Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh. Jos jo aiemmat energiajuomat ovat hampaiden tuho, miten paljon tuo uusi, musta Battery saa tuhoa aikaan...

Vierailija
29.03.2017 |

Ei voi olla kovin hyvä valinta.

Miksihän tuollaista sontaa on alettu edes tekemään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrällä tänään käydessä myyjä mainosti ja kysyi, että joko olen kokeillut.

Siis minä; 34v äiti-ihminen.

No en ole kokeillut, enkä kokeile. Joskun olen maistanut, mutta en vain tajua miksi kukaan noita juo? Maku kamala ja mihin sitä tuollaisia juomia tarvitsee? Energiaa saa moni liikaa nykypäivänä ihan tavallisesta ruuastakin.

Aivan järkyttävän älytön keksintö koko energiajuoma.

Oma esikoinen 6v. Kauhulla odotan, milloin kaveripiirissä tulee se aika, että ko. juomien litkiminen olisi muka siistiä.

Vierailija
2/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teinien hammaskiille kiittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se korvaa sen kahvin puutteen tekemän mustan aukon. Siksi. Olisittepa opettaneet lapsenne kahville kuten minut opetettiin nelivuotiaana, niin batteryt jäisivät kaupan hyllylle.

Vierailija
4/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita perkeleen myrkkyjä nyt jo saada kiellettyä? Ja limpparit samaan syssyyn. Tehkää simaa itse jos haluatte virkistävää ja makeaa juomaa, vappukin on taas tulossa.

Vierailija
5/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi nyyh

Vierailija
6/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo energiajuomat maistuvat lähes aina ihan hirveältä kuralta? Haistaa kaukaa, jos joku korkaa tölkin. Joskus laivalla join tölkin Red Bullia ja jäi siihen kokeiluun energiajuomat. Myös juoman happamuus yllätti. Hampaiden pinnassa tuntui oudolta juoman nauttimisen jälkeen. En ihmettele, että hampaat sulaa, jos noita päivittäin nauttii. Juokaa mieluummin kahvia. Tiedätte ainakin mitä nielette.

Vierailija
7/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia ja energiajuomia. Alkoa en ollenkaan :) olen vähän parempi ihminen

Vierailija
8/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo energiajuomat maistuvat lähes aina ihan hirveältä kuralta? Haistaa kaukaa, jos joku korkaa tölkin. Joskus laivalla join tölkin Red Bullia ja jäi siihen kokeiluun energiajuomat. Myös juoman happamuus yllätti. Hampaiden pinnassa tuntui oudolta juoman nauttimisen jälkeen. En ihmettele, että hampaat sulaa, jos noita päivittäin nauttii. Juokaa mieluummin kahvia. Tiedätte ainakin mitä nielette.

Itsekin olen aina pitänyt sitä imelää hajua todella ällöttävänä ja ihmetellyt hyvin suuresti näiden juomien suosiota.

Vierailija
9/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska ne ovat täynnä myrkkyjä, esimerkiksi tauriinia, joka vaikuttaa hormonitoimintaan. En ikipäivänä anna teinini juoda noita myrkkyjä, juokoon vaikka kaljaa mielummin!

Vierailija
10/10 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut miks kaikki juo kahvia kun se maistuu hirveältä KITKERÄLTÄ kuralta????? Koska teidän mielestä se maistuu hyvälle! Ihan samasta syystä mäkin juon energiajuomaa koska MUN mielestä se maistuu hyvälle! Mutta palatakseni itse asiaan kyllä, ei ole mitään järkeä tossa mustassa batteryssa.  Mun mielestä colajuomistaki vois ottaa sen väriaineen pois ja myydä taas crystal pepsiä ni ei hampaatkaan värjäytyis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan