirjoitti:
Miten on? :) jos käytät, niin miksi?
En käytä sidettä ollessani yksin kotona. Käytän kuukuppia silloin, kuten aina kuukautisten aikana. Miksi ostaisin siteitä ja saastuttaisin luontoa yksin ollessani, kun en tee sitä seurassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, käytän pikkuhousunsuojaa lähes aina koska valkovuotoa tulee paljon. Ilman sitä kosteus menee pahimmassa tapauksessa farkkujen läpi saakka. Raikkaampi olo näin.
Ja ihan totta naiset, pesuista ja hygieniasta huolimatta teidän jalkovälinne tuoksahtaa, varsinkin ovulaation aikaan. Tämän huomaa pukuhuoneissa ja yleisissä vessoissa, ihan selvä p***u lemahtaa vaikka kuinka hajusteita käytätte. Joo suoraa puhetta, vedetään yhdessä herneet nekkuun :DDD
No jos tykkäät haistella muiden haarovälejä niin ok. Se on sinun asiasi.
No totta kai månsteri käyttää menkkasidettä, oli yksin tai ei XDD Hullu kysymys. Tamponi ja kuppi eivät ole månsterin heiniä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap, pitää olla: "Minä en käytä mitään siteitä ikinä. Minulla on hyvä itsetunto. En häpeä kuukautisiani."
Muuten ei saa selvää, mitä tarkoitat.
Oletko tampooni- vai kuukuppinaisia? Nainen ilmeisesti olet, koska et häpeä omia kuukautisiasi. Jos olisit mies, ei sinulla varmaan olisi myöskään kuukautisia. Minä käytän kuukuppia.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan totta naiset, pesuista ja hygieniasta huolimatta teidän jalkovälinne tuoksahtaa, varsinkin ovulaation aikaan. Tämän huomaa pukuhuoneissa ja yleisissä vessoissa, ihan selvä p***u lemahtaa vaikka kuinka hajusteita käytätte. Joo suoraa puhetta, vedetään yhdessä herneet nekkuun :DDD[/
Nuo älyttömät hymiöt pilasivat muuten hyvän tekstisi.
Luuleeko joku, että pikkuhousunsuojat suojaavat siltä hajulta? Ei kai kukaan niitä tuoksuvia Oikeasti käytä?! Se haju on ja pysyy, mutta ei sitä mikään pikkusuoja peitä, sorry jos luulit niin.
Voi helvetti mitä mä taas luin täältä. "Kukaan ei haista sua". Wtf?
Pikkuhousunsuojat on ihan turhaa jätettä.
Siis... Minkälaista tilannetta tarkoitat...? Menkkojen aikaan mulla on aina tamponi + ohut side (varmistamassa läpivuodot), riippumatta siitä olenko yksin kotona vai ei 😃