Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma koira tappoi miehen kesken BBC:n televisiohaastattelun

Vierailija
29.03.2017 |

Staffi taas asialla. Näitä on sattunut Suomessakin. Kummallista ettei ko. koirarotua kielletä. Tappelukoiriksi jalostettu.

Kommentit (547)

Vierailija
221/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä "hulluja" rotuja on vain semmoisilla wt-tyypeillä ja muilla vajakeilla jotka ovat vielä väkivaltaisia ja usein rikollisia. Ja aina kun koira tappaa aikuisen, lapsen tai toisen koiran niin tulee ne samat elämäm koululaiset jauhamaan kuinka "ei meidän sesse" ja pistävät jotain "söpöjä" kuvia näistä tappajakoiristaan kuinka "kato nyt minä olen vaarallinen, pusun vain antaisin." Ja kohta se on se heidän turre joka jonkun kimppuun hyökkää.

Vierailija
222/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä "hulluja" rotuja on vain semmoisilla wt-tyypeillä ja muilla vajakeilla jotka ovat vielä väkivaltaisia ja usein rikollisia. Ja aina kun koira tappaa aikuisen, lapsen tai toisen koiran niin tulee ne samat elämäm koululaiset jauhamaan kuinka "ei meidän sesse" ja pistävät jotain "söpöjä" kuvia näistä tappajakoiristaan kuinka "kato nyt minä olen vaarallinen, pusun vain antaisin." Ja kohta se on se heidän turre joka jonkun kimppuun hyökkää.

On niitä jenkeissä, siis pitbulleja neekereilläkin ja paljon. Sivistä itseäsi idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-koira syö WT-omistajansa. Tästä tuli kyllä paha mieli!

Vierailija
224/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WT-koira syö WT-omistajansa. Tästä tuli kyllä paha mieli!

Missä linkki videoon!?

Vierailija
225/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olithan peli poikki! tapahtumassa??????????????????????????????????????????????

Vierailija
226/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja sataa kun kerroin koirani rodun tuolla aiemmin 😂

Miksi?

En ole roskasakkia, narkki tai mitää muutakaan. Töissä käyvä veronmaksaja kuten moni muukin. Taitaa moni kommentoija olla koiria pahempia räksyttäjä-lompakkoloisia 😒

T. Pitbullmix ja omistaja

Vierailija
227/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Staffit on vielä niin saatanan rumiakin, en tiedä mikä noissa häiriintyneissä paskoissa niin kiehtoo.

Paraskin puhuja. Sukurutsauksen tulos. Onko äitisi ylpeä sinusta?

Juuri näin! Muisteletko omaa lapsuuttasi kun naapurin setä pakotti sinua ottamaan kalunsa suuhusi ja äitisi nyökytteli vieressä. Vaihtoiko äitisi sinua usein alkoholiin? Olisitko jo silloin toivonut normaalia lapsuutta?

Jaksamista kuitenkin. Olet tärkeä vaikka oletkin syntynyt vähän erikoisella tavalla. Jeesus rakastaa sinuakin.

Vierailija
228/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä video?

Vierailija
229/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kaksi suomenlapinkoiraa, toinen kävi kerran lääkärissä kun kyy pisti. Muuten vain rokotukset. Superterveitä koiria. Lapsuudenkodissani kasvatettiin suomenpystykorvia, sama juttu, vain rokotusten vuoksi piti lääkärissä käydä.

Älä helvetissä. Mullakin on koira jonka tarvinut käydä vain rokotuksissa, muuten terve aina ollut. Mutta jos rodun laitan, saan "asiantuntijoilta" vaan alapeukutuksia.

Ovat varmasti ansaittuja alapeukkuja. Mutta älä menetä toivoasi vaan vaihda rotua, niin johan sataa yläpeukkuja.

Joo. Kun olisi vaikka sekopäinen, räksy jackrusseli tulisi vaan pikkulikoilta pelkkiä yläpeukkuja. Salkkarit alkaa pikkupimpsat ihan kohta.

Olet kyllä niin säälittävä tapaus, että ehkäpä koirasikin aistii sen joku päivä ja tekee mitä vaistot sanoo.

Vierailija
230/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kaksi suomenlapinkoiraa, toinen kävi kerran lääkärissä kun kyy pisti. Muuten vain rokotukset. Superterveitä koiria. Lapsuudenkodissani kasvatettiin suomenpystykorvia, sama juttu, vain rokotusten vuoksi piti lääkärissä käydä.

Älä helvetissä. Mullakin on koira jonka tarvinut käydä vain rokotuksissa, muuten terve aina ollut. Mutta jos rodun laitan, saan "asiantuntijoilta" vaan alapeukutuksia.

Ovat varmasti ansaittuja alapeukkuja. Mutta älä menetä toivoasi vaan vaihda rotua, niin johan sataa yläpeukkuja.

Joo. Kun olisi vaikka sekopäinen, räksy jackrusseli tulisi vaan pikkulikoilta pelkkiä yläpeukkuja. Salkkarit alkaa pikkupimpsat ihan kohta.

Olet kyllä niin säälittävä tapaus, että ehkäpä koirasikin aistii sen joku päivä ja tekee mitä vaistot sanoo.

Mikä koira? No minäkin toivon sinulle syöpää vitun paskaläjä.

Vierailija
231/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen sitä mieltä, että vika on hihnan toisessa päässä, ei koirassa! Minkä tahansa koirarodun luonteen saat kyllä pilattua omalla käytökselläsi, oli koira sitten staffi tai söpö pikkuinen terrieri. Itselläni on 5-vuotias pitbullin sekä staffin sekoitus, kertaakaan ei ole tämä koira näyttänyt edes hampaitansa, ei omilleen eikä vieraille. Koira on lapsiystävällinen ja lempeä. En ymmärrä kohua ja tietyn rodun tuomitsemista. Joillakin roduilla ihan vääränlainen maine. Mielestäni ihmiset jotka eivät tunne rotuja, heidän on myös turha täällä päteä. Kielletäänpä kaikki koirarodut! Eikö täällä suomessa olisi suurempiakin ongelmia hoidettavana....

Et ole tosissasi? Sehän se iso osa ongelmaa onkin, kun nuo koirat eivät varoita mitenkään, eivät siis esim. näytä hampaita. Kun mitta tulee täyteen ja koira napsahtaa taistelumoodiin, niin se on sitten alle sekunnissa selvä peli, ei mitään murinaa ja pientä näykkimistä varoitukseksi. Toivottavasti sulla ei oikeasti ole staffin ja pitbullin sekoitusta.

Oletko oikeasti tyhmä vai esitätkö vain? Kyllä, olen kahden pienen lapsen äiti ja omistan pitbullin sekä staffin sekoituksen. Jos koiralla pimahtaa päässä, yleensä siihen löytyy joku syy, sairaus, uhka, huono kohtelu.. me koirien omistajat pystymme välttämään näitä pahamaineisten "tappajakoiriemme" taistelumoodeja myös omalla käytöksellämme.. minulla ainakaan yksikään haastavan luonteen omaava koira ei ole päästään pimahtanut. Ja mielestäni on ihan naurettavaa, että näitä "tappajakoiria" ei esimerkiksi voi joidenkin ihmisten väitteiden mukaan pitää muiden koirien seurassa.. kyllä koira kuuluu totuttaa toisiin koiriin ja ihmisiin. Mutta eihän staffia voi päästääkään toisten koirien lähelle.. hitto mikä ajattelutapa joillakin. Tulisitko kahville? Vai uskallatko, jos minun tappajakoira syökin sinun pääsi kun astut kynnykselle..

Tässä taas oiva esimerkki siitä millaisille tyypeille ei nimenomaan toivoisi näitä rotuja päätyvän, ja aivan liian usein ne on just näitä.

Kerrohan minulle minkälaisille ihmisille näitä rotuja sitten pitäisi antaa kasvatettavaksi? Minä sain pittistaffista itselleni hyväluontoisen koiran. Koira on paljon tekemisissä lasten, muiden koirien ja ihmisten kanssa.. eikä ole ongelmia. Tietenkin toinen tapa on pitää koira visusti ja tiukasti hihnassa kiinni, niin ettei koira vahingossakaan tutustu koiriin ja ihmisiin.. onko se ihme jos nämä tappajakoirat ottavat taistelumoodin kun niiden ei anneta elää tavallista koiran elämää vain siksi että ne ovat tappajakoiria ja ne opetetaan siihen, että pysytään kaukana kaikesta liikkuvasta? Nämäkin tappajakoirat nauttivat seurasta ja rapsutuksista.. Luulen, että sinunlaisesi idiootti käyttäisi tätä menetelmää.. suosittelen sinua ostamaan vaikka mäyräkoiran, ja senkin mieluiten kaupanhyllyltä, tuskimpa järkesi riittäisi edes sen kanssa.

Kyllä täälläkin on usein tullut vastaan ihmisiä jotka on fiksuja ja jotka ymmärtävät riskit ja toimivat niiden mukaan ja sellaiselle jos jollekin voi esim pitbullin suoda. Sinä sen sijaan olet valitettavasti onnettomuus joka odottaa tapahtumistaan ja turha sitten sanoa ettei varoitettu. Onneksi et asu meidän naapurustossa.

Kyllä minulla on riskit tiedossa.. vaikka koirani käyttäytyy hyvin eikä sitä tarvitse pelätä, tiedostan silti rodun arvaamattomuuden ja toimin myös sen mukaisesti, koiran omistajan pitää myös jonkin verran osata ennakoida koiran eleistä niinkuin koirakin ihmisen eleistä.. se, että annan luottamusta koiralleni, ei tarkoita että annan sitä liikaa. Tietenkin aina pienellä varauksella mennään. Niinkuin monesti ja moni täällä jo sanonut, koiran käytös paljolti kiinni myös omistajasta. Jos olen lenkillä "tappajakoirani" kanssa, vastaan tulee toinen lenkkeilijä koiran kanssa, en päästä koiraa lähelle muita ja näyttäisin että pelkään mitä koirani tekee ja käyttäydyn kuin suurempikin uhka tulossa vastaan.. miten luulet koirani reagoivan? Niinpä, koira vaistoaa paljon ihmisestä, ja käyttäytyy myös sen mukaisesti..

Käsittämätöntä pitää koiraa, johon omistajakin suhtautuu noin pelokkaasti. Mitä järkeä, kun maailmasta löytyy huomattavasti turvallisempiakin vaihtoehtoja?

Vierailija
232/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Staffit on vielä niin saatanan rumiakin, en tiedä mikä noissa häiriintyneissä paskoissa niin kiehtoo.

Juuri näin! Muisteletko omaa lapsuuttasi kun naapurin setä pakotti sinua ottamaan kalunsa suuhusi ja äitisi nyökytteli vieressä. Vaihtoiko äitisi sinua usein alkoholiin? Olisitko jo silloin toivonut normaalia lapsuutta?

Jaksamista kuitenkin. Olet tärkeä vaikka oletkin syntynyt vähän erikoisella tavalla. Jeesus rakastaa sinuakin.

Ehkä se naapurin setä tiesi, että olet vaarisi lapsi ja käytti alkoholisoituneen kehariäitisi tilannetta hyväkseen. Jeesuksen avulla pääset yli ahdistuksestasi ja voit antaa anteeksi tuolle hairahtuneelle naapurin sedälle ja äidillesi, joka valitsi mielummin päihteet kuin sinut. Jeesuksen veri pesee pois naapurin sedän siemennesteen maun suustasi, etkä tarvitse enää aggressiivista koiraa tunteaksesi oloasi turvalliseksi. Rukoilen puolestasi

Tais olla itsetunnollesi nyt kova kolaus kun noin vakavasti otit, mutta muista, että jumala on suuri!

Jumala on suuri ja paksukaluinen. Naapurin sedällä oli paljon pienempi ja jos saat otettua Jumalan jättikyrvän kokonaisuudessaan suuhusi, äitisi herää kuolleista ja voit kysyä häneltä miksi hän sinut hylkäsi. Itsetunto-ongelmat seksuaalisesti hyväksikäytetyillä alkoholistien lapsilla sanelevat usein sen miksi valitaan aggressiivinen lemmikkikoira.

Itsetuntosi on surkea. Mene keppihevostelemaan vaikka takapihalle. Mukavaa saada tollainen luuseri tolaltaan ;)

Vierailija
233/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika ottaa lääkkeet? Ne on varmasti siellä keittiössä, kipaisepa katsomaan. Soitto paikalliseen mielenterveystoimistoon huomenna, aukeaa varmasti kasilta.

Mikä koira? No minäkin toivon sinulle syöpää vitun paskaläjä.

Vierailija
234/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet.

Vierailija
235/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen sitä mieltä, että vika on hihnan toisessa päässä, ei koirassa! Minkä tahansa koirarodun luonteen saat kyllä pilattua omalla käytökselläsi, oli koira sitten staffi tai söpö pikkuinen terrieri. Itselläni on 5-vuotias pitbullin sekä staffin sekoitus, kertaakaan ei ole tämä koira näyttänyt edes hampaitansa, ei omilleen eikä vieraille. Koira on lapsiystävällinen ja lempeä. En ymmärrä kohua ja tietyn rodun tuomitsemista. Joillakin roduilla ihan vääränlainen maine. Mielestäni ihmiset jotka eivät tunne rotuja, heidän on myös turha täällä päteä. Kielletäänpä kaikki koirarodut! Eikö täällä suomessa olisi suurempiakin ongelmia hoidettavana....

Et ole tosissasi? Sehän se iso osa ongelmaa onkin, kun nuo koirat eivät varoita mitenkään, eivät siis esim. näytä hampaita. Kun mitta tulee täyteen ja koira napsahtaa taistelumoodiin, niin se on sitten alle sekunnissa selvä peli, ei mitään murinaa ja pientä näykkimistä varoitukseksi. Toivottavasti sulla ei oikeasti ole staffin ja pitbullin sekoitusta.

Oletko oikeasti tyhmä vai esitätkö vain? Kyllä, olen kahden pienen lapsen äiti ja omistan pitbullin sekä staffin sekoituksen. Jos koiralla pimahtaa päässä, yleensä siihen löytyy joku syy, sairaus, uhka, huono kohtelu.. me koirien omistajat pystymme välttämään näitä pahamaineisten "tappajakoiriemme" taistelumoodeja myös omalla käytöksellämme.. minulla ainakaan yksikään haastavan luonteen omaava koira ei ole päästään pimahtanut. Ja mielestäni on ihan naurettavaa, että näitä "tappajakoiria" ei esimerkiksi voi joidenkin ihmisten väitteiden mukaan pitää muiden koirien seurassa.. kyllä koira kuuluu totuttaa toisiin koiriin ja ihmisiin. Mutta eihän staffia voi päästääkään toisten koirien lähelle.. hitto mikä ajattelutapa joillakin. Tulisitko kahville? Vai uskallatko, jos minun tappajakoira syökin sinun pääsi kun astut kynnykselle..

En ole kirjoittaja jota lainaat, mutta ehkä sinua yleisellä tasolla saattaa kiinnostaa haluavatko ihmiset kyläillä luonasi, kun sinulla on pitbullin ja staffin sekoitus. Itse voisin tulla kylään luoksesi, jos koirasi olisi hyvin koulutettu ja todettu rauhalliseksi luonteeltaan. Lapseni eivät saisi milloinkaan tulla leikkimään teille ilman että olisin mukana, mahdollisesti eivät edes silloin kun olisin itse paikalla. Toivotaan että sinun lastesi kavereilla on suvaitsevammat vanhemmat.

Vierailija
236/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se naapurin setä tiesi, että olet vaarisi lapsi ja käytti alkoholisoituneen kehariäitisi tilannetta hyväkseen. Jeesuksen avulla pääset yli ahdistuksestasi ja voit antaa anteeksi tuolle hairahtuneelle naapurin sedälle ja äidillesi, joka valitsi mielummin päihteet kuin sinut. Jeesuksen veri pesee pois naapurin sedän siemennesteen maun suustasi, etkä tarvitse enää aggressiivista koiraa tunteaksesi oloasi turvalliseksi. Rukoilen puolestasi

Tais olla itsetunnollesi nyt kova kolaus kun noin vakavasti otit, mutta muista, että jumala on suuri!

Jumala on suuri ja paksukaluinen. Naapurin sedällä oli paljon pienempi ja jos saat otettua Jumalan jättikyrvän kokonaisuudessaan suuhusi, äitisi herää kuolleista ja voit kysyä häneltä miksi hän sinut hylkäsi. Itsetunto-ongelmat seksuaalisesti hyväksikäytetyillä alkoholistien lapsilla sanelevat usein sen miksi valitaan aggressiivinen lemmikkikoira.

Itsetuntosi on surkea. Mene keppihevostelemaan vaikka takapihalle. Mukavaa saada tollainen luuseri tolaltaan ;)

Äitisi ilmestyy yöllä sänkysi viereen kirkkain silmin, viinalle haisematta ja selvin päin. Voit kysellä häneltä noista lapsuutesi kipupisteistä ja hänen tekemistä valinnoista. Hän vastaa jokaiseen kysymykseesi rehellisesti ja suoraan aivan kuin kuka tahansa rakastava äiti lapselleen vastaisi. Seksuaalisesta hyväksikäytöstä hän ei halua keskustella. Sen aika tulee sitten myöhemmin.

Vierailija
237/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti tämä ketju ei kuvasta näiden koirien omistajia..?

Vierailija
238/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten rumia? Ei koiraa oteta ulkonäön perusteella.

Vierailija
239/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

staffihan ei itse asiassa ole mikään vahti/tappokoira, vaan jopa kiltimpi kuin kultainen noutaja, ja rakastaa omaa isäntää/perhettä yli kaiken. Eiköhän tuo huumehörhö oo hakannu tai muuten todella pahasti laiminlyönyt koiraparkaa, josta nyt yritetään tehdä syyllistä varsinkin sellaisten ihmisten mielestä jotka ei koiraroduista näytä tietävän mitään. Mikä tahansa koira hyökkää/puolustautuu kun sitä tarpeeksi laiminlyödään. PISTE!!!

Vierailija
240/547 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jaksaisi sellaista koiraa jota ei voisi jättää sekunniksikaan valvomatta jos lapsen kaverit ovat paikalla.