Meikkaatko jos olet koko päivän yksin kotona eikä kukaan näe sinua?
Kommentit (22)
En meikkaa edes juhliin, saati sitten kotioloissa.
Meikkaan, tulee aikaansaavampi olo:)
En meikkaa, ainoastaan jos lähden ulos.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaan, tulee aikaansaavampi olo:)
Mulla sama, kuuluu aamutoimiin. Ei mitään vahvaa ja paksua meikkiä, vaan kevyet pohjat ja ripsari.
En meikkaa, vaikka en olisi yksinänikään. Saatan käydä ihmisten ilmoillakin helposti meikittä ja tukka ponnarilla, useinkin. Töihin jne yleensä meikkaan kyllä tai jos lähden johonkin muuten asioille tai vieraisille. Kaupassa ja urheilemassa jne voin käydä meikittä.
Meikkaan, koska muuten en saa itsestäni samoja tehoja irti. En tiedä miksi. Mutta jos näytän peilistä normaalilta meikatulta "työminältä" niin saan aikaiseksi paljon. Jos näytän homssuiselta niin koko päivä menee makoiluun.
Meikkaan joskus. Kiva näyttää hyvältä, vaikkei kukaan muu näkisikään.
Meikkaan ehkä puolet ajasta. Aina kun voi sattua niin, että tulee lähtö jonnekin :) Suurimpana osana kotipäivistä laitan vaan ripsaria ja rajauskynää, normaali meikkini sisältää paljon enemmän tuotteita.
Jos on pienikin mahdollisuus että saatan lähteä jonnekin ja on arkipäivä niin meikkaan. Meikkaamisesta tulee mulle tuottavampi ja huolitellumpi olo ja siksi saatan meikata jos vaan opiskelen kotona. Pystyn paremmin orientoitumaan työn tekemiseen jos meikkaan ja pistän fiksut vaatteet päälle. Jos hengailen kotona meikittä, tukka sotkuisella nutturalla ja pyjamassa niin tulee jostain syystä lötkö olo enkä saa mitään aikaiseksi. Viikonloppuna ja etenkään sunnuntaina en sitten meikkaa ja voin kyllä lähteä kauppaankin meikittä.
Meikkaan jos tulee inspiraatio siihen (jos esimerkiksi postiluukkuun kolahtaa uusi kosmetiikkatuote tai jos satun katsomaan youtubesta jonkun inspiroivat meikkitutoriaalin).
Meikkaan kevyesti. Eihän sitä koskaan tiedä, kuka tulee ovella käymään tai roskia viedessä vastaan. Samoin laitan siistit ja yhteensopivat alusvaatteet, kun aamulla lähden ulos, koska jos päätyisin jostain syystä ensihoitajien käsiin, en kestäisi rumien alkkareiden häpeää.
Kerran kun siivosin ihan räjähtäneenä, tuli komea naapuri kyselemään jostakin asiasta. Hävetti, kun olin meikkaamattomana hirveissä siivousvaatteissa siinä hikisenä ovellani huohottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaan, koska muuten en saa itsestäni samoja tehoja irti. En tiedä miksi. Mutta jos näytän peilistä normaalilta meikatulta "työminältä" niin saan aikaiseksi paljon. Jos näytän homssuiselta niin koko päivä menee makoiluun.
Mulla tää ihan sama! Oon aina ajatellut olevani outo mutta näköjään meitä on muitakin jotka "herää" kun laittaa meikit naamaan.
En. Joskus voikin kotipäivinä käydä niin, että lähden käymään jossain, ja unohdan, etten ole meikannut. Sitten olenkin ilman meikkiä ihmisten ilmoilla, hui! 😁
Joskus huvikseni saatan meikata tollasina päivinä :) musta on vaan niin kivaa meikata, pinnallista, ehkä, mut mä tykkään! Kiva harjoitella ja kokeilla uusia juttuja.
Jos en jaksa pelaaminen ei jonain päivänä onnistu niin meikkaan tylsyyteeni.
Yleensä en, eikä haittaa vaikka joku näkisikin. Joskus jos olen ostanut jotain uusia meikkejä, tai haluan muuten vaan kokeilla jotain meikkaustyyliä saatan meikata, mutta hyvin harvoin. Yleensä en arkisin juuri meikkaa. Voin käydä kaupassa ja tutuilla ilman meikkiä. Kuitenkin pidän paljon meikkaamisesta, joten juhliin ja esim. baariin lähtiessä tykkään meikata.
No enpä kyllä. En edes aina ulos mennessänikään, jos syy lähtöön on lenkki metsäpolulla, roskiksella käynti tai maitopurkin haku lähikaupasta.
Omg todellakin ei ikinä tiedä kuka tulee panemaan.