Tinder, miten voin tietää kuka on "tasoiseni" mies?
Palstalla saa aina lukea, kuinka naiset saavat tasoaan parempia Tinder-matcheja ja että jutut eivät tästä syystä johda seurusteluun, vaan siihen että mies on pelkästään seksin perässä. Olen mielestäni oikein hyvin onnistunut tähän mennessä välttämään selvät seksin etsijät, mutta haluaisin nyt vielä lopuistakin matcheista karttaa niitä, jotka mahdollisesti pitävät minua liian "heikkotasoisena" mihinkään kovin vakavaan suhteeseen.
Kysymys: miten saan tietää ketkä matcheistani ovat minulle liian tasokkaita? Te palstamiehet, joiden mielestä asian erottaa kilometrin päähän, paitsi siis nainen itse, avatkaapa vähän niitä asioita joiden perusteella tämän erottamisen voi tehdä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä muutama neuvo mieheltä, joka on itse ollut avioliitossa ja lisäksi seurannut kavereiden naiskuvioita:
1) Jos mies on huomattavan komea verrattuna sinuun, 2) jos ajatusmaailmanne ja arvonne poikkeavat paljon toisistaan ja 3) jos mies ei puhu mitään tulevaisuudensuunnitelmista joihin sinä kuulut.
Nämä ovat toki jo vähän hankalampia naisen havaita. Varsinkin eka kohta, moni nainen vain kuvittelee olevansa niin uniikki tapaus, että on saanut hyvällä onnella hurmattua kauniin miehen --> väärin, miehen panosuunnitelmat sen kauniimman naisen kanssa menivät puihin ja sinä olet varavaihtoehto. Kakkoskohdan pitäisi olla suht helppo, mutta moni nainen tekee sen virheen, että vie itse keskustelua eikä kannusta miestä kertomaan näkemyksistään ensin --> miehen on helppo feikata ja kertoa juuri se mitä nainen haluaa kuulla. Kolmas vaihtoehto voi tuntua liian aikaiselta tai karmivalta jos takana on vain parit treffit, mutta jos mies ei puhu mitään tulevaisuudesta johon sinä kuulut --> mies on vain panoseuraa vailla.
Kiitos vinkeistä!
Olen huomannut, että en osaa ollenkaan arvioida oman ulkonäköni "tasoa". Matchieni ulkonäön tason taas osaan arvioida aika hyvin, siis toisiinsa verrattuna, mutta en itseeni verrattuna. Sen olen ainakin päättänyt, että en itse aloita keskusteluja miesten kanssa, jotta saan miehistä erotettua heti alkuun ne vähiten kiinnostuneet. Näiden joukossa on selvästi enemmän noita todella hyvännäköisiä kuin muita.
Voisiko ajatella niin, että kaikki parhaimman näköiset matchini ovat automaattisesti minulle liian tasokkaita, silloinkin kun aloittavat keskustelun? Entä keskikasti, pitääkö sekin ohittaa liian tasokkaana, ja keskittyä tapailemaan niitä vähiten hyvännäköisiä matchieni joukosta?
Tällä hetkellä tapailen miestä, joka on muihin matcheihini verrattuna mielestäni tuossa ylimmässä kolmanneksessa, mutta pituudeltaan jonkin verran alle 180 (se mainitaan täällä usein miehen tasoa heikentävänä tekijänä, itseäni ei häiritse). En ole höpöttänyt ummet ja lammet omista ajatuksistani, mutta tällä miehellä ei toisaalta näytä olevan tarvettakaan jäljitellä mielipiteillään omiani, vaan olemme kumpikin reilusti eri mieltä toisen kanssa tarvittaessa. En ole etsimässä itseni kopiota, joten erot eivät toistaiseksi ole haitanneet, ja vastaavuuttakin on paljon varsinkin tärkeissä asioissa. Takana on vasta yhdet varsinaiset treffit mutta mies suunnittelee jo aktiivisesti mm. ensi kesää niin, että voisimme viettää sitä yhdessä. Onko riittävän pitkällä tulevaisuudessa tässä vaiheessa? Olisiko sinulla muita kommentteja?
ap (N39)
Alle 180cm pituus on enemmän sääntö kuin poikkeus keski-ikäisillä miehillä.
Monella miehellä, ehkä jopa enemmistöllä, on tosiaan kahdet standardit. Matalampi, seksiin soveltuvan naisen standardi ja sitten se vaimomatskustandardi. Minä olen siinä mielessä erilainen, että minulla on vain vaimomatskustandardi. En kiinnostu pelkästään seksin harrastamisesta. Tai siis nainen ei sytytä seksuaalisesti, jos nainen ei sytytä vaimomatskuna.
Etsin parisuhdetta, mutta kevyemmille jutuille en silti sano ei. Tällainen kevyempi juttu voi tulla kohdalle, vaikka silloin, kun naisesta on selvinnyt jotain, joka on hyydyttänyt intoani, mutta josta uskon mahdollisesti pääseväni yli. En kuitenkaan pidä mahdottoman kauan toista löyhässä hirressä, jos vaikuttaa, että asia osoittautuu ylitsepääsemättömäksi. Tässä kohdassa moni sitten jättää ajatuksensa sanomatta ja jää hengailemaan. Se on ikävää. Pitäisi olla reilu toista kohtaan. Jatkan kevyttä tapailua naisen kanssa, jos vastapuoli hyväksyy kevyemmän tapailun, kun olen huonot uutiseni kertonut. Naisen seura on kuitenkin erittäin piristävää miehen elämässä.