Muistutus kaikille ensi lauantain palstatapaamisesta.
Aiemmat tapaamiset Nastolan Kelalla ja Porvoossa onnistuivat erinomaisesti joten nyt sitten nähdään Helsingissä. Tapaaminen Tallinnan aukiolla klo 17:00 ja siitä jatketaan saunomaan. Omat sidukat ja pefletit matkaan. Jatko paikka päätetään sitten illan aikana.
Kommentit (76)
Tällä kertaa ehdotan, että astumme rohkeasti ja julkisesti kaapista ulos. Yksi kerrallaan astumme esiin ja julistamme ylpeästi kovaan ääneen: olen av-mamma ja ylpeä siitä. Lopuksi 3xporvoohuutelua.
Haha, joskus mietin kaupungilla, että onkohan tuokin AV-mamma.
Ei tätä kehtaa julkisesti julistaa, että täällä käy. Vähän tällainen Anonyymit AV:laiset-fiilis.
Miksi sitten käytte täällä jos se on niin noloa? Mikä tässä on niin noloa? Eikö olisi vapauttavaa pystyä sanomaan että täällä roikkuu?
Tuleeko Uli, Kaljumies ja Sossurottakin? Entä Äitihullu? Nämä haluaisin kyllä tavata livenä.
Mistäs me tunnistetaan toisemme Tallinnan aukiolla? En tod ala kyselemään siellä ihmisiltä että ookkona av-mamma.
Otan korvatulpat mukaan jos äitihullukin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Otan korvatulpat mukaan jos äitihullukin tulee.
:D Hyvä idea!
Vierailija kirjoitti:
Mistäs me tunnistetaan toisemme Tallinnan aukiolla? En tod ala kyselemään siellä ihmisiltä että ookkona av-mamma.
Munsalan kansallispuku ylle ja kaikki tunnistavat kanssapalstailjan.
"Anteeksi, oletko kenties Kivikissaäiti?"
Tuleekohan palstan pildenkipeät sinkkumiehetkin sinne?
Totta kai kaikki laittaa legginsssit ja marimekko-tunikat päälle. Päähän karjakkohuivi ja jalkaan crocksit. Työnnetään Nico-Jannicoita rattaissa ja pohditaan kovaan ääneen Reimatecien hintoja.
Joo, saunaan tietysti, siitähän me tykätään. Heti ekalla tapaamisella ja mieluusti sekasaunaan.
Ja ap:n kotona tsekataan siisteystaso ja koirankarvojen esiintyvyysprosentti sohvanpäällisessä.
Vierailija kirjoitti:
"Anteeksi, oletko kenties Kivikissaäiti?"
Olen, räys räysk, koska syyllinen, räysk räysk en sitten siivoa. :D
Kauanko menee, kun alkaisi arvuutteleminen kuka on kirjoittanut mitäkin palstalle.
Siellä aukiolla saattaa seistä joku, joka sanoo jatkuvasti Uliuliuli... ullallaa!
;DDD
Joo, mä tuon sillit ja juomiset, olisiko kuravesi hyvä?
Minä tuon näytille uusimmat hankintani, kevätverhot ja tuikkukupit. Yhteislauluksi sopisi varmaan Muumilaulut?
Sitten oltaisiin Iltislehdessä koko ryhmä av-mammoja ja joku tienasi kuvasta 50 euroa. Miten selität tämän maanantaina työpaikallasi?
Vierailija kirjoitti:
Minä tuon näytille uusimmat hankintani, kevätverhot ja tuikkukupit. Yhteislauluksi sopisi varmaan Muumilaulut?
Onhan verhot vähintään Marimekkoa ja tuikkukupeissa Iittalan tarrat.
Tullaan sun soffalle yöksi.