Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuollut se oli... rv 9+5

Vierailija
30.03.2017 |

Jollekin pikkujuttu mutta ei minulle. Kamala olotila henkisesti ja siihen päälle pelko miten tyhjennys lääkkeillä sujuu kotona.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaksamista! En usko, että on kenellekään pikkujuttu, joka samaan tilanteeseen joutuu.

Vierailija
2/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, itse en ole kokenut moista, mutta varmaati olisin rikki tilanteessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, otan osaa :( kyllä tuo on varmasti jokaiselle lasta toivoneelle todella iso juttu.

Vierailija
4/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi nyt kökkö.

Oliko sulla jotain oiretta vai tuliko ihan puskista?

Vierailija
5/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin tehneet vähättelisivät että eihän se ollut kuin joku solumöykky

Vierailija
6/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Monille abortin tehneille se on todella raskas ja surullinen päätös.

Vierailija
7/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, olen kokenut keskenmenon sekä abortin. Ikävä asia tuo on aina.

Voimia ap!

Vierailija
8/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole toivottu, niin solumöykkyhän se on. Tässä tapauksessa lasta oli toivottu. Lasta kohtaan oli jo kehitetty tunteita, haaveiltu yhteisestä ajasta, saanut lasketun ajan, mietitty ulkonäköä ja mahdollista sukupuolta.. Keskenmenon myötä joutuu hautaamaan tämän kaiken. Älä silti tuomitse abortin rumasti , jokaisen elämä on erilainen.

Vierailija
9/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten he ymmärtävät toivotun ja ei-toivotun raskauden eron, toisin kuin sinä.

Vierailija
10/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Otan osaa. :(

Vierailija
11/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurjuus, otan osaa!

Vierailija
12/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä päivänä tuli yhden kerran tuhrua pyyhkiessä. Pahoinvointi helpotti. Siinä oli aikalailla oireet. Mutta en mitenkään olisi voinut uskoa että lopputulos tämä...

Ap

Vierailija
13/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon voimia raskaaseen kokemukseen <3

Sure niin kauan kun surettaa ja itke niin paljon kun itkettää sekä puhu asiasta, se helpottaa! Itse koin km rv 8 :(

Vierailija
14/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi. :( Surullista.

Vierailija
15/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin halaus...

Mulla oli vahinkoraskauden alku kierukan kanssa, ja vaikka se sitten meni kesken "luonnostaan" melko pian, niin ei se todellakaan ollut pelkkä solumöykky. Sen muutaman päivän aikana siihen ajatukseen, että vielä yksi lapsi, ehti kuitenkin jollain lailla järkytyksestä huolimatta tottua, ja menkkojen alkaminen oli ihan kamala suru.

Ne, joilla ei näissä tlanteissa ole tunteita, ovat joko tunnekylmiä tai sitten normaali hormonitoiinta ei toimi oikein.

Vierailija
16/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin kammottavaa että jätetään yksin. Ota pilleri ja mene kotiin??

Vierailija
17/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Kaksi kertaa olen mennyt np-ultraan toteamaan saman. Tyhjennykset tehty kerran kotona ja toisen kerran sairaalassa. Aikaa on kulunut jo 8v ensimmäisestä ja toisesta 3v, kokemukset ei unohdu koskaan. Henkisesti ja fyysisesti rikkirevitty.. Raskaimpia asioita elämässä, mutta ehkä sinullekin tuo toivoa että seuraava raskaus voi sujua ihan hyvin. Itse olen saanut kaksi lasta, kummatkin saaneet alkunsa hyvin pian keskenmenojen jälkeen. Pelko ei unohdu koskaan. Voimia!

Vierailija
18/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa <3

Mulla tänään viikkoja 9+4, joten riipaisi itseänikin :/

Vierailija
19/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osan otoista! Tunnen huonoa omaatuntoa.. Minulla on kaksi lasta josta yksi on mieheni ja minun yhteinen. Halusimme toisenkin yhteisen. Kaksi vuotta yritetty ilman tulosta. Mentiin tutkimuksiin. Meille sanottiin että ivf/icsi on ainoa vaihtoehto. Sitten yhtäkkiä tulin luomusti raskaaksi. Oi sitä onnen määrää joka nyt yhtäkkiä muuttui valtavaksi suruksi. Huono omatunto kun en osaa nyt olla kiitollinen olemassa olevista lapsista. :(

Vierailija
20/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin 8 rv:llä. Ei ollut tulla itkulle loppua...

Voimia. Suosittelen, että käyt juttelemassa niitten suositteleman ihmisen kanssa niin ei jää tämä syömään sisältäpäin. Ja päivä kerrallaan. Siitä se lähtee pikku hiljaa.

Mulla onnistui lääkkeellinen tyhjennys kotona hyvin. Viikon verran vuoti, kipeää teki siinä 4 päivä, eli muista särkylääkkeet. Jos pelottaa, pyydä päästä kyseiseksi päiväksi sairaalaan. Itse halusin olla kotona lapsen ja mieheni kanssa, kamala päivä siitä huolimatta.

Mutta kyllä se siitä. Kyynelien jälkeen tulee päivä, jolloin taas voi hymyillä.

T.rv17+5 tänään:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi